inddquote:
er klopte iets niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand wat meer info over die nep doodgeboren baby rel in OUD
zijn hartjeżquote:
Rapunzelquote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa echt een leuke film!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rapunzel![]()
![]()
.
Die heb ik serieus vorige week gedownload.
Thnx, jij ook! Nee, niet ziek gelukkig, alleen nog klein beetje verkouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Lot!
Was je nog ziek?
Wat wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een goede smoes om een date geloofwaardig af te zeggen?
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Ziekte, overlijden van iemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.
"Mijn oma is overleden"quote:
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
Inderdaad, maar eigenlijk weet je als iemand een date afzegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |