quote:
jij zit altijd binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit weer is echt niet tof, trouwens![]()
Ik ben blij dat ik binnen zit.
quote:
Hmm jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik weet niet of jij me kunt helpen, maar ik wil m'n haar (alweer) verven. Ik kan alleen geen goede kleur bruin vinden. De vorige keer dat ik het bruin verfde zat er verdomme rood in
. Het liefst gebruik ik John Frieda.
Nvm, link doet het niet.
Nou, ik had chocolade bruin gekozen de vorige keer. En daar zitten altijd roodtinten in, maar niet op een manier dat het overheerst. Maar bij mij zag je dat wel heel goed. Dus bruin met teveel rode gloed. Echt heel lelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm jammerMaar wat voor kleur is je haar nu dan?
Hm ja ik weet het ook niet, heb nog nooit mn haar geverfd. Maar ik zou het sowieso echt nooit zelf durven verven denk ik om dat soort shit te voorkomen. Waarom ga je niet naar de kapper? Nja, teringduur natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik had chocolade bruin gekozen de vorige keer. En daar zitten altijd roodtinten in, maar niet op een manier dat het overheerst. Maar bij mij zag je dat wel heel goed. Dus bruin met teveel rode gloed. Echt heel lelijk.
Misschien doe ik wel gewoon iene miene mutte als ik in de winkel staquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm ja ik weet het ook niet, heb nog nooit mn haar geverfd. Maar ik zou het sowieso echt nooit zelf durven verven denk ik om dat soort shit te voorkomen. Waarom ga je niet naar de kapper? Nja, teringduur natuurlijk
Wat is jouw natuurlijke kleur dan, en wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel gewoon iene miene mutte als ik in de winkel sta. En even goed checken dat er niets van roodtinten in zit
.
Wat een mannen vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is jouw natuurlijke kleur dan, en wat is daar mis mee?
Blondeer het eens, lekker gek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een mannen vraag.
Mijn natuurlijke haarkleur is saai.
Ben gister naar de kapper geweest, en die vrouw die mijn haar altijd normaal knipt heeft het nu helemaal verpest of zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Durven wel, maar willen niet. Hou maar mooi je eigen kleur.
Picsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben gister naar de kapper geweest, en die vrouw die mijn haar altijd normaal knipt heeft het nu helemaal verpest of zo.
eerst was ik disgusted en daarna vond ik het wel sexy staan =$quote:
Nee, geen picsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics.
[..]
eerst was ik disgusted en daarna vond ik het wel sexy staan =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |