Goed zo, je eigen glazen ingooien!quote:
Ja als je dat hebt dan is het inderdaad tijd om te minderen denk . Alcohol is iets wat met mate gebruikt word en zodra je stemmingswisselingen er aan gaat ondervinden dan gebruik je het waarschijnlijk verkeerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word er depressief as fuck van.
Ik wel, vooral op mijn leeftijd. Oude mensen van 30/40 wordt het alweer anders voor.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurd heel veel tegenwoordig, ik vind er niks triests aan eigenlijk.
Ik ben absoluut niet wanhopig.quote:
Ik vind het heeel moeilijk om bij vrouwelijke vrienden mijn grenzen te bewaken, maar ADAK heb ik er wel weer veel van geleerdquote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef robuust89 het volgende:
Iets om over te klagen:
7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.
Dat doe ik ook niet meer, die muts ging het alleen om de aandacht. En als het haar uitkomt natuurlijk
<Insert discussie over dat vrouwen geen vrienden met mannen kunnen zijn>
Waarom? Het zijn vooral jongere mensen die een groot deel van hun leven op internet doorbrengen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wel, vooral op mijn leeftijd. Oude mensen van 30/40 wordt het alweer anders voor.
Ik ook niet. Het wordt pas redelijk triest als internetdaten ook niet werktquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurd heel veel tegenwoordig, ik vind er niks triests aan eigenlijk.
Ik begin niet meer aan vriendschappen met vrouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef robuust89 het volgende:
Iets om over te klagen:
7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.
Dat doe ik ook niet meer, die muts ging het alleen om de aandacht. En als het haar uitkomt natuurlijk
<Insert discussie over dat vrouwen geen vrienden met mannen kunnen zijn>
Bijna alle vaste users van dit topic hebben mijn FB al hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef debeterebob het volgende:
hihi, mensen snel naar fobo van Lant
Ik duik nergens op.quote:
Precies. De wereld wordt steeds kleiner door internet en je kan mensen ontmoeten die je anders nooit was tegengekomen. Geweldige mensen die je niet had willen missen. Ik vind het mooi. Al denk ik wel dat internetdaten meer iets is voor introverte persoonlijkheden. Iemand die van uitgaan houdt en dat ook regelmatig doet zal al genoeg nieuwe mensen ontmoeten, die heeft dan geen behoefte aan een online medium.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad daar vindt ik het zo raar dat er mensen zijn die stellen dat ze niet aan daten via het internet doen. Maakt het uit hoe je iemand tegen het lijf bent gelopen, als er van beide kanten interesse is waarom dan moeilijk doen en elkaar niet ontmoeten.
Mmm, nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoi, zullen we een keer ergens wat gaan drinken?
Moest lachen om deze post. Klein wereldje. Maar ik denk dat het wel leuk is om te horenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen ik je eerste post las dacht ik meteen; huh hij? (ik heb je een keer 'ontmoet' op een hs feest van gezamelijke vrienden) Qua uiterlijk en uitstraling zit je goed hoor. Dus het ligt dan idd aan het sturen van een leuk praatje naar versieren. Heb je geen vrienden waarbij je kan zien hoe ze 'verder' gaan? Kan erg helpen om voorbeelden ervan te zien/horen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het wordt pas redelijk triest als internetdaten ook niet werkt
Op de juiste persoon wel ja. Niet op iedereen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je zou het wel graag willen toch?
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de juiste persoon wel ja. Niet op iedereen.
Niet zo kritisch zijn heloefquote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de juiste persoon wel ja. Niet op iedereen.
Wie wat waar hoe? Ik ben nogal slecht in namen, maar kan me dit even niet voor geest halenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen ik je eerste post las dacht ik meteen; huh hij? (ik heb je een keer 'ontmoet' op een hs feest van gezamenlijke vrienden) Qua uiterlijk en uitstraling zit je goed hoor. Dus het ligt dan idd aan het sturen van een leuk praatje naar versieren. Heb je geen vrienden waarbij je kan zien hoe ze 'verder' gaan? Kan erg helpen om voorbeelden ervan te zien/horen.
Mensen ontmoeten met uitgaanquote:Op zondag 1 januari 2012 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies. De wereld wordt steeds kleiner door internet en je kan mensen ontmoeten die je anders nooit was tegengekomen. Geweldige mensen die je niet had willen missen. Ik vind het mooi. Al denk ik wel dat internetdaten meer iets is voor introverte persoonlijkheden. Iemand die van uitgaan houdt en dat ook regelmatig doet zal al genoeg nieuwe mensen ontmoeten, die heeft dan geen behoefte aan een online medium.
Je kan het inderdaad prima zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |