inddquote:
er klopte iets niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand wat meer info over die nep doodgeboren baby rel in OUD
zijn hartjeżquote:
Rapunzelquote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa echt een leuke film!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rapunzel![]()
![]()
.
Die heb ik serieus vorige week gedownload.
Thnx, jij ook! Nee, niet ziek gelukkig, alleen nog klein beetje verkouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Lot!
Was je nog ziek?
Wat wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een goede smoes om een date geloofwaardig af te zeggen?
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Ziekte, overlijden van iemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.
"Mijn oma is overleden"quote:
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
Inderdaad, maar eigenlijk weet je als iemand een date afzegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
Zijn er mensen die liever lame excuses hebben dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin hebquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is een collega, dus daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iemand waar je geen date meer mee wilt nog willen zien?
Waarschijnlijk niet, daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er mensen die liever lame excuses hebben dan.
Zeg dan maar dat je geen zin hebt maar dat je het wel goed maakt met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin heb. Ik wil geen oorlog met hem
.
Ach so, tsja moeilijk. Had je sowieso al niet moeten instemmen he [/captain hindsight]quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin heb. Ik wil geen oorlog met hem
.
[..]
Hij is een collega, dus daar kan ik niet omheen.
kijk waar je komt voor adviesquote:
Wat Chai zegt, zeg dat je ziek bent oid. En anders is er vast wel een smoezen lijst te vinden op internet.quote:
alles is on hold vriend het is vakantiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hoe is het met du beatz en du gains?
lol wat doe je dan hele dag ;squote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alles is on hold vriend het is vakantie
sma'squote:
oh shit dan kan ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
true true
donderdag kom ik damsco gaan we chillen dan
weet neit waar je het over hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Lakitu het volgende:
maar ik hoorde ally had een soortvan vriendje?
dan is het goedquote:
fuck you kut paki. donderdag eet ik je op ik heb je adresquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan is het goedmaar je moet wel snel zijn hoor met meeting plannen ik ben gewild deze dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |