deze hoor ik wel vaker :$quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
eerst was ik disgusted en daarna vond ik het wel sexy =$
zullen we gewoon met z'n 2-en ally overnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef Lakitu het volgende:
zullen we anders gewoon deze sc overnemen? gewoon 3mans
dat kan ze niet aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zullen we gewoon met z'n 2-en ally overnemen
Echt? Ik doe gewoon rustig de budget kapper hoor. Lekker geknipt worden door een niveau 2 ROC kapsterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef L0t.. het volgende:
Kappersik heb nu wel eindelijk een goede kapper gevonden die mn haar niet verpest maar daar betaal ik me dan wel weer scheel aan, maar ik durf niet meer naar een ander
Nee durf ik niet man, mijn haar is heiligquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt? Ik doe gewoon rustig de budget kapper hoor. Lekker geknipt worden door een niveau 2 ROC kapster
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb nog nooit knappe kapsters gezien.
quote:
Ik wel hoor, allemaal van die hippe vrouwkes bij mijn kapsalonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb nog nooit knappe kapsters gezien.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jy hebt zeker gewoon nigger haircut tondeuse standje 1 klaar
Ik ook niet, maar is wel een leuke bijkomstigheid als ze ook nog lekker isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies, maar ik ga ook niet naar de kapper om milfs te spotten =$
Zo simpel. ik kijk alleen naar innerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar is wel een leuke bijkomstigheid als ze ook nog lekker is.
Meisjes van 13 hebben nog geen innerlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo simpel. ik kijk alleen naar innerlijk
Yep Salon b http://salonb.nl/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef tliciouz het volgende:
Lot weet jij een goede kapper in Arnhem?
Ik krijg de prijslijst niet geopend, wat betaal je gemiddeld voor een knipbeurt dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep Salon b http://salonb.nl/
Kost je wel een rib uit je lijf maar wel echt goede kapsters.
Tussen de 32 en 49 euro, het is me niet echt duidelijk wat het verschil in prijs maaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg de prijslijst niet geopend, wat betaal je gemiddeld voor een knipbeurt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |