Dat is ook gewoon serieus zijn argumentatiequote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hijs dan ook supermooi, dan mag dat.
Nouja het werd aangeraden in het horrortopic hier op Fok.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier staat ook barweinig http://www.imdb.com/title/tt1632547/plotsummary
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijk en hebt een dikke kop en daarnaast ben je dom, maar dit allemaal maar een grapje hoor. Ik zou nooit zeggen dat je een dik varken bent, ook al is dat wel zo.Erg typerend inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vervolgens wel huilen als iemand anders iets over hem zegt zonder er zo zielig omheen te draaien.![]()
Ik kijk.quote:
Uhu.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dácht ik. Sorry hoor als ik dat verkeerd begrepen heb
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon serieus zijn argumentatie___!
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon serieus zijn argumentatie___!
Nouvelles vs the restquote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Rellen!
Geen zin om terug te lezen, waar gaat het over? Management summary please.
Round 3quote:
Nouvel is op zijn vruchtbare piemeltje getrapt omdat er iets over zijn toekomstige kind werd gezegd terwijl hij anderen lelijk noemt. Maar dat laatste zou hij nooit echt zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Rellen!
Geen zin om terug te lezen, waar gaat het over? Management summary please.
Welke zender komt die? Misschien ga ik hem dan ook wel kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het werd aangeraden in het horrortopic hier op Fok.
En ik ben wel een beetje van de vage films.
In een topic vorige week? Jouw woorden: Ze heeft voor nu een verstandige keuze gemaakt.quote:
Wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het versieren met jou dan?
Arachide, wat brengt jou eigenlijk hier? Kom je gewoon gezellig meedoen? Of kom je gewoon een kijkje nemen?quote:
Dan breng je alsnog een vette leugen de wereld in. Of je kan niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In een topic vorige week? Jouw woorden: Ze heeft voor nu een verstandige keuze gemaakt.
En ik zei nog hopelijk krijgt ze geen spijt, waarop jij zei dat het je niet uitmaakte, dat zag je dan wel weer.
Hoe moet ik dat dan interpreteren?
Ik ben 17, ik mag kinderachtig zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het juist goed dat Nouvelles bij zijn vriendin blijft, terwijl ze zwanger is, daar heb ik wel respect voor. Ok, als je hem irritant of arrogant vind, maar om dan grapjes te gaan maken over het feit dat hij vader wordt vind ik kinderachtig, dan pest je hem maar met iets anders.
Laten we dan maar hopen dat het kind niet op zijn vader lijkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouvel is op zijn vruchtbare piemeltje getrapt omdat er iets over zijn toekomstige kind werd gezegd terwijl hij anderen lelijk noemt. Maar dat laatste zou hij nooit echt zeggen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |