Ach, boeiend.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!
Zoals nu word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!
In een keer juist van het puntje van mijn tong gehaald, vakwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt dat met die andere man en de 3 flesjes water?
Met haar tong?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:28 schreef Detroit het volgende:
[..]
In een keer juist van het puntje van mijn tong gehaald, vakwerk!
Wat heb jij op je kerfstok dan?quote:
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met haar tong?Mag dat wel van Cassan?
Niet met haar tong, van zijn tong.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met haar tong?Mag dat wel van Cassan?
Met "Wat een enge TT"?quote:
Heb jij ook iets met 3 flesjes water gedaan?quote:
Ja, of hij kan niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Heb jij ook iets met 3 flesjes water gedaan?
Vrije mensen!quote:
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!
Ja met haar tong, wel goed lezenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet met haar tong, van zijn tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |