Nee, ik zet neer hoe ik het begrijp. Ik breng het niet naar voren als een feit.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan breng je alsnog een vette leugen de wereld in. Of je kan niet begrijpend lezen.
quote:
ik geloof niet dat het wederzijds isquote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan breng je alsnog een vette leugen de wereld in. Of je kan niet begrijpend lezen.
Aapjes kijken!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Arachide, wat brengt jou eigenlijk hier? Kom je gewoon gezellig meedoen? Of kom je gewoon een kijkje nemen?
Ik hoop voor hem en dat kind dat ie er niet komt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het kind niet op zijn vader lijkt.
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, mag ik het zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderen zijn eng.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem en dat kind dat ie er niet komt.
Dat hij bij zijn vriendin blijft kan ik wel sympathie voor opbrengen. Maar zijn waarden zijn verder mijn waarden niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het juist goed dat Nouvelles bij zijn vriendin blijft, terwijl ze zwanger is, daar heb ik wel respect voor. Ok, als je hem irritant of arrogant vind, maar om dan grapjes te gaan maken over het feit dat hij vader wordt vind ik kinderachtig, dan pest je hem maar met iets anders.
Falcon punch.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem en dat kind dat ie er niet komt.
Karma is a bitch.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het juist goed dat Nouvelles bij zijn vriendin blijft, terwijl ze zwanger is, daar heb ik wel respect voor. Ok, als je hem irritant of arrogant vind, maar om dan grapjes te gaan maken over het feit dat hij vader wordt vind ik kinderachtig, dan pest je hem maar met iets anders.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, mag ik het zeggen?Goed geantwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, mag ik het zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo lang ik geen man ben, ben ik kinderachtig.quote:
Ja zulke feestjes mogen er veel vaker zijn!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Decibel, dat was vet! Dikke after ook ja
OT: Er is bijvoorbeeld een meisje dat ook op toneel zit (niet in mijn groep helaas) waarvan ik vermoed dat ze me leuk vind, maar zeker weten doe ik het niet
Die lichaamstaal is een beetje onduidelijk, dus weet gewoon niet wat ik kan doen
Ik heb sowieso moeite met het "lezen" van lichaamstaal, vandaar.
O dan ben ik het ook nog.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang ik geen man ben, ben ik kinderachtig.
En dat duurt nog wel even.
Ha, da's geen gek idee eigenlijk!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja zulke feestjes mogen er veel vaker zijn!
Je zegt zelf al dat je moeite hebt met het lezen van lichaamstaal. Misschien moet je dan een keer vragen om samen te oefenen. Heel cliché maar van haar antwoord kan je veel aflezen, zelfs iemand die niet handig met zulke dingen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |