"Leuk" is niet het woord wat in me opkwam toen ze hier kwam werken.quote:
En met het woord analogie bedoel ik geen enge dingen tijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 30- tot 40-jarige chicks, als we dat doortrekken in de kaas-analogie dan is dat toch meer belegen.
Je roept zo hard dat dat niet moeilijk zou moeten zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij heeft nog niemand gevonden
Nee, dat zou ik hier eigenlijk niet moeten zeggen
haha, maar als afwisseling wil ik ook wel een keer jonge kaas 16+ zeg maarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 30- tot 40-jarige chicks, als we dat doortrekken in de kaas-analogie dan is dat toch meer belegen.
Ouwe sok ben ik he?quote:
Verstandig, deze disclaimer!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
En met het woord analogie bedoel ik geen enge dingen tijn.
Maar meer roep ik dan ook niet. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je roept zo hard dat dat niet moeilijk zou moeten zijn
Dit soort dingen zouden verboden moeten worden.quote:
Mijn meisje is mooier dan haarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik val op ouder
Maar als ik die foto van jouw collega zie ben ik toch geen match
Dat snap ik maar ik val niet op dat soort typesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Leuk" is niet het woord wat in me opkwam toen ze hier kwam werken.![]()
Ohquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
En met het woord analogie bedoel ik geen enge dingen tijn.
Aangenomen!quote:
Hmm. En nuquote:
Leer mij m'n pappenheimers kennen, waarde Barbusse.quote:
Niet hatenquote:
Neenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen zouden verboden moeten worden.
gmtaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Leer mij m'n pappenheimers kennen, waarde Barbusse..
Dat zeggen ze allemaal, laatst ook zo'n vriend van mij, ja ze is zo mooi blablabla.quote:
Dat dwingt alleen maar respect af, mijn waarde Detroit.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Leer mij m'n pappenheimers kennen, waarde Barbusse..
Ik vind het al raar dat detroit mij knap vindquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, laatst ook zo'n vriend van mij, ja ze is zo mooi blablabla.
Verliefdheid maakt blind.
Te lekker man, oh zo lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |