Because I like itquote:
quote:
Ik denk niet dat anderen dat op prijs stellen. Je mag wel mijn feesboek en dan proberen erachter te komen wie de fokkers in mijn vriendenlijst zijnquote:
Jij snapt hoe het werkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd nog seks waarmee je hem kan beïnvloeden. Seks wint van een huis.
Hij is graag toyboyquote:
Misschien dat je soms denkt: "jonguh, zou je dat nou wel op die manier brengen?" zeker?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verschilt van brainfart tot brainfart.
Omg. Mijn zweedse collega heeft dr net omgekleed voor een of ander feest. Die heeft me toch een cocktailjurkje met decolleté aanquote:
Ja daar maak ik meer kans bijquote:
Is daar volk dan?quote:
Pics or...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg. Mijn zweedse collega heeft dr net omgekleed voor een of ander feest. Die heeft me toch een cocktailjurkje met decolleté aan
Soms. Soms ook "koffie-over-mijn-toetsenbord" grappig.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien dat je soms denkt: "jonguh, zou je dat nou wel op die manier brengen?" zeker?
Ik heb alleen hyvesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat anderen dat op prijs stellen. Je mag wel mijn feesboek en dan proberen erachter te komen wie de fokkers in mijn vriendenlijst zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat moet je niet zeggen mfn, dan gaat 'ie juist extra z'n best doen met zoeken.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja zolang je de mijne niet hebt is het prima ook eigenlijk.
Ik had in singles al eens een pic van haar gepost. Dat lijkt me wel voldoende. En ze is helaas de deur al uitquote:
Ik ben hierquote:
Dit vertel je mij omdat ze een geile 18 jarige stagaire is en ze binnenkort naar Nederland en je mij haar nummer gaat geven?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg. Mijn zweedse collega heeft dr net omgekleed voor een of ander feest. Die heeft me toch een cocktailjurkje met decolleté aan
Dan kan ik hem enkel veel succes toewensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, dat moet je niet zeggen mfn, dan gaat 'ie juist extra z'n best doen met zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |