Wait, whud?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je zet het in plaats daarvan in je fobo huichelaar.
Gewoon kappen met die grapjes en voel je A.U.B. (!) niet zo belangrijk om te denken dat die tekst over jou ging, dat was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger was.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag je best zeggen hoor, ik slaap er niet minder om.
niet waar. Je bent de grootste basher hier! Constant de lelijkheid en zwakke punten van mensen benaderen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oprotten nu met je zogenaamd grappige opmerkingen over dat onderwerp. Ik herhaal ook niet constant dat ik jou een vetzak vind.
Onzin, dat weet je best.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik had er niet bij stil gestaan namelijk.
Ditquote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
niet waar. Je bent de grootste basher hier! Constant de lelijkheid en zwakke punten van mensen benaderen.
Hij had in zijn fobo gezet dat hij een dikke 18 jarige neger was die het mbo deed.quote:
Nee, dat is echt zo. Het was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger ben. Ik dacht niet aan Heloef, dat doen jullie.quote:
Tuurlijk die tekst beschrijft mij maar gaat niet over mij, het is goed met je jongen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die grapjes en voel je A.U.B. (!) niet zo belangrijk om te denken dat die tekst over jou ging, dat was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger was.
Verschillende gelegenheden, maar als het in dezelfde plaats is kom je sommige mensen wel eens vaker tegen en maak je steeds vaker een praatje. Zo word je wel eens uitgenodigt voor afterparty's of andere feesten, of je blijkt elkaar via via ook te kennen en komt elkaar ook eens buiten uitgaan om tegen. Of je hebt gewoon een klik en spreekt af.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe, echt.. hoe?
Waar ga jij uit? Welke stappen worden er ondernomen?
Geconfronteerd worden met problemen die je eigen schuld zijn is best vervelend.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die grapjes en voel je A.U.B. (!) niet zo belangrijk om te denken dat die tekst over jou ging, dat was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger was.
Dat is waar, maar ik ga iemand niet zo hard bashen om te zeggen dat ik hem/haar een vetzak vind. Ik heb zo m'n grenzen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
niet waar. Je bent de grootste basher hier! Constant de lelijkheid en zwakke punten van mensen benaderen.
Nouvelles ging vreemd toen zijn toenmalige vriendin zwanger van hem raakte. Das 't wel zo';n beetje. En nu komt hij zich hier afreageren op de andere usersquote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef arachide. het volgende:
Maar wat is er met Nouvelles en kinderen dan?
Ik had 'ontmoet' tussen haakjes staan omdat we alleen snel aan elkaar zijn voorgesteld op decibel door een fokker en ik je daarna nog heb gezien op de afterparty. Weet jouw naam nog doordat ik mee lees in het hs topicquote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe? Ik ben nogal slecht in namen, maar kan me dit even niet voor geest halen
Het "afkijken" van gedragingen en lichaamstaal gaat me wel oké af, ik zie bijvoorbeeld mensen van toneel off-stage iets doen, in een andere situatie doe ik het na en kijk wat er gebeurt. Af en toe leuke resultaten
Dankjewel!
Dat zeg je net nog wel, dat je het nou speciaal probeert te verpakken doet daar niets aan af.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga iemand niet zo hard bashen om te zeggen dat ik hem/haar een vetzak vind. Ik heb zo m'n grenzen.
Er stonden wel wat meer specificaties dan dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo. Het was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger ben. Ik dacht niet aan Heloef, dat doen jullie.
Je schreef er ook bij dat je 18 was en het mbo deed, ook toeval of niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo. Het was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger ben. Ik dacht niet aan Heloef, dat doen jullie.
Zozo. Jij weet meer dan dat ik weet.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nouvelles ging vreemd toen zijn toenmalige vriendin zwanger van hem raakte. Das 't wel zo';n beetje. En nu komt hij zich hier afreageren op de andere users
Nee, dat was echt niet zo, kan ik zweren op mijn eigen leven. Dat jij denkt dat het over jou gaat, zegt iets over jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk die tekst beschrijft mij maar gaat niet over mij, het is goed met je jongen.
Mwa. Er stond: mbo, 18 jaar en een dikke neger. Is hij 18 trouwens? Ik dacht 17. Als ik hem wilde beledigen had ik wel 17 neergezet en volgens mij doet Heloef altijd nog hbo iets met vormgeven ofzo. En had ik iets neergezet over Geraldine, dan is het zeker.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er stonden wel wat meer specificaties dan dat.
Perfecte verkapte belediging, natuurlijk.
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef arachide. het volgende:
Maar wat is er met Nouvelles en kinderen dan?
Zwanger, zijn vriendin dan.quote:
Ik dacht Goldfish, horror? En toen, ohnee, dat was swordfishquote:Op zondag 1 januari 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cold Fish. Horror. Geen idee of het wat is.
Oh dat is mooi.quote:
Nee, Cold Fish. Een of andere vage geflipte Aziatische horrorquote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik dacht Goldfish, horror? En toen, ohnee, dat was swordfish
Ik dacht toch daadwerkelijk te menen dat Heloef 17 is hoor. Hij zat hier nog te huilen dat hij over een paar maanden 18 wordt. Tja.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
De onzin die Nouvel op dit soort momenten altijd uit gaat kramen terwijl hij overal omheen draait is echt zo typerend dat het bijna grappig wordt.
He?quote:
Decibel, dat was vet! Dikke after ook jaquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik had 'ontmoet' tussen haakjes staan omdat we alleen snel aan elkaar zijn voorgesteld op decibel door een fokker en ik je daarna nog heb gezien op de afterparty. Weet jouw naam nog doordat ik mee lees in het hs topic![]()
Hm lastig, want bij mij gaat flirten eigenlijk vanzelf. Wanneer er een klik is ga je elkaar een beetje plagen. Doe je wel dingen als net wat langer in iemands ogen kijken of kort maar duidelijk een vrouw aanraken? Natuurlijk alleen wanneer er een klik is. Want de meeste vrouwen wachten op het initiatief van een man. De uitspraak niet geschoten is altijd mis vind ik wel gelden voor het flirten, want alles helpt om beter te worden in flirten. (of het door te krijgen wanneer iemand met je flirt)
Maar hijs dan ook supermooi, dan mag dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier staat ook barweinig http://www.imdb.com/title/tt1632547/plotsummaryquote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, Cold Fish. Een of andere vage geflipte Aziatische horror
Dat zei ik ook al.quote:
Je bent zelf lelijk en hebt een dikke kop en daarnaast ben je dom, maar dit allemaal maar een grapje hoor. Ik zou nooit zeggen dat je een dik varken bent, ook al is dat wel zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
De onzin die Nouvel op dit soort momenten altijd uit gaat kramen terwijl hij overal omheen draait is echt zo typerend dat het bijna grappig wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik nog niet eens gelezen, zegt wel weer wat over jou als je alleen daaraan denkt qua onzin.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik dacht toch daadwerkelijk te menen dat Heloef 17 is hoor. Hij zat hier nog te huilen dat hij over een paar maanden 18 wordt. Tja.
Ik zeg toch, dácht ik. Sorry hoor als ik dat verkeerd begrepen hebquote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik dacht toch daadwerkelijk te menen dat Heloef 17 is hoor. Hij zat hier nog te huilen dat hij over een paar maanden 18 wordt. Tja.
[..]
He?Jij bent ook vrij triest hoor, je brengt simpelweg een leugen de wereld in. Net zoals Magnetron al doet over vreemdgaan.
Dat is ook gewoon serieus zijn argumentatiequote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hijs dan ook supermooi, dan mag dat.
Nouja het werd aangeraden in het horrortopic hier op Fok.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier staat ook barweinig http://www.imdb.com/title/tt1632547/plotsummary
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijk en hebt een dikke kop en daarnaast ben je dom, maar dit allemaal maar een grapje hoor. Ik zou nooit zeggen dat je een dik varken bent, ook al is dat wel zo.Erg typerend inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vervolgens wel huilen als iemand anders iets over hem zegt zonder er zo zielig omheen te draaien.![]()
Ik kijk.quote:
Uhu.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dácht ik. Sorry hoor als ik dat verkeerd begrepen heb
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon serieus zijn argumentatie___!
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon serieus zijn argumentatie___!
Nouvelles vs the restquote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Rellen!
Geen zin om terug te lezen, waar gaat het over? Management summary please.
Round 3quote:
Nouvel is op zijn vruchtbare piemeltje getrapt omdat er iets over zijn toekomstige kind werd gezegd terwijl hij anderen lelijk noemt. Maar dat laatste zou hij nooit echt zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Rellen!
Geen zin om terug te lezen, waar gaat het over? Management summary please.
Welke zender komt die? Misschien ga ik hem dan ook wel kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het werd aangeraden in het horrortopic hier op Fok.
En ik ben wel een beetje van de vage films.
In een topic vorige week? Jouw woorden: Ze heeft voor nu een verstandige keuze gemaakt.quote:
Wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het versieren met jou dan?
Arachide, wat brengt jou eigenlijk hier? Kom je gewoon gezellig meedoen? Of kom je gewoon een kijkje nemen?quote:
Dan breng je alsnog een vette leugen de wereld in. Of je kan niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In een topic vorige week? Jouw woorden: Ze heeft voor nu een verstandige keuze gemaakt.
En ik zei nog hopelijk krijgt ze geen spijt, waarop jij zei dat het je niet uitmaakte, dat zag je dan wel weer.
Hoe moet ik dat dan interpreteren?
Ik ben 17, ik mag kinderachtig zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het juist goed dat Nouvelles bij zijn vriendin blijft, terwijl ze zwanger is, daar heb ik wel respect voor. Ok, als je hem irritant of arrogant vind, maar om dan grapjes te gaan maken over het feit dat hij vader wordt vind ik kinderachtig, dan pest je hem maar met iets anders.
Laten we dan maar hopen dat het kind niet op zijn vader lijkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouvel is op zijn vruchtbare piemeltje getrapt omdat er iets over zijn toekomstige kind werd gezegd terwijl hij anderen lelijk noemt. Maar dat laatste zou hij nooit echt zeggen natuurlijk.
Nee, ik zet neer hoe ik het begrijp. Ik breng het niet naar voren als een feit.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan breng je alsnog een vette leugen de wereld in. Of je kan niet begrijpend lezen.
quote:
ik geloof niet dat het wederzijds isquote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan breng je alsnog een vette leugen de wereld in. Of je kan niet begrijpend lezen.
Aapjes kijken!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Arachide, wat brengt jou eigenlijk hier? Kom je gewoon gezellig meedoen? Of kom je gewoon een kijkje nemen?
Ik hoop voor hem en dat kind dat ie er niet komt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het kind niet op zijn vader lijkt.
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, mag ik het zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderen zijn eng.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem en dat kind dat ie er niet komt.
Dat hij bij zijn vriendin blijft kan ik wel sympathie voor opbrengen. Maar zijn waarden zijn verder mijn waarden niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het juist goed dat Nouvelles bij zijn vriendin blijft, terwijl ze zwanger is, daar heb ik wel respect voor. Ok, als je hem irritant of arrogant vind, maar om dan grapjes te gaan maken over het feit dat hij vader wordt vind ik kinderachtig, dan pest je hem maar met iets anders.
Falcon punch.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem en dat kind dat ie er niet komt.
Karma is a bitch.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, mag ik het zeggen?Goed geantwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, mag ik het zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo lang ik geen man ben, ben ik kinderachtig.quote:
Ja zulke feestjes mogen er veel vaker zijn!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Decibel, dat was vet! Dikke after ook ja
OT: Er is bijvoorbeeld een meisje dat ook op toneel zit (niet in mijn groep helaas) waarvan ik vermoed dat ze me leuk vind, maar zeker weten doe ik het niet
Die lichaamstaal is een beetje onduidelijk, dus weet gewoon niet wat ik kan doen
Ik heb sowieso moeite met het "lezen" van lichaamstaal, vandaar.
O dan ben ik het ook nog.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang ik geen man ben, ben ik kinderachtig.
En dat duurt nog wel even.
Ha, da's geen gek idee eigenlijk!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja zulke feestjes mogen er veel vaker zijn!
Je zegt zelf al dat je moeite hebt met het lezen van lichaamstaal. Misschien moet je dan een keer vragen om samen te oefenen. Heel cliché maar van haar antwoord kan je veel aflezen, zelfs iemand die niet handig met zulke dingen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |