dat stukje van drake kan ik zo voor je spitten dan smelt je zeker on the spot :$quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die is ook zó aan he
Heb ik hier ook al 10x gepost =$ And I said hell yeah hell yeah, fuckin' right
ja een cobra 6, hadden we ook. gewoon met zo'n kinderaansteeklontje aansteken, no trobbiesquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had van een vriend 1 cobra (?) gekregen, kaolo wat gaat dat hardals dat misgaat ben je echt 10x dood
En ja, Headhunterz had hem backstage gemeet ofzo, en toen had mau5 gezegd fuck off oiden toen beetje tof doen naar elkaar via twitter, moet je maar even hun accounts checken.
Hmm smelt sowieso al van jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat stukje van drake kan ik zo voor je spitten dan smelt je zeker on the spot :$
Iedereen volgens mijquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol ik hou zo van vuurwerk he
ik was trouwens ook echt dood gister. echt zovan shiiiiit
Ja, maar dat is puur voter-based hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja een cobra 6, hadden we ook. gewoon met zo'n kinderaansteeklontje aansteken, no trobbies
lool. headhunterz staat trouwens best hoog in de djmag he, had ik niet verwacht. al z'n followers van 15 zeker.
ja i know. wel jammer. die van mij zou er zoo fucking anders uitzien.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dat is puur voter-based hedus geeft niet echt realistisch beeld.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:59 schreef Lakitu het volgende:
waar is chuck ik moet altijd aan hem denken
altijd busy die boyquote:
In een oud nummer zingt ie I'm 23 with a money tree =$quote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
25 sittin on 25m valt me wel tegen, had verwacht dat hij wel meer zou hebben
Darwin award.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
duurde trouwens ook 1 minuut voordat hij af ging of zoik dacht hij smeult nu lekker door en lees ik morgen in de krant dat een kind z'n hoofd kwijt is
Door vuurwerk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Crack_ het volgende:
En in den haag.. bij twee vriendinnen met oud en nieuw een raam gesneuveld..
Ja eentje wel.. en een ander doorrrr een glas. Groepje jongerne fietste voorbij en eentje gooit glas in de ruit..quote:
In wat voor ghetto wonen die vriendinnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eentje wel.. en een ander doorrrr een glas. Groepje jongerne fietste voorbij en eentje gooit glas in de ruit..
Allebei wonen serieus NIET in een ghetto en nog geen eens wat er op lijktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
In wat voor ghetto wonen die vriendinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |