Hoi, oh wacht ik heb geen kinderwensquote:Op zondag 1 januari 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik 30 word.. Wordt Detroit alweer 40.. En dan ga ik op zoek naar een jonger exemplaar
Ik zou je nog steeds daten danquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien word ik later wel zo'n kattenvrouwtje.
[ afbeelding ]
Wie weetquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik heb nog wel eens goede hoop, hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
72 katten zijn ook liefquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Herinnert me te veel aan opgroeien dus aan volwassenheid dus aan verplichtingen dus aan alles wat ik niet wil.quote:
Maar alsnog toen ik 10 was keek ik uit naar dit moment.quote:
Doe ik ook, al laat ik mijn verjaardag gewoon voorbij gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ontkomt er toch niet aan heloef, dus probeer en zoveel mogelijk van te genieten
Feest joh.quote:
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik wil. Een baard misschien.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik allemaal al graag heb willen zijn, want veel verschil was er nooit te merken
En je hebt etenquote:
Katten-opoe dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat ik geen kattenvrouw word hoor
Het overkomt de besten helaasquote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat ik geen kattenvrouw word hoor
Neee ik wil juist een derde erbijquote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon langs de grote weg gaan wonen; binnen een week ben je er wel 2 kwijt.
Dierenbeulquote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon langs de grote weg gaan wonen; binnen een week ben je er wel 2 kwijt.
Dat lijk je wel ouder. Kan je die al groeien?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik wil. Een baard misschien.
Ik kom er wel overheen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Heloef alvast gecondoleerd met je volwassenheid
Een van zijn grootste frustratiesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijk je wel ouder. Kan je die al groeien?
Hoeft geen probleem te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat is het hele probleem.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jequote:
Oh jawel, alleen niet volledig.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een van zijn grootste frustraties
Geen enkel baardhaartje op onze heloefs hoofd.
True, ik zat al een beetje te denken aan een geslachtsverandering, dan is het nog maar een kleine stap om die katten in huis te halen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het overkomt de besten helaas![]()
Zeg nooit nooit.
have fun.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
Ik ga een The Notebook kijken en veels te veel popcorn eten! Groetjess
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn.
[ afbeelding ]
Die zal 'm wel staan.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
maar nou weet ik wel wat arachide olie is
k had uit italie een fles meegenomen, en een fles water voorwant die ging rijden. 4 uur snachts, pikdonker, geen verlichting. Pakt ie een fles, opent m, neemt een slok.. Jullie raden t al, kwam er net zo snel weer uit
k had uit italie een fles meegenomen, en een fles water voorwant die ging rijden. 4 uur snachts, pikdonker, geen verlichting. Pakt ie een fles, opent m, neemt een slok.. Jullie raden t al, kwam er net zo snel weer uit
Hahaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of een baard me zou staan en of ik er misschien dan zou uit zien als een man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |