Was het echt zoveel moeite dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik tel niet mee. Ik ben uit uitgelegd, ik doe geen moeite meer
Ik ben een goede tweede heur.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geweldig is niet genoeg in dezen, probeert u het later nog eens.
Ik betwijfel of detroit barney wel kentquote:
Ik kan het wel met hem vinden, denk ik zoquote:Op zondag 1 januari 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of detroit barney wel kent
Schande, maar ja, na ruim 2 jaar is het hem verwijten de moeite niet meer
Je hoeft ze ook niet te volgen, doe ik ook niet. Maar het is wel handig om te weten wat er speelt in de belevingswereld van je leeftijdsgenoten c.q. doelgroep, zodat je daarop kan inspelenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga niet opeens allerlei series volgen om meteen te kunnen weten waar het over gaat als iemand mij op een personage vindt lijken
Na Barney? Dat ben ik al, en ik deel geen plaats. Hoogstens in mijn bed. Als je een mooie vrouw bent.quote:
"Doelgroep"? Say whuuud?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te volgen, doe ik ook niet. Maar het is wel handig om te weten wat er speelt in de belevingswereld van je leeftijdsgenoten c.q. doelgroep, zodat je daarop kan inspelen
Leugens!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na Barney? Dat ben ik al, en ik deel geen plaats. Hoogstens in mijn bed. Als je een mooie vrouw bent.
Nopesquote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Zijn er nog mensen met goede voornemens?
Neukenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Neen!quote:
Meer sporten.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan mis ik al heel veel, Bartjequote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te volgen, doe ik ook niet. Maar het is wel handig om te weten wat er speelt in de belevingswereld van je leeftijdsgenoten c.q. doelgroep, zodat je daarop kan inspelen
Kom vechten dan.quote:
Ik wil gaan hardlopen. Woon straks weer tegen het westerpark aanquote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
Mental imagequote:Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik ben alleen een primaat in bed, thank you very much.
Ga je alleen doen of met een vriendin?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil gaan hardlopen. Woon straks weer tegen het westerpark aan
Wat voort sport?quote:
Goed voornemen welquote:
quote:
Alleen, of met mijn vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga je alleen doen of met een vriendin?
[..]
Wat voort sport?
[..]
Goed voornemen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |