Onder de plak noemen we dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik krijg vanaf en toe wat ranzigheid die hier afspeelt mee ja.
.
[..]
Uiteindelijk ben ik degene die dan op de bank moet blijven slapen tijn, en ik ben al brak zat van afgelopen nacht..
Dat heb je er toch wel voor overquote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik krijg vanaf en toe wat ranzigheid die hier afspeelt mee ja.
.
[..]
Uiteindelijk ben ik degene die dan op de bank moet blijven slapen tijn, en ik ben al brak zat van afgelopen nacht..
Je bent de boel aan het opsteken hé door het over een denkbeeldig verhaal te hebben dat nog wat erger is, toch, niet, dan?quote:
Ik verdwaal bijna altijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Ik weet altijd de weg naar huis terug te vinden, ik ben baas.
Dat past toch niet.quote:
Een literair verantwoorden TT dusquote:
Je weet tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:
Opsteken? Opstoken bedoel jequote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je bent de boel aan het opsteken hé door het over een denkbeeldig verhaal te hebben dat nog wat erger is, toch, niet, dan?
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je bent de boel aan het opsteken hé door het over een denkbeeldig verhaal te hebben dat nog wat erger is, toch, niet, dan?
uhuquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
nee hoor, ik heb héél veel in te brengen maar als het puntje bij paaltje komt heeft hij het laatste woord
140 tekens, ik wil een uitgebreid verslag.quote:
Link naar uitgebreid verslagquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
140 tekens, ik wil een uitgebreid verslag.
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!quote:
Je bedoelt dat met die andere man en de 3 flesjes water?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!
Ach, boeiend.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!
Zoals nu word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
In een keer juist van het puntje van mijn tong gehaald, vakwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt dat met die andere man en de 3 flesjes water?
Met haar tong?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:28 schreef Detroit het volgende:
[..]
In een keer juist van het puntje van mijn tong gehaald, vakwerk!
Wat heb jij op je kerfstok dan?quote:
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met haar tong?Mag dat wel van Cassan?
Niet met haar tong, van zijn tong.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met haar tong?Mag dat wel van Cassan?
Met "Wat een enge TT"?quote:
Heb jij ook iets met 3 flesjes water gedaan?quote:
Ja, of hij kan niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Heb jij ook iets met 3 flesjes water gedaan?
Vrije mensen!quote:
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!
Ja met haar tong, wel goed lezenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet met haar tong, van zijn tong.
Precies dit.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Overigens, mensen die onder de plak zitten.
Stiekem ben ik jaloers, maar toch.
Ligt er aan welke plakquote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb principes. Ik doe helemaal niets met de tong van een man met een vriendin.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?
Gelukkig valt hij niet op veel jongere meisjes. 10 jaar is de maxquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?
[..]
Ja met haar tong, wel goed lezen
Dan moet het wel heel stout geweest zijn als het niet dat was, prrrr.quote:
En stoppen met roken?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief zijn allemaal
ik ga een sigaretje roken![]()
(want ik mag niet binnen roken van Detroit --->zitten beiden onder de plak)
Het is vooral leuk om iemand anders onder de plak te hebben zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Was je niet gestopt?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief zijn allemaal
ik ga een sigaretje roken![]()
(want ik mag niet binnen roken van Detroit --->zitten beiden onder de plak)
Detroit is even oud als ik?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gelukkig valt hij niet op veel jongere meisjes. 10 jaar is de max
Oh gelukkig voor Cassandraquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb principes. Ik doe helemaal niets met de tong van een man met een vriendin.
Pedoquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij ging de fantasie van tijn gewoon even met hem op de loop.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb principes. Ik doe helemaal niets met de tong van een man met een vriendin.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig voor Cassandra
[..]
Pedo
Dat gebeurt meerdere malen per dag.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij ging de fantasie van tijn gewoon even met hem op de loop.
Neuh, hoeft niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb jij newb niet eens onder de duim?
Dan zou ik er nog maar even flink van genieten ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is vooral leuk om iemand anders onder de plak te hebben zitten.
Ik geniet er nog van nu het kan, hij betaald straks grotendeels ons huis dus dan is het omgedraaid.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gebeurt meerdere malen per dag.
10 jaar is nog best jong.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik neem die wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, 10 jaar jonger dus. Dat betekent chicks van 17 voor mij![]()
Toch maar niet
Dit viel nog mee voor Tijn's fantasie.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij ging de fantasie van tijn gewoon even met hem op de loop.
Mijn vriendin is ook ruim 10 jaar jongerquote:
Komt wel, je zal het zelf niet eens doorhebben totdat een van zijn vrienden het tegen hem roept.quote:
Gewoon boven de 18 hoor, ver zelfs. Niets mis mee!quote:
Oh tien jaar jongerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook ruim 10 jaar jonger
Guiltyquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij 19. Het klinkt iets minder erg. Maar niet veelquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, 10 jaar jonger dus. Dat betekent chicks van 17 voor mij![]()
Toch maar niet
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Detroit het volgende:
[..]
Gewoon boven de 18 hoor, ver zelfs. Niets mis mee!
Als ik 30 ben ga ik alleen maar onder de 25 neuken, vind ik wel een goed plan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook ruim 10 jaar jonger
Komt goed, ik denk dat ik nog wel tijd genoeg heb hem nog verder te indoctrineren en dan is het net een makke puppy op commando.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik er nog maar even flink van genieten ja.
Levert weer stof tot discussie op hier zeker, of hoongelach?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
13 zou wel erg zijn, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer ook niet ouder te gaan dan 10 jaar verschil.
Heloef mag dus 7-jarige chicks hosselen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij 19. Het klinkt iets minder erg. Maar niet veel
Het is tenminste meerderjarigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij 19. Het klinkt iets minder erg. Maar niet veel
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heloef mag dus 7-jarige chicks hosselen?
Kom maar jongens vertelquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Levert weer stof tot discussie op hier zeker, of hoongelach?
Succes!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik 30 ben ga ik alleen maar onder de 25 neuken, vind ik wel een goed plan.
Als ik als eis alles met een kut aanhoud zal het goed komen.quote:
Grote-bek-klein-hartje-alarmquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Komt goed, ik denk dat ik nog wel tijd genoeg heb hem nog verder te indoctrineren en dan is het net een makke puppy op commando.
Dat verschilt van brainfart tot brainfart.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Levert weer stof tot discussie op hier zeker, of hoongelach?
Waarom?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga alleen oudere chicks hosselen. Tussen de 30 en 40
Gelukkig heb je altijd nog seks waarmee je hem kan beïnvloeden. Seks wint van een huis.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Komt goed, ik denk dat ik nog wel tijd genoeg heb hem nog verder te indoctrineren en dan is het net een makke puppy op commando.
Niet te kritisch worden nouquote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik als eis alles met een kut aanhoud zal het goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |