Jaaaaaquote:Op zondag 1 januari 2012 22:15 schreef Capstan het volgende:
Ik ken die hele Barney niet. Mis ik iets?
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:15 schreef Capstan het volgende:
Ik ken die hele Barney niet. Mis ik iets?
Neen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik in het how I met your mother topic aanbeland?
Nee hoor, wij zijn hetquote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken je zo bijna niet meerquote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dit is het Barney Stinson-adoratietopictmquote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
En terecht!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het heloef-adoratietopictm
In de kroeg:quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Capstan het volgende:
En nu snap ik dan wel waar die Barney vandaan komt. Maar ik kijk eigenlijk al jaren geen TV meer
Er is niet genoeg ruimte om voldoendequote:
Ligt eraan hoe leuk capstan is, misschien vindt ze hem het wel waard om helemaal uit te leggenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de kroeg:
Meisje: oh ken je *noemhoofdpersoon* uit *noemoverbekendesitcom*? Je lijkt er wel een beetje op!
Capstan: huhwhutwhat
Meisje:![]()
![]()
Fixquotequote:
Iedereen houdt van mij. Dat is het.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte om voldoendete posten als reactie
Ik ben gewoon geweldig, ontken het maar niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte om voldoendete posten als reactie
Kan, uiteraard. Maar het hoeft niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe leuk capstan is, misschien vindt ze hem het wel waard om helemaal uit te leggen
Mevrouw, u weet toch al lang precies hoe leuk of niet ik leuk ik benquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe leuk capstan is, misschien vindt ze hem het wel waard om helemaal uit te leggen
Maar niet zo awesome als Barney heloefquote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldig, ontken het maar niet.
Dat beweer ik dan ook nergens.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet zo awesome als Barney heloef
Ik tel niet mee. Ik ben uit uitgelegd, ik doe geen moeite meerquote:Op zondag 1 januari 2012 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mevrouw, u weet toch al lang precies hoe leuk of niet ik leuk ik ben
Geweldig is niet genoeg in dezen, probeert u het later nog eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldig, ontken het maar niet.
Ik ga niet opeens allerlei series volgen om meteen te kunnen weten waar het over gaat als iemand mij op een personage vindt lijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan, uiteraard. Maar het hoeft niet.
De vraag is: wil hij dat risico lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |