Jij ook!quote:
Ik heb gisteren eindelijk de 43 ontdektquote:Op zondag 1 januari 2012 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij ook!
Redelijk, maar gisteren ook verstandig gedronken
Is lekker hèquote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk de 43 ontdektmaar het bleef daarbij en champagne. Dus brak was ik niet heeeeel echt
Jij ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vetste oud en nieuwever
.
En de beste wensen iedereen.
Ik vond eigenlijk al die concerten op tv gisteravond saaiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil een keer op 31 december om 0.00 op een Faithless/Moby concert zijn. Dat lijkt me magisch.
Ja die op tv.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk al die concerten op tv gisteravond saaiga liever gewoon party hardy
.
Ja okayquote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die op tv.Daar heb je toch alleen iets van amstel live, lady gaga en later nog iets van een vroege vogelconcert. Doh.
echt hequote:Op zondag 1 januari 2012 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar ik was vandaag wel helemaal fucked up. Nu nog steeds eigenlijk. Ik word ouder
.
Ja maar jij bent echt oud.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heik was 12:00 ff wakker ofzo maar kort daarna terug naar bed tot 15:00
Hoiquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Allure_ het volgende:
50 views verder en niemand post. die sc loopt niet vanelf debielen
laffe hontquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Allure_ het volgende:
50 views verder en niemand post. die sc loopt niet vanelf debielen
werken zul jequote:Op maandag 2 januari 2012 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dolle boel
en ik wil ook vakantie.
nutteloos thuis zitten is kutquote:Op maandag 2 januari 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
geen kudt te doen thuisgelukkig mag ik morgen weer een dagje naar cursus
over forumulieren invullen gesproken, kan je nog overstappen op een nieuwe zorgverzekering¿quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Salatrel het volgende:
ik kan nog formuliertje invullen om spaarloon op te nemenben ik weer 5 minuten van de straat
Luie ambtenaarquote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
over forumulieren invullen gesproken, kan je nog overstappen op een nieuwe zorgverzekering¿
hmm, wilde het zaterdag doen, maar geen tijd. Wilde het toen maar zondag doen, maar toen was ik kaputquote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij had je voor 1-1 op moeten zeggen... en dan had je tot 1-2 gehad om wat nieuws te regelen... zou ff kijken op internet
Ja, dat blijkt.quote:
Oh wacht, pleonasme.quote:
Ze moeten toch ergens mijn salaris van betalen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef Salatrel het volgende:
4ebe waarom zijn postzegels duurder geworden? hadden ze nieuwe uniformen nodig vanwege die naamswijziging ofzo?
dan kan toch wel van die 44 centquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens mijn salaris van betalen?
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |