Jij ook!quote:
Ik heb gisteren eindelijk de 43 ontdektquote:Op zondag 1 januari 2012 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij ook!
Redelijk, maar gisteren ook verstandig gedronken
Is lekker hèquote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk de 43 ontdektmaar het bleef daarbij en champagne. Dus brak was ik niet heeeeel echt
Jij ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vetste oud en nieuwever
.
En de beste wensen iedereen.
Ik vond eigenlijk al die concerten op tv gisteravond saaiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil een keer op 31 december om 0.00 op een Faithless/Moby concert zijn. Dat lijkt me magisch.
Ja die op tv.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk al die concerten op tv gisteravond saaiga liever gewoon party hardy
.
Ja okayquote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die op tv.Daar heb je toch alleen iets van amstel live, lady gaga en later nog iets van een vroege vogelconcert. Doh.
echt hequote:Op zondag 1 januari 2012 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar ik was vandaag wel helemaal fucked up. Nu nog steeds eigenlijk. Ik word ouder
.
Ja maar jij bent echt oud.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heik was 12:00 ff wakker ofzo maar kort daarna terug naar bed tot 15:00
Hoiquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Allure_ het volgende:
50 views verder en niemand post. die sc loopt niet vanelf debielen
laffe hontquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Allure_ het volgende:
50 views verder en niemand post. die sc loopt niet vanelf debielen
werken zul jequote:Op maandag 2 januari 2012 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dolle boel
en ik wil ook vakantie.
nutteloos thuis zitten is kutquote:Op maandag 2 januari 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
geen kudt te doen thuisgelukkig mag ik morgen weer een dagje naar cursus
over forumulieren invullen gesproken, kan je nog overstappen op een nieuwe zorgverzekering¿quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Salatrel het volgende:
ik kan nog formuliertje invullen om spaarloon op te nemenben ik weer 5 minuten van de straat
Luie ambtenaarquote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
over forumulieren invullen gesproken, kan je nog overstappen op een nieuwe zorgverzekering¿
hmm, wilde het zaterdag doen, maar geen tijd. Wilde het toen maar zondag doen, maar toen was ik kaputquote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij had je voor 1-1 op moeten zeggen... en dan had je tot 1-2 gehad om wat nieuws te regelen... zou ff kijken op internet
Ja, dat blijkt.quote:
Oh wacht, pleonasme.quote:
Ze moeten toch ergens mijn salaris van betalen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef Salatrel het volgende:
4ebe waarom zijn postzegels duurder geworden? hadden ze nieuwe uniformen nodig vanwege die naamswijziging ofzo?
dan kan toch wel van die 44 centquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens mijn salaris van betalen?
quote:
quote:
quote:
inddquote:
er klopte iets niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand wat meer info over die nep doodgeboren baby rel in OUD
zijn hartje¿quote:
Rapunzelquote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa echt een leuke film!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rapunzel![]()
![]()
.
Die heb ik serieus vorige week gedownload.
Thnx, jij ook! Nee, niet ziek gelukkig, alleen nog klein beetje verkouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Lot!
Was je nog ziek?
Wat wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een goede smoes om een date geloofwaardig af te zeggen?
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Ziekte, overlijden van iemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.
"Mijn oma is overleden"quote:
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
Inderdaad, maar eigenlijk weet je als iemand een date afzegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
Zijn er mensen die liever lame excuses hebben dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin hebquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is een collega, dus daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iemand waar je geen date meer mee wilt nog willen zien?
Waarschijnlijk niet, daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er mensen die liever lame excuses hebben dan.
Zeg dan maar dat je geen zin hebt maar dat je het wel goed maakt met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin heb. Ik wil geen oorlog met hem
.
Ach so, tsja moeilijk. Had je sowieso al niet moeten instemmen he [/captain hindsight]quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin heb. Ik wil geen oorlog met hem
.
[..]
Hij is een collega, dus daar kan ik niet omheen.
kijk waar je komt voor adviesquote:
Wat Chai zegt, zeg dat je ziek bent oid. En anders is er vast wel een smoezen lijst te vinden op internet.quote:
alles is on hold vriend het is vakantiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hoe is het met du beatz en du gains?
lol wat doe je dan hele dag ;squote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alles is on hold vriend het is vakantie
sma'squote:
oh shit dan kan ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
true true
donderdag kom ik damsco gaan we chillen dan
weet neit waar je het over hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Lakitu het volgende:
maar ik hoorde ally had een soortvan vriendje?
dan is het goedquote:
fuck you kut paki. donderdag eet ik je op ik heb je adresquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan is het goedmaar je moet wel snel zijn hoor met meeting plannen ik ben gewild deze dagen
kk nu ben ik geilquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fuck you kut paki. donderdag eet ik je op ik heb je adres
gwn botticcelli of prada ik heb nog handeltje hier 50 ek per paar zyn origineelquote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Lakitu het volgende:
maar even serioesoe ik wil schoenen wat moet ik halen?
oke doe prada past bij mn tasjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gwn botticcelli of prada ik heb nog handeltje hier 50 ek per paar zyn origineel
jij past bij myn tasje =$quote:
quote:
misschienquote:
gaan we niet meeten wat is ditquote:
gewoon party bij iemand thuis. en illegaal vuurwerk hihi :$ mensen wilden nog club pakken, dikke lul dat ik 50 ek gooi voor een feest dat normaal 10 zou zijn alleen omdat het toevallig 31 dec isquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly
Wat heb je gedaan met o&n dang in the BIG CITY
in de electro house sectie toch wel?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol dat is puur zakelijk belang toch, ff beatport #1 hitje alles
lol jij bent zeker zoeen die daar ook in handeltquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewoon party bij iemand thuis. en illegaal vuurwerk hihi :$ mensen wilden nog club pakken, dikke lul dat ik 50 ek gooi voor een feest dat normaal 10 zou zijn alleen omdat het toevallig 31 dec is
en jyy
had je trouwens die twitter fittie van deadmau5 en headhunterz meegekregenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
in de electro house sectie toch wel?
ook party bij vrienden, daarna naar de tokkie buurt gerend want daar hadden een paar jongens een illegaal pakket vanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewoon party bij iemand thuis. en illegaal vuurwerk hihi :$ mensen wilden nog club pakken, dikke lul dat ik 50 ek gooi voor een feest dat normaal 10 zou zijn alleen omdat het toevallig 31 dec is
en jyy
laatste tijd wel rustig qua hits eigenlijk :$ niet echt eentje die ik klaar heb staanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Allure_ het volgende:
laki geef me trouwens wat VERRRYYYYY HOTTTTTTTT hits dan
na het overweldigende succes van drake ben ik wel weer toe aan wat new stuff
Met NYE had ik trouwens een gesrek met een pinda die mijn liefde voor Take Care begreep, ik was 6 uur geil daarna
Die is ook zó aan hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
laatste tijd wel rustig qua hits eigenlijk :$ niet echt eentje die ik klaar heb staan
ik vind trouwens hyfr wel 1 van de chillere van take care :$
dit jaar niet, alleen gekocht. 350 ek aan knalvuurwerk samen met boys.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol jij bent zeker zoeen die daar ook in handelt
nee, watdanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
had je trouwens die twitter fittie van deadmau5 en headhunterz meegekregen![]()
lol ik hou zo van vuurwerk hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ook party bij vrienden, daarna naar de tokkie buurt gerend want daar hadden een paar jongens een illegaal pakket van1500
euro. Zelden was ik zo bang met vuurwerk dat harder ging dan een bom
maar ook mooi siervuurwerk
toen clubjes gehit tot een uurtje of 9, daarna was ik kaput.
ik had van een vriend 1 cobra (?) gekregen, kaolo wat gaat dat hardquote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit jaar niet, alleen gekocht. 350 ek aan knalvuurwerk samen met boys.
[..]
nee, watdan
dat stukje van drake kan ik zo voor je spitten dan smelt je zeker on the spot :$quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die is ook zó aan he
Heb ik hier ook al 10x gepost =$ And I said hell yeah hell yeah, fuckin' right
ja een cobra 6, hadden we ook. gewoon met zo'n kinderaansteeklontje aansteken, no trobbiesquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had van een vriend 1 cobra (?) gekregen, kaolo wat gaat dat hardals dat misgaat ben je echt 10x dood
En ja, Headhunterz had hem backstage gemeet ofzo, en toen had mau5 gezegd fuck off oiden toen beetje tof doen naar elkaar via twitter, moet je maar even hun accounts checken.
Hmm smelt sowieso al van jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat stukje van drake kan ik zo voor je spitten dan smelt je zeker on the spot :$
Iedereen volgens mijquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol ik hou zo van vuurwerk he
ik was trouwens ook echt dood gister. echt zovan shiiiiit
Ja, maar dat is puur voter-based hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja een cobra 6, hadden we ook. gewoon met zo'n kinderaansteeklontje aansteken, no trobbies
lool. headhunterz staat trouwens best hoog in de djmag he, had ik niet verwacht. al z'n followers van 15 zeker.
ja i know. wel jammer. die van mij zou er zoo fucking anders uitzien.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dat is puur voter-based hedus geeft niet echt realistisch beeld.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:59 schreef Lakitu het volgende:
waar is chuck ik moet altijd aan hem denken
altijd busy die boyquote:
In een oud nummer zingt ie I'm 23 with a money tree =$quote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
25 sittin on 25m valt me wel tegen, had verwacht dat hij wel meer zou hebben
Darwin award.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
duurde trouwens ook 1 minuut voordat hij af ging of zoik dacht hij smeult nu lekker door en lees ik morgen in de krant dat een kind z'n hoofd kwijt is
Door vuurwerk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Crack_ het volgende:
En in den haag.. bij twee vriendinnen met oud en nieuw een raam gesneuveld..
Ja eentje wel.. en een ander doorrrr een glas. Groepje jongerne fietste voorbij en eentje gooit glas in de ruit..quote:
In wat voor ghetto wonen die vriendinnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eentje wel.. en een ander doorrrr een glas. Groepje jongerne fietste voorbij en eentje gooit glas in de ruit..
Allebei wonen serieus NIET in een ghetto en nog geen eens wat er op lijktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
In wat voor ghetto wonen die vriendinnen?
quote:
jij zit altijd binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit weer is echt niet tof, trouwens![]()
Ik ben blij dat ik binnen zit.
quote:
Hmm jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik weet niet of jij me kunt helpen, maar ik wil m'n haar (alweer) verven. Ik kan alleen geen goede kleur bruin vinden. De vorige keer dat ik het bruin verfde zat er verdomme rood in
. Het liefst gebruik ik John Frieda.
Nvm, link doet het niet.
Nou, ik had chocolade bruin gekozen de vorige keer. En daar zitten altijd roodtinten in, maar niet op een manier dat het overheerst. Maar bij mij zag je dat wel heel goed. Dus bruin met teveel rode gloed. Echt heel lelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm jammerMaar wat voor kleur is je haar nu dan?
Hm ja ik weet het ook niet, heb nog nooit mn haar geverfd. Maar ik zou het sowieso echt nooit zelf durven verven denk ik om dat soort shit te voorkomen. Waarom ga je niet naar de kapper? Nja, teringduur natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik had chocolade bruin gekozen de vorige keer. En daar zitten altijd roodtinten in, maar niet op een manier dat het overheerst. Maar bij mij zag je dat wel heel goed. Dus bruin met teveel rode gloed. Echt heel lelijk.
Misschien doe ik wel gewoon iene miene mutte als ik in de winkel staquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm ja ik weet het ook niet, heb nog nooit mn haar geverfd. Maar ik zou het sowieso echt nooit zelf durven verven denk ik om dat soort shit te voorkomen. Waarom ga je niet naar de kapper? Nja, teringduur natuurlijk
Wat is jouw natuurlijke kleur dan, en wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel gewoon iene miene mutte als ik in de winkel sta. En even goed checken dat er niets van roodtinten in zit
.
Wat een mannen vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is jouw natuurlijke kleur dan, en wat is daar mis mee?
Blondeer het eens, lekker gek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een mannen vraag.
Mijn natuurlijke haarkleur is saai.
Ben gister naar de kapper geweest, en die vrouw die mijn haar altijd normaal knipt heeft het nu helemaal verpest of zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Durven wel, maar willen niet. Hou maar mooi je eigen kleur.
Picsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben gister naar de kapper geweest, en die vrouw die mijn haar altijd normaal knipt heeft het nu helemaal verpest of zo.
eerst was ik disgusted en daarna vond ik het wel sexy staan =$quote:
Nee, geen picsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics.
[..]
eerst was ik disgusted en daarna vond ik het wel sexy staan =$
deze hoor ik wel vaker :$quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
eerst was ik disgusted en daarna vond ik het wel sexy =$
zullen we gewoon met z'n 2-en ally overnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef Lakitu het volgende:
zullen we anders gewoon deze sc overnemen? gewoon 3mans
dat kan ze niet aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zullen we gewoon met z'n 2-en ally overnemen
Echt? Ik doe gewoon rustig de budget kapper hoor. Lekker geknipt worden door een niveau 2 ROC kapsterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef L0t.. het volgende:
Kappersik heb nu wel eindelijk een goede kapper gevonden die mn haar niet verpest maar daar betaal ik me dan wel weer scheel aan, maar ik durf niet meer naar een ander
Nee durf ik niet man, mijn haar is heiligquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt? Ik doe gewoon rustig de budget kapper hoor. Lekker geknipt worden door een niveau 2 ROC kapster
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb nog nooit knappe kapsters gezien.
quote:
Ik wel hoor, allemaal van die hippe vrouwkes bij mijn kapsalonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb nog nooit knappe kapsters gezien.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jy hebt zeker gewoon nigger haircut tondeuse standje 1 klaar
Ik ook niet, maar is wel een leuke bijkomstigheid als ze ook nog lekker isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies, maar ik ga ook niet naar de kapper om milfs te spotten =$
Zo simpel. ik kijk alleen naar innerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar is wel een leuke bijkomstigheid als ze ook nog lekker is.
Meisjes van 13 hebben nog geen innerlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo simpel. ik kijk alleen naar innerlijk
Yep Salon b http://salonb.nl/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef tliciouz het volgende:
Lot weet jij een goede kapper in Arnhem?
Ik krijg de prijslijst niet geopend, wat betaal je gemiddeld voor een knipbeurt dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep Salon b http://salonb.nl/
Kost je wel een rib uit je lijf maar wel echt goede kapsters.
Tussen de 32 en 49 euro, het is me niet echt duidelijk wat het verschil in prijs maaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg de prijslijst niet geopend, wat betaal je gemiddeld voor een knipbeurt dan?
Tot de 40 euro vind ik nog wel oke, daarboven weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tussen de 32 en 49 euro, het is me niet echt duidelijk wat het verschil in prijs maakt
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg de prijslijst niet geopend, wat betaal je gemiddeld voor een knipbeurt dan?
SPOILER: De prijslijst.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vandaag toevallig mijn haren verven, gebruik nu mouse ipv verf werkt een stuk fijner vind ik. En dan onderstaande kleur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Allure_ het volgende:
Titi weet jij nog een mooie bruine haarkleur van een goed merk?
Misschien dat wat donkerder bruin wel sexy is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
[..]Held.SPOILER: De prijslijst.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Oeeeh die is mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag toevallig mijn haren verven, gebruik nu mouse ipv verf werkt een stuk fijner vind ik. En dan onderstaande kleur.
[ afbeelding ]
Ja heb hem ooit al een keer eerder gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeeeh die is mooi. Ja, ik gebruik ook altijd mousse, zoveel handiger
.
Hm, misschien pak ik die ook wel. Is L'oreal fijn? Heb het volgens mij 1x eerder gebruikt, maar ik weet niet meer of ik er blij mee was.
Allebei.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
Deze is ook mooi. Of zij is gewoon mooi
.
Nicequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
Deze is ook mooi. Of zij is gewoon mooi
.
Ik ben daar op dit moment wel heel erg blij mee, mede-bejaarde.quote:
Zaterdagbestellerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
4EBE was toch postbezorger.
Gelukkig nieuwjaar iedereen trouwens.
App me maar picas van het resultaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Allure_ het volgende:
What de fuck. Gewoon achterna gezeten door een kerel net. Ik kreeg het spaans benauwd.
Nou goed, ik heb nu wel m'n verf.
Bedankt voor je bezorgdheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
App me maar picas van het resultaat.
Als puntje bij paaltje komt beat jij iedereen zijn assquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je bezorgdheid.
M'n moeder belt ook echt de politie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar op dit moment wel heel erg blij mee, mede-bejaarde.
Ja?quote:
quote:
Ohh wat ga je laten doen met je haar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot de 40 euro vind ik nog wel oke, daarboven weet ik nog niet.Maar goed ben tot nu toe geen 1 keer bij de kapper geweest en tevreden terug gekomen. En aangezien ik heel wat anders met mijn haar wil wil ik het wel goed gedaan hebben.
Je had waarschijnlijk gewoon iets laten vallen en hij wilde het teruggeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Allure_ het volgende:
What de fuck. Gewoon achterna gezeten door een kerel net. Ik kreeg het spaans benauwd.
Nou goed, ik heb nu wel m'n verf.
oiquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pizza halen en daar wat ribkes opgooien
maar dan moet ik naar buitenquote:
das juist dubbel zo duur , vandaag is het afhaaldagquote:
Nee, zijn broek hing al open. Disgustingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je had waarschijnlijk gewoon iets laten vallen en hij wilde het teruggeven.
of dit:
1:45
http://www.dumpert.nl/med(...)_not_a_pervert_.html
wtf manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zijn broek hing al open. Disgusting.
poloi.quote:
what thequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zijn broek hing al open. Disgusting.
Wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef MouzurX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)brauwdansmeisje.html
Bohhh
quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:20 schreef Salatrel het volgende:
Je hebt wel eens van die dagen dat om 7:30 al 1,5 uur werk achter de rug is...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, niet herkenbaar eigenlijk.
Ik heb nog nooit om 6.00 uur moeten werken..quote:
04:50 ging de wekker...quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om 6.00 uur moeten werken..
Stond je fris en fruitig op?quote:
ik had wel direct het idee dat ik zo wel wat aan mijn dag heb...quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond je fris en fruitig op?
Hier ging om 7.30 de wekker en ik was niet vrolijk.
Ik vind haar hoofd behoorlijk lelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:32 schreef MouzurX het volgende:
..een 13 jarig meisje.
De sc is ook niet meer wat het was.
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:52 schreef Salatrel het volgende:
ik had wel direct het idee dat ik zo wel wat aan mijn dag heb...
komt omdat je op laki moet wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:32 schreef MouzurX het volgende:
..een 13 jarig meisje.
De sc is ook niet meer wat het was.
met deze mening ben ik het eenschquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd behoorlijk lelijk.
en die komt pas als zaagmans is geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd behoorlijk lelijk.
Of bij de Woudlopers. C.H.A.I., Chaotisch Heroïsch Achterlijk IJskonijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef BobbyB het volgende:
Chai gaat bij de scouting voor meisjes.
Hide from timeline.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef BobbyB het volgende:
Chai gaat bij de scouting voor meisjes.
Mensen die echt werkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Chai het volgende:
Maar ik ga.moet zo werken en dan ook echt werken, dus ik kan niet meer FOK!e.
n
Bill Haderquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Salatrel het volgende:
Nog 20 minuten zit de helft van mijn dienst er weer op
heb je weinig aan als je binnen zitquote:
Ik doe beiden.quote:
wat voor werk doe je buiten danquote:
quote:
quote:
je was op zoek naar een afwisselende baan bij een jong en dynamisch bedrijf waar men geen 9 tot 5 mentaliteit heeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |