kk nu ben ik geilquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fuck you kut paki. donderdag eet ik je op ik heb je adres
gwn botticcelli of prada ik heb nog handeltje hier 50 ek per paar zyn origineelquote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Lakitu het volgende:
maar even serioesoe ik wil schoenen wat moet ik halen?
oke doe prada past bij mn tasjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gwn botticcelli of prada ik heb nog handeltje hier 50 ek per paar zyn origineel
jij past bij myn tasje =$quote:
quote:
misschienquote:
gaan we niet meeten wat is ditquote:
gewoon party bij iemand thuis. en illegaal vuurwerk hihi :$ mensen wilden nog club pakken, dikke lul dat ik 50 ek gooi voor een feest dat normaal 10 zou zijn alleen omdat het toevallig 31 dec isquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly
Wat heb je gedaan met o&n dang in the BIG CITY
in de electro house sectie toch wel?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol dat is puur zakelijk belang toch, ff beatport #1 hitje alles
lol jij bent zeker zoeen die daar ook in handeltquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewoon party bij iemand thuis. en illegaal vuurwerk hihi :$ mensen wilden nog club pakken, dikke lul dat ik 50 ek gooi voor een feest dat normaal 10 zou zijn alleen omdat het toevallig 31 dec is
en jyy
had je trouwens die twitter fittie van deadmau5 en headhunterz meegekregenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
in de electro house sectie toch wel?
ook party bij vrienden, daarna naar de tokkie buurt gerend want daar hadden een paar jongens een illegaal pakket vanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewoon party bij iemand thuis. en illegaal vuurwerk hihi :$ mensen wilden nog club pakken, dikke lul dat ik 50 ek gooi voor een feest dat normaal 10 zou zijn alleen omdat het toevallig 31 dec is
en jyy
laatste tijd wel rustig qua hits eigenlijk :$ niet echt eentje die ik klaar heb staanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Allure_ het volgende:
laki geef me trouwens wat VERRRYYYYY HOTTTTTTTT hits dan
na het overweldigende succes van drake ben ik wel weer toe aan wat new stuff
Met NYE had ik trouwens een gesrek met een pinda die mijn liefde voor Take Care begreep, ik was 6 uur geil daarna
Die is ook zó aan hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
laatste tijd wel rustig qua hits eigenlijk :$ niet echt eentje die ik klaar heb staan
ik vind trouwens hyfr wel 1 van de chillere van take care :$
dit jaar niet, alleen gekocht. 350 ek aan knalvuurwerk samen met boys.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol jij bent zeker zoeen die daar ook in handelt
nee, watdanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
had je trouwens die twitter fittie van deadmau5 en headhunterz meegekregen![]()
lol ik hou zo van vuurwerk hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ook party bij vrienden, daarna naar de tokkie buurt gerend want daar hadden een paar jongens een illegaal pakket van1500
euro. Zelden was ik zo bang met vuurwerk dat harder ging dan een bom
maar ook mooi siervuurwerk
toen clubjes gehit tot een uurtje of 9, daarna was ik kaput.
ik had van een vriend 1 cobra (?) gekregen, kaolo wat gaat dat hardquote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit jaar niet, alleen gekocht. 350 ek aan knalvuurwerk samen met boys.
[..]
nee, watdan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |