Niet alles hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vraag jij alles altijd heel netjes?
Belangrijker is of je zelf blij wordt van dat hokjequote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsja misschien is het wel een hokje waar niemand blij van wordt...dan is het geen mazzelaar te noemen
Hij moet zijn relatie nog onderhouden he.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoezo succes Kree? Het is toch goed nu?
Een relatie moet je aan werken, ook na de eerste keer seksquote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef -Nouvelles het volgende:
Succes met beffenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef -Nouvelles het volgende:
Gewoon likken als een hond dan komt het allemaal goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Succes met beffen
Dat is m nog niet gelukt
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef -Nouvelles het volgende:
Dat gaat nu toch heel makkelijk? Ze zijn verliefd ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moet zijn relatie nog onderhouden he.
Ik stop mezelf niet in een hokjequote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Belangrijker is of je zelf blij wordt van dat hokje
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat gaat nu toch heel makkelijk? Ze zijn verliefd ja.
Likken als Lassiequote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon likken als een hond dan komt het allemaal goed.
Maar verliefdheid duurt niet eeuwig Nouvellesquote:Op zondag 1 januari 2012 19:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een relatie gehad.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo. Als je nu al moet werken aan een relatie kan je beter meteen stoppen. Eerst ben je verliefd en gaat allessss vanzelf enzoquote:
Ik hóóp altijd maar dat ik zelf niet in een hokje zit. Maar ondertussenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik stop mezelf niet in een hokje
En ik ben daar zelf blij mee
Niks gaat vanzelf.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo. Als je nu al moet werken aan een relatie kan je beter meteen stoppen. Eerst ben je verliefd en gaat allessss vanzelf enzo
In het begin wel, maar na de verliefdheid zal hij toch echt energie in de relatie moeten steken. Daarom wensen we hem (hun) dan ook veel succes!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo. Als je nu al moet werken aan een relatie kan je beter meteen stoppen. Eerst ben je verliefd en gaat allessss vanzelf enzo
God wat haat ik het.quote:
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |