Omdat je elkaar ten eerste niet eens ziet en lichaamstaal zegt binnen de communicatie juist zoveel. Hoe kan je iemand nou echt 'beoordelen' voor een mogelijke date en/of relatie materiaal in real life? Je beoordeelt feitelijk iemand op een tekstje, foto of mogelijk een webcam en dat is het. En sowieso is het contact in real life anders.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn vooral jongere mensen die een groot deel van hun leven op internet doorbrengen.
Dat merken we.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef -Nouvelles het volgende:
Komt er voor mij ook nog bij dat ik niet eens normaal kan communiceren via internet.Ik kom veel anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben.
dat regel ikquote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hou niet van Martini's. Liever Piña Colada
Daarom zo snel mogelijk afspreken.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat je elkaar ten eerste niet eens ziet en lichaamstaal zegt binnen de communicatie juist zoveel. Hoe kan je iemand nou echt 'beoordelen' voor een mogelijke date en/of relatie materiaal in real life? Je beoordeelt feitelijk iemand op een tekstje, foto of mogelijk een webcam en dat is het. En sowieso is het contact in real life anders.
Komt er voor mij ook nog bij dat ik niet eens normaal kan communiceren via internet.Ik kom veel anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben.
Het begint oppervlakkig. Dat hoeft niet zo te blijven natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen ontmoeten met uitgaan![]()
Dat blijft ook echt altijd oppervlakkig...
Grappig, je raadt nooit wat ik nu drinkquote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hou niet van Martini's. Liever Piña Colada
Liever kritisch dan wanhopig.quote:
quote:
martini?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig, je raadt nooit wat ik nu drink![]()
Met een vleugje bananen likeur en ijs
Ja hoe dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het begint oppervlakkig. Dat hoeft niet zo te blijven natuurlijk.
Dat het voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat iedereeen er zo over denkt he?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat je elkaar ten eerste niet eens ziet en lichaamstaal zegt binnen de communicatie juist zoveel. Hoe kan je iemand nou echt 'beoordelen' voor een mogelijke date en/of relatie materiaal in real life? Je beoordeelt feitelijk iemand op een tekstje, foto of mogelijk een webcam en dat is het. En sowieso is het contact in real life anders.
Komt er voor mij ook nog bij dat ik niet eens normaal kan communiceren via internet.Ik kom veel anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben. En ik kan beter mensen via andere gelegenheden leren kennen, zoals ik altijd al heb gedaan.
Dat we allemaal hopen dat je in het echt wel een prettig mens bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat wil je met deze post benadrukken?
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat we allemaal hopen dat je in het echt wel een prettig mens bent.
Ben jij altijd zo gemeen?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat dan ook helemaal nergens.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat iedereeen er zo over denkt he?
Daar hoeven jullie niet op te hopen hoor. En ik ben liever een klootzak dan een kneusje zoals jij bent die niets onderneemt. Ja, echt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is toneel wel goed voor verlegenheid enzo. Want de mensen die op toneel zitten of drama deden op school waren nooit verlegen. Maar het kan ook weer zijn dat die mensen juist drama toneel gingen doen, trouwensquote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe? Ik ben nogal slecht in namen, maar kan me dit even niet voor geest halen
Het "afkijken" van gedragingen en lichaamstaal gaat me wel oké af, ik zie bijvoorbeeld mensen van toneel off-stage iets doen, in een andere situatie doe ik het na en kijk wat er gebeurt. Af en toe leuke resultaten
Dankjewel!
Jij snapt het.quote:
quote:
Mensen die je vaker tegenkomt, dan nummers uitwisselt en vaker afspreekt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |