Bedankt, ik krijg meestal te horen dat ik te lief ben.quote:
Ergens, heeeeel diep verborgen, zit er nog wel een scherpe geest in dit lichaamquote:
Dat is mij nog nooit overkomen. Dan mag je wel heel leuk zijn...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die je vaker tegenkomt, dan nummers uitwisselt en vaker afspreekt?
Of gewoon mensen die je hebt ontmoet tijdens het uitgaan later op de avond/nacht bij je thuis uitnodigen, weet ik het.
We hopen het voor je toekomstige zoon of dochter.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar hoeven jullie niet op te hopen hoor.
Bij mij vandaag niet, ben veel te brakquote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ergens, heeeeel diep verborgen, zit er nog wel een scherpe geest in dit lichaam
Als je jouw post leest, straalt dat toch echt uit dat internetdaten niet werkt, en dat het voor oudere en lelijke mensen is.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat dan ook helemaal nergens.
Qua karakter? Want jij ziet er prima uit, no homo.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen. Dan mag je wel heel leuk zijn...
Oprotten nu met je zogenaamd grappige opmerkingen over dat onderwerp. Ik herhaal ook niet constant dat ik jou een vetzak vind.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
We hopen het voor je toekomstige zoon of dochter.
Mij ook niet. Misschien heb je gewoon gelijk dat het allemaal oppervlakkig is.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen. Dan mag je wel heel leuk zijn...
Hoe, echt.. hoe?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Door elkaar te leren kennen?
Heb zat leuke contacten overgehouden van uitgaan hoor.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar hoeven jullie niet op te hopen hoor. En ik ben liever een klootzak dan een kneusje zoals jij bent die niets onderneemt. Ja, echt.Als je me basht doe dat wel meteen he, nu las ik er bijna over heen en dat wil ik niet missen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij vandaag niet, ben veel te brak
Gelukkig 2012 Magnetronquote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi Loka, mfn en gekkie! De beste wensen!
Ja inderdaad... Mag je wel erg interessant overkomen wil je dat bereiken.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Qua karakter? Want jij ziet er prima uit, no homo.
Nee, je zet het in plaats daarvan in je fobo huichelaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oprotten nu met je zogenaamd grappige opmerkingen over dat onderwerp. Ik herhaal ook niet constant dat ik jou een vetzak vind.
Mag je best zeggen hoor, ik slaap er niet minder om.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oprotten nu met je zogenaamd grappige opmerkingen over dat onderwerp. Ik herhaal ook niet constant dat ik jou een vetzak vind.
Wat is er erg aan deze post?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ahh dankje, jij ook hè.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi Loka, mfn en gekkie! De beste wensen!
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik had er niet bij stil gestaan namelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je zet het in plaats daarvan in je fobo huichelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |