Jij ook!quote:
Ik heb gisteren eindelijk de 43 ontdektquote:Op zondag 1 januari 2012 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij ook!
Redelijk, maar gisteren ook verstandig gedronken
Is lekker hèquote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk de 43 ontdektmaar het bleef daarbij en champagne. Dus brak was ik niet heeeeel echt
Jij ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vetste oud en nieuwever
.
En de beste wensen iedereen.
Ik vond eigenlijk al die concerten op tv gisteravond saaiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil een keer op 31 december om 0.00 op een Faithless/Moby concert zijn. Dat lijkt me magisch.
Ja die op tv.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk al die concerten op tv gisteravond saaiga liever gewoon party hardy
.
Ja okayquote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die op tv.Daar heb je toch alleen iets van amstel live, lady gaga en later nog iets van een vroege vogelconcert. Doh.
echt hequote:Op zondag 1 januari 2012 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar ik was vandaag wel helemaal fucked up. Nu nog steeds eigenlijk. Ik word ouder
.
Ja maar jij bent echt oud.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heik was 12:00 ff wakker ofzo maar kort daarna terug naar bed tot 15:00
Hoiquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Allure_ het volgende:
50 views verder en niemand post. die sc loopt niet vanelf debielen
laffe hontquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Allure_ het volgende:
50 views verder en niemand post. die sc loopt niet vanelf debielen
werken zul jequote:Op maandag 2 januari 2012 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dolle boel
en ik wil ook vakantie.
nutteloos thuis zitten is kutquote:Op maandag 2 januari 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
geen kudt te doen thuisgelukkig mag ik morgen weer een dagje naar cursus
over forumulieren invullen gesproken, kan je nog overstappen op een nieuwe zorgverzekering¿quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Salatrel het volgende:
ik kan nog formuliertje invullen om spaarloon op te nemenben ik weer 5 minuten van de straat
Luie ambtenaarquote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
over forumulieren invullen gesproken, kan je nog overstappen op een nieuwe zorgverzekering¿
hmm, wilde het zaterdag doen, maar geen tijd. Wilde het toen maar zondag doen, maar toen was ik kaputquote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij had je voor 1-1 op moeten zeggen... en dan had je tot 1-2 gehad om wat nieuws te regelen... zou ff kijken op internet
Ja, dat blijkt.quote:
Oh wacht, pleonasme.quote:
Ze moeten toch ergens mijn salaris van betalen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef Salatrel het volgende:
4ebe waarom zijn postzegels duurder geworden? hadden ze nieuwe uniformen nodig vanwege die naamswijziging ofzo?
dan kan toch wel van die 44 centquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens mijn salaris van betalen?
quote:
quote:
quote:
inddquote:
er klopte iets niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand wat meer info over die nep doodgeboren baby rel in OUD
zijn hartje¿quote:
Rapunzelquote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa echt een leuke film!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rapunzel![]()
![]()
.
Die heb ik serieus vorige week gedownload.
Thnx, jij ook! Nee, niet ziek gelukkig, alleen nog klein beetje verkouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Lot!
Was je nog ziek?
Wat wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een goede smoes om een date geloofwaardig af te zeggen?
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Ziekte, overlijden van iemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn? Anders wil diegene waarschijnlijk een nieuwe datum prikken.
"Mijn oma is overleden"quote:
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft waarschijnlijk niet. Maar ik wil geen ruzie met hem.
Inderdaad, maar eigenlijk weet je als iemand een date afzegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
Zijn er mensen die liever lame excuses hebben dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij niet tegen eerlijkheid kan... tja. Persoonlijk heb ik liever dat iemand gewoon zegt dat ze geen zin heeft dan dat ze lame excuses gaat verzinnen.
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin hebquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is een collega, dus daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iemand waar je geen date meer mee wilt nog willen zien?
Waarschijnlijk niet, daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er mensen die liever lame excuses hebben dan.
Zeg dan maar dat je geen zin hebt maar dat je het wel goed maakt met hemquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin heb. Ik wil geen oorlog met hem
.
Ach so, tsja moeilijk. Had je sowieso al niet moeten instemmen he [/captain hindsight]quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat zijn reactie is, wanneer ik zeg dat ik geen zin heb. Ik wil geen oorlog met hem
.
[..]
Hij is een collega, dus daar kan ik niet omheen.
kijk waar je komt voor adviesquote:
Wat Chai zegt, zeg dat je ziek bent oid. En anders is er vast wel een smoezen lijst te vinden op internet.quote:
alles is on hold vriend het is vakantiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hoe is het met du beatz en du gains?
lol wat doe je dan hele dag ;squote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alles is on hold vriend het is vakantie
sma'squote:
oh shit dan kan ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
true true
donderdag kom ik damsco gaan we chillen dan
weet neit waar je het over hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Lakitu het volgende:
maar ik hoorde ally had een soortvan vriendje?
dan is het goedquote:
fuck you kut paki. donderdag eet ik je op ik heb je adresquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan is het goedmaar je moet wel snel zijn hoor met meeting plannen ik ben gewild deze dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |