Jij bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, laatst ook zo'n vriend van mij, ja ze is zo mooi blablabla.
Verliefdheid maakt blind.
Ik kan hier wat op gaan zeggen maar ik doe het lekker nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat detroit mij knap vind
Ach valt wel mee toch.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
liefde maakt blind of nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan hier wat op gaan zeggen maar ik doe het lekker niet
Dr lopen er hier een stuk of 7 van dat soort rond hier op de werkvloerquote:
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
Verliefdheid is toch niet meer dan een soort van acteren? Gewoon geloven dat ik goed in mijn rol zit, Cassandra87.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
arme...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dr lopen er hier een stuk of 7 van dat soort rond hier op de werkvloer
Dat en hij kon niet beter krijgenquote:
Begreep ik 't nu goed dat je in 't buitenland zit? Waar, en watvoor werk doe je dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
*SMACK*quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Verliefdheid is toch niet meer dan een soort van acteren? Gewoon geloven dat ik goed in mijn rol zit, Cassandra87.
Malta. Online gaming.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Begreep ik 't nu goed dat je in 't buitenland zit? Waar, en watvoor werk doe je dan?
En er wordt nog gewerkt?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Malta.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heujquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Verliefdheid is toch niet meer dan een soort van acteren? Gewoon geloven dat ik goed in mijn rol zit, Cassandra87.
TC had het gekund als je een webcam hadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*SMACK*
Jaja konden de fokkers dat maar zien, deed pijn he
Vandaag in ieder geval nietquote:
De waarheid is hard he.quote:
Je hebt er talent voor, dat hardhandige schatje.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*SMACK*
Jaja konden de fokkers dat maar zien, deed pijn he
Alleen als je lief voor mij bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |