Mijn emoties slaan nergens op, dus ik weiger ze nog langer serieus te nemen.quote:
Mja.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien wel tot zeker niveau... Maar dat stelt eigenlijk stiekem weinig voor vind ik.
Niet zonder waarschuwing voorafquote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef debeterebob het volgende:
hihi, mensen snel naar fobo van Lant
Gedaan. Waarom?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef debeterebob het volgende:
Een foto van lantquote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet zonder waarschuwing voorafWat is er te zien?
Want?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef debeterebob het volgende:
Hoax!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Snel naar mijn fobo
Heb tieten erop staan
ff kijken hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Snel naar mijn fobo
Heb tieten erop staan
Wow! Zien er goed uit Sinos!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Snel naar mijn fobo
Heb tieten erop staan
Je hebt wel mooie tieten, zo op de foto's te zien danquote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Snel naar mijn fobo
Heb tieten erop staan
Jij bent gewoon een mannelijke -Strawberry- vind ik. Alles en iedereen in de gaten houden hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak altijd eens in de zoveel tijd een rondje langs de velden
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mannelijke -Strawberry- vind ik. Alles en iedereen in de gaten houden hier.
Yepquote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
whehe gaan jullie nou mij fobo volspammen
Ik kan ook niet veel andersquote:Op zondag 1 januari 2012 19:47 schreef Faxie het volgende:
Ben ik weer. Nu maar de hele avond doelloos Fokken ofzo
is goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
whehe gaan jullie nou mij fobo volspammen
Oude grap.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
Snel naar mijn fobo, ik heb er een foto van mij lul staan.
Mijn hoofd ergens bijhouden is teveel gevraagd. Concentratie is 0, verder voel ik me wel goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wissel fok af met een beetje gamen af en toe
hehe, ik moet eigenlijk leren (het is weer zover), want ik heb 3 januari een herkansingquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ga vanavond naar een feest en ik zie mijn vriendin voor het eerst in 2012. Leuk. Jullie moeten ook meteen iets ondernemen in 2012, meteen uit en hosselen. Ga je, bam, goed, zelfverzekerd en met goede moed en hoop het nieuwe jaar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |