Hoi, oh wacht ik heb geen kinderwensquote:Op zondag 1 januari 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik 30 word.. Wordt Detroit alweer 40.. En dan ga ik op zoek naar een jonger exemplaar
Ik zou je nog steeds daten danquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien word ik later wel zo'n kattenvrouwtje.
[ afbeelding ]
Wie weetquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik heb nog wel eens goede hoop, hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
72 katten zijn ook liefquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Herinnert me te veel aan opgroeien dus aan volwassenheid dus aan verplichtingen dus aan alles wat ik niet wil.quote:
Maar alsnog toen ik 10 was keek ik uit naar dit moment.quote:
Doe ik ook, al laat ik mijn verjaardag gewoon voorbij gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ontkomt er toch niet aan heloef, dus probeer en zoveel mogelijk van te genieten
Feest joh.quote:
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik wil. Een baard misschien.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik allemaal al graag heb willen zijn, want veel verschil was er nooit te merken
En je hebt etenquote:
Katten-opoe dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat ik geen kattenvrouw word hoor
Het overkomt de besten helaasquote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat ik geen kattenvrouw word hoor
Neee ik wil juist een derde erbijquote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon langs de grote weg gaan wonen; binnen een week ben je er wel 2 kwijt.
Dierenbeulquote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon langs de grote weg gaan wonen; binnen een week ben je er wel 2 kwijt.
Dat lijk je wel ouder. Kan je die al groeien?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik wil. Een baard misschien.
Ik kom er wel overheen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Heloef alvast gecondoleerd met je volwassenheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |