Hier heb je dr:quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit vertel je mij omdat ze een geile 18 jarige stagaire is en ze binnenkort naar Nederland en je mij haar nummer gaat geven?
Linkje danquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had in singles al eens een pic van haar gepost. Dat lijkt me wel voldoende. En ze is helaas de deur al uit
Mooie leeftijd.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan kan ik hem enkel veel succes toewensen.En je blijft maar door gaan! "Ach, bij mij staat er toch niets interessants op" werkt vele malen beter. Onthouden voor de volgende keer wanneer je een Facebookstalker spot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ff douchen, hinterher maak ik wel ff TC aan. Dat dit nog niet gebeurt is
Je wilt niet weten hoe lekker ze is. En nee, ze blijft lekker op Maltaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit vertel je mij omdat ze een geile 18 jarige stagaire is en ze binnenkort naar Nederland en je mij haar nummer gaat geven?
TC is zo 2011.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Haiquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef arachide. het volgende:
The Notebook is zo lief, zo leuk en ik ben zo verliefd.
We kunnen toch zeker nog wel één dag doorkomen zonder TC?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga zo slapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
We zouden toch telkens dezelfde link doen? AVNZMG. Dan hoeven we niet meer telkens te zoeken wat deze keer het linkje is.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Oude kaas is soms ook best lekker!quote:
Hiero:quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linkje danIk ga niet zoeken, kom nou
Soms wil ik een keer jonge kaasquote:
36 zelfsquote:
Nouja, eigenlijk ben ik wel benieuwd of het een beetje vindbaar is voor de gemiddelde fokker.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
En je blijft maar door gaan! "Ach, bij mij staat er toch niets interessants op" werkt vele malen beter. Onthouden voor de volgende keer wanneer je een Facebookstalker spot.
Leuk meisjequote:
Mij heeft nog niemand gevondenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk ben ik wel benieuwd of het een beetje vindbaar is voor de gemiddelde fokker.
Ik hoorde iets over 30- tot 40-jarige chicks, als we dat doortrekken in de kaas-analogie dan is dat toch meer belegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |