Gelukkig zegt ze nog wel "onder andere"quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik zo non argument, alsof je meteen een man bent als je in iemand's mossel hebt zitten roeren een paar minuten. Nee als je een goede relatie kan onderhouden dan ben je eerder volwassen.
Toen ik dit las viel er een kwartje.quote:
Dan worden sommige autisten nooit volwassen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik zo non argument, alsof je meteen een man bent als je in iemand's mossel hebt zitten roeren een paar minuten. Nee als je een goede relatie kan onderhouden dan ben je eerder volwassen.
Het was ook niet mijn lijstje hequote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere voorwaardenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er achter! Dat effect schijn ik te hebbenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
ik geloof niet dat het wederzijds is
Of pas heel laatquote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan worden sommige autisten nooit volwassen.
Ja nu is het wel duidelijk wie je bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan worden sommige autisten nooit volwassen.
En de pinda ook nog eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent echt traag he. Hartjes PI alles..
Dus als men ergens boos over is, mogen we dat op jou richten?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben er achter! Dat effect schijn ik te hebben
Laatst was mijn ex ook al boos om een of andere non-reden die hij niet wilde delen. Ach ja
Ik zeg alleen waarom het onzin is.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn lijstje he
Maar het stond er wel tussen.
Echt niet!quote:
Nou liever niet want ik ga serieus nog denken dat ik een stom kind benquote:Op zondag 1 januari 2012 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als men ergens boos over is, mogen we dat op jou richten?
Iemand noemde ooit een kut een mossel.quote:
Nee johquote:Op zondag 1 januari 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou liever niet want ik ga serieus nog denken dat ik een stom kind ben
Iemand? Ooit? Dat is toch een vrij gangbare denigrerende term ervoor? Of was dat vroeger?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand noemde ooit een kut een mossel.
Dat vond ik wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |