Je zelf een man of vrouw noemen enkel vanwege je leeftijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
O dan ben ik het ook nog.
Mij een vrouw noemen zou vreemd zijn
Zie ook mijn sig, vandaarquote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach de meesten hier zijn wel tof
Wat is dat?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Is moneyfornothing er weer met haar favoriete bezigheid karaktermoord plegen.
wat zijn dan de vereisten?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zelf een man of vrouw noemen enkel vanwege je leeftijd.
Onzin, ik ben ook 17, ik probeer ook volwassen over te komen, al lukt dat niet altijd.quote:
Wat houd dat precies in?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Is moneyfornothing er weer met haar favoriete bezigheid karaktermoord plegen.
Iemand had laatste zo'n mooi lijstje, op jezelf wonen, je eigen geld verdienen en nog wat dingen om mee aan te tonen dat je volwassen bent.quote:
Waarom weten mensen zoveel van me?!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohai, ik heb jou wel eens zien posten in UVT volgens mij.
Onder andere ontmaagdingquote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand had laatste zo'n mooi lijstje, op jezelf wonen, je eigen geld verdienen en nog wat dingen om mee aan te tonen dat je volwassen bent.
hey lang geledenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef robuust89 het volgende:
Hey Cassandra87!
Hoe maakt u het, jongedame?
Ik kom op de meeste ouder over in het echt, dus zo kinderachtig ben ik denk ik ook alweer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook 17, ik probeer ook volwassen over te komen, al lukt dat niet altijd.
wel sexy. Mits met mate.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat dat je geen man maakt, hoor
Ah. Jij bent het.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook 17, ik probeer ook volwassen over te komen, al lukt dat niet altijd.
Geef mijn geheugen de schuldquote:Op zondag 1 januari 2012 20:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom weten mensen zoveel van me?!Stelletje stalkers
Uitstekend! Vast contract aangeboden gekregenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey lang geleden
Goed en jij dan
Dat vind ik zo non argument, alsof je meteen een man bent als je in iemand's mossel hebt zitten roeren een paar minuten. Nee als je een goede relatie kan onderhouden dan ben je eerder volwassen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |