Niet haten zonnestraaltje.quote:
Sowieso is het vreemd.quote:
Ik hoorde het op FOK!, hosselen en mosselen dat is het meeste wat ik van FOK! heb geleerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand? Ooit? Dat is toch een vrij gangbare denigrerende term ervoor? Of was dat vroeger?
Ik vind dat je echt volwassen bent als je voor jezelf kan zorgen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd.
Mijn tante heeft nog nooit een relatie gehad maar ik vind haar op haar 50e toch wel behoorlijk volwassen.
Lekker, met witte wijn, knoflook en groene aspergesquote:
Je moet wel snel zijn om ze te vangen he?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ging vroeger mosselen vangen.
Fuck he, ik heb gewoon een heuse vroeger..
Dit jaar word ik gewoon 25 *slik*
Ik ben volwassenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat je echt volwassen bent als je voor jezelf kan zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word 18 dit jaar.. Zorgverzekering, verantwoordelijkheid.. Ik ben bang.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar gaat mijn hoop ooit deel uit te maken van het als volwassen beschouwde deel van de populatiequote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat je echt volwassen bent als je voor jezelf kan zorgen.
Hou eens op, ik vond het net weer minder erg dat ik 30 word.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
25 is nog jongquote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar is niets engs aanquote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word 18 dit jaar.. Zorgverzekering, verantwoordelijkheid.. Ik ben bang.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hou eens op, ik vond het net weer minder erg dat ik 30 word.
Jij hebt tenminste nog een paar maanden. Ik heb 9 dagen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vrouwelijk versie van Heloefquote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien zijn we daarom zulke goede vrienden.quote:
Oh ze kent jou alquote:Op zondag 1 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien zijn we daarom zulke goede vrienden.
Sorryquote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hou eens op, ik vond het net weer minder erg dat ik 30 word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |