Tot de 40 euro vind ik nog wel oke, daarboven weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tussen de 32 en 49 euro, het is me niet echt duidelijk wat het verschil in prijs maakt
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg de prijslijst niet geopend, wat betaal je gemiddeld voor een knipbeurt dan?
SPOILER: De prijslijst.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vandaag toevallig mijn haren verven, gebruik nu mouse ipv verf werkt een stuk fijner vind ik. En dan onderstaande kleur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Allure_ het volgende:
Titi weet jij nog een mooie bruine haarkleur van een goed merk?
Misschien dat wat donkerder bruin wel sexy is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
[..]Held.SPOILER: De prijslijst.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Oeeeh die is mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag toevallig mijn haren verven, gebruik nu mouse ipv verf werkt een stuk fijner vind ik. En dan onderstaande kleur.
[ afbeelding ]
Ja heb hem ooit al een keer eerder gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeeeh die is mooi. Ja, ik gebruik ook altijd mousse, zoveel handiger
.
Hm, misschien pak ik die ook wel. Is L'oreal fijn? Heb het volgens mij 1x eerder gebruikt, maar ik weet niet meer of ik er blij mee was.
Allebei.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
Deze is ook mooi. Of zij is gewoon mooi
.
Nicequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
Deze is ook mooi. Of zij is gewoon mooi
.
Ik ben daar op dit moment wel heel erg blij mee, mede-bejaarde.quote:
Zaterdagbestellerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
4EBE was toch postbezorger.
Gelukkig nieuwjaar iedereen trouwens.
App me maar picas van het resultaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Allure_ het volgende:
What de fuck. Gewoon achterna gezeten door een kerel net. Ik kreeg het spaans benauwd.
Nou goed, ik heb nu wel m'n verf.
Bedankt voor je bezorgdheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
App me maar picas van het resultaat.
Als puntje bij paaltje komt beat jij iedereen zijn assquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je bezorgdheid.
M'n moeder belt ook echt de politie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar op dit moment wel heel erg blij mee, mede-bejaarde.
Ja?quote:
quote:
Ohh wat ga je laten doen met je haar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot de 40 euro vind ik nog wel oke, daarboven weet ik nog niet.Maar goed ben tot nu toe geen 1 keer bij de kapper geweest en tevreden terug gekomen. En aangezien ik heel wat anders met mijn haar wil wil ik het wel goed gedaan hebben.
Je had waarschijnlijk gewoon iets laten vallen en hij wilde het teruggeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Allure_ het volgende:
What de fuck. Gewoon achterna gezeten door een kerel net. Ik kreeg het spaans benauwd.
Nou goed, ik heb nu wel m'n verf.
oiquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pizza halen en daar wat ribkes opgooien
maar dan moet ik naar buitenquote:
das juist dubbel zo duur , vandaag is het afhaaldagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |