Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
Het zal stil worden zonder KoosVogels en eriksd.
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Įls ze het volhouden, hč.
Ga je wat leuks doen, Monidique?
Oeh, sterkte!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
Mooi kut, ik wilde weggaan, maar nu moet ik nog even wachten totdat Nikita wij helemaal tot op het bot beledigt.
Als Nikita haar kontharen scheert....dan wellicht,quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
Mooi kut, ik wilde weggaan, maar nu moet ik nog even wachten totdat Nikita wij helemaal tot op het bot beledigt.
Halloquote:
Wat is er gebeurd ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
Het zal stil worden zonder KoosVogels en eriksd.
Is het vrouwelijk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als Nikita haar kontharen scheert....dan wellicht,
Wie het langste niet post ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben gewed en besloten niet meer te posten.
Dus het is nu meer een kwestie van wie het eerste uit de tent gelokt word?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niet meer. Maar ik ken de details niet.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het is nu meer een kwestie van wie het eerste uit de tent gelokt word?
Ik wil Koos terug.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niet meer. Maar ik ken de details niet.
Als ze beiden niet posten is het toch ook een goed compromis, kijken wie zich belangrijk genoeg vind om de weddenschap te verliezen.quote:
I'm with D_N.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze beiden niet posten is het toch ook een goed compromis, kijken wie zich belangrijk genoeg vind om de weddenschap te verliezen.
Zo hoor ik het graagquote:
Is de kroosreferentie al gepasseerd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
Ze heeft hem verweten een nazi te zijn. Kroos-Deutschland.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Is de kroosreferentie al gepasseerd?
Dit is poėzie voor mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Enerzijds wel inderdaad, maar anderzijds misschien ook niet.
Geen vuurwerk meer voor mij dusquote:Op zondag 1 januari 2012 00:39 schreef Dutchnative het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben gehad met de 'cake' Wanted van het merk Dynasty?
Bij ons was deze stevig geplaatst, maar toch ging de 'cake' een eigen weg. Godzijdank hadden we genoeg afstand genomen en konden we snel wegkomen, het vloog me letterlijk om de oren. Kreeg op een gegeven moment ook een fluittoon. Morgen misschien eens naar Schoonenberg...
Ik al 10, gvd.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:41 schreef Dutchnative het volgende:
Hé, nog geen nieuwjaarswensen gehad per telefoon
We gaan toch wel naar de klote.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:06 schreef De_Nuance het volgende:
Ook dit jaar zal de wereld niet vergaan.
Uiteindelijk gaan we dood allemaal ja, maar dat wist je al neen ik aan.quote:
In de hemel is geen bier dus drinken we het hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we dood allemaal ja, maar dat wist je al neen ik aan.
Band of Brothersquote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef Disana het volgende:
Geen idee wie dat is, in de filename staat Large Bobby Why We Fight.
Zou je zeggen dat het een beetje een serie voor mannen is?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:49 schreef Drugshond het volgende:
Geweldige serie.... qua MT-technieken kan ik hier nog iets van leren.
Nee bedrijfsvoering @ change and against all odds.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat het een beetje een serie voor mannen is?
Neuken ?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat het een beetje een serie voor mannen is?
Kut ik haat blauw.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
Een fantastisch 2012 POLertjes, dat er maar snel parlementsverkiezingen mogen komen
Dat er snel verkiezingen komen ... no doubt.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
Een fantastisch 2012 POLertjes, dat er maar snel parlementsverkiezingen mogen komen
Hoop doet leven, jij ook de beste wensenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
Jij ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:06 schreef De_Nuance het volgende:
Ook dit jaar zal de wereld niet vergaan.
Balen. Ik heb er maar eentje op.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Pff, gister wel een beetje misselijk van de oliebollen.
Hier was de oven kapot. Weinig oliebollen gegeten.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Pff, gister wel een beetje misselijk van de oliebollen.
Had ik gister ook , bleghquote:Op zondag 1 januari 2012 14:05 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist pas een eerste appelbeignet gegeten.
En ik voel dat ik daar spijt van ga krijgen.
En Obama de beste president ooitquote:
Ah zo. Maar goed dat kun je nooit van te voren wetenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef Monidique het volgende:
Persoonlijk dan. De wereld gaat wel naar de knoppen. Oorlogen en crises, maar voor mij wordt het een superjaar.
Ik zie het eigenlijk niet zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:14 schreef Monidique het volgende:
http://www.clairefelicie.com/here-are-the-young-men
Idd prijs soepblikken rijzen de pan uit.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef Monidique het volgende:
Persoonlijk dan. De wereld gaat wel naar de knoppen. Oorlogen en crises, maar voor mij wordt het een superjaar.
Hehe, ja ik nu ook pas. Verdomme wat een avond cq nacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ik kom ook m'n bed uitrollen, what a night..
Gelukkig nieuwjaar allen.
En het eerste wat je kon bedenken was met je kop op fok duiken? Sjezusquote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, ja ik nu ook pas. Verdomme wat een avond cq nacht.
Fijn nieuwjaar iedereen.
Zat jij ook niet met zowel kerst als oud & nieuw 24/7 rondom fok te hangen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ook dit jaar begonnen met frisse azijndouche 3-voud ?
Ik heb een smartfoon, tegenwoordig kan je sociaal zijn en internetten tegelijk , niet naar Youp gekeken gisteren?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zat jij ook niet met zowel kerst als oud & nieuw 24/7 rondom fok te hangen?
Meet jezelf een persoonlijkheid aan en zoek een leven uit. Dan praten we verder.
Met welk apparaat je aantoont geen sociaal leven en persoonlijkheid te hebben maakt niet uit knul.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een smartfoon, tegenwoordig kan je sociaal zijn en internetten tegelijk , niet naar Youp gekeken gisteren?
Jij bent echt zielig.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En het eerste wat je kon bedenken was met je kop op fok duiken? Sjezus![]()
Oja, gelukkig nieuwjaar allemaal. Niet dat het wat helpt maar het staat zo burgerlijk.
Kwestie van tijd voordat het wel lukt denk ik altijd maar.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
Oke weer genoeg aandacht aan meneer azijnzuur besteed. Ook in 2012 gaat het hem niet worden.
Elke keer dat geklooi van iedereen met die telefoontjes in gezelschap vind ik ook maar niksquote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een smartfoon, tegenwoordig kan je sociaal zijn en internetten tegelijk , niet naar Youp gekeken gisteren?
2 pakjes en tot 6 uur doorgegaan en eigenlijk geen centje pijn maar ik heb het vrij rustig aan gedaan. Dat scheelt ook nogal.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Katertje vanmorgen. Ik herinner me dat ik midden in de nacht naar de badkamer strompelde met het plan om de kraan leeg te drinken, en later kotste ik mijn dekbedovertrek onder, maar toch was het minder zwaar dan anders, waarschijnlijk omdat ik niet meer rook.
Jij snapt het Friek.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben rond half drie maar naar huis gegaan. Geforceerd kutfeest blijft het ook.
Gewoon een normale zaterdagavond. Beetje meer knallen, altijd leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben rond half drie maar naar huis gegaan. Geforceerd kutfeest blijft het ook.
quote:
quote:Ja, dat leest u goed. Natuurlijk wensen wij u ook een heel voorspoedig 2012! Maar D66 kijkt verder dan 1 jaar vooruit. D66 wil dat u in 2018 ook een voorspoedig jaar heeft. Daarvoor moeten we in 2012 niet met de kaasschaaf bezuinigen, maar juist krachtig hervormen, om de economie in Nederland weer te laten groeien en mensen weer perspectief te bieden op een betere toekomst.
Iedereen weet dat we vanaf 2012 de AOW elk jaar met 2 maanden moeten verhogen. Iedereen weet dat we de hypotheekrenteaftrek geleidelijk moeten aanpassen en de huurmarkt moeten openbreken. Iedereen weet dat we door te investeren in onderwijs individu en samenleving meer kansen bieden.
En toch gebeurt dit nu niet!
D66 zal zich voor deze hervormingen ook in 2012 blijven hard maken. Met optimisme en met lef. Daar kunt u op rekenen.
Steun D66, word nu lid van D66 voor slechts 5 euro per maand.
Wij wensen u een prachtig 2018 toe!
Het D66 Champagneteam
Tja ik heb zijn Facebookprofiel gevonden en het is zo'n typische afgekeurde grotestadsbewoner uit eind jaren veertig. Zo iemand heeft waarschijnlijk een heel groot rechtvaardigheidsgevoel maar weet dat niet effectief vorm te geven.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een frustratie toch bij het SP-electoraat.
Oh die sterft dus binnenkort wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja ik heb zijn Facebookprofiel gevonden en het is zo'n typische afgekeurde grotestadsbewoner uit eind jaren veertig. Zo iemand heeft waarschijnlijk een heel groot rechtvaardigheidsgevoel maar weet dat niet effectief vorm te geven.
Wel sneu dat ie dat dan zo gedesillusioneerd doet. En zijn vrouw zit nog in een rolstoel ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die sterft dus binnenkort wel.
Oh die heeft ook Hyves.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja ik heb zijn Facebookprofiel gevonden en het is zo'n typische afgekeurde grotestadsbewoner uit eind jaren veertig. Zo iemand heeft waarschijnlijk een heel groot rechtvaardigheidsgevoel maar weet dat niet effectief vorm te geven.
Hyves? Weet ik niet, dat heb ik niet. Het is gewoon een mannetje in Rotterdam, volgens mij geen kader ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh die heeft ook Hyves.
Daar probeerde ik nog een discussie mee te starten, maar de SP-tokkies vielen je gelijk aan
Oh, dat zit wel goed. Alleen dit account moet nog even weer verwijderd wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Disana het volgende:
Mijn persoonlijke wens is dat phpmystyle onder geen enkele naam nog op Fok! wordt toegelaten. Wat een infantiel gedoe weer.
Of is maar enorm gefrustreerd wegens het gebrek aan succes in z'n leven. De afgunst spat er van af.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
500 woorden per uur, komop, dat moet toch wel lukken?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Nog 1500 woorden, deadline morgen, bah
Uurtje werk, gewoon veel zinloze woorden toevoegen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Nog 1500 woorden, deadline morgen, bah
Ziet er wel heftig uit, de mod-omgevingquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een kansloos sneu knulletje is het ook
[ afbeelding ]
Hij zit weer in de kliko en dan wel weer een paar keer per dag een zielige mail sturen of hij heel misschien terug mag en dat hij zich dan zo voorbarig zou gedragen.
Is een query in de Url die alleen door moderators gedaan kan worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Disana het volgende:
Is dat jouw paginaopmaak of ziet een topic report er zo uit, du_ke?
Ah. Ik vroeg het omdat ik ook wel eens lees dat een TR er behoorlijk alarmerend uitzietquote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is een query in de Url die alleen door moderators gedaan kan worden.
Zo zien posts er voor een mod uit wanneer de posts verwijderd zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Disana het volgende:
Dat zijn z'n verwijderde postsquote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Disana het volgende:
Dankjewel. Het springt wel erg in het oog.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo zien posts er voor een mod uit wanneer de posts verwijderd zijn.
Ik vond de twee keer die ik zag al meer dan genoeg. Wat een kleuter, en dan ook nog alles met zo'n grijns alsof hij denkt dat de lezers hem enorm grappig vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn z'n verwijderde posts. Gewoon 5 keer achter elkaar hetzelfde berichtje plaatsen en hopen dat het dan wel blijft staan?
't is ook wel irritant als je er veel in een topic hebt staan maar 1 keer F5 en ze zijn voor mij definitief verwijderd (FA's kunnen ze wel terugzien dacht ik)quote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Het springt wel erg in het oog.
Mee eens, maar ik moet die rommel wel verwijderen elke keerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef Auti het volgende:
Gewoon geen aandacht meer schenken aan dat kind.
Ach, 't ventje heeft gewoon professionele hulp nodig.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond de twee keer die ik zag al meer dan genoeg. Wat een kleuter, en dan ook nog alles met zo'n grijns alsof hij denkt dat de lezers hem enorm grappig vinden.
Misschien moeten we zijn moeder maar eens laten bellen...quote:Op zondag 1 januari 2012 18:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, 't ventje heeft gewoon professionele hulp nodig.
Dat is wel erg extreemquote:Op zondag 1 januari 2012 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn moeder maar eens laten bellen...
Dat is niet eens zo'n heel slecht idee.. Van wat ik begrepen heb is Danny hem ook spuugzat.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn moeder maar eens laten bellen...
tja jij kan het wel met hem vinden maar het is gewoon heel erg irritant allemaal.quote:
quote:
Het is misschien wel gewoon tijd om een stapje verder te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n heel slecht idee.. Van wat ik begrepen heb is Danny hem ook spuugzat.
Tja, weet je. Ik kan het inderdaad wel met hem vinden, maar uiteraard ben ik ook voor een oplossing. Zo schieten we met z'n allen niet echt op.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja jij kan het wel met hem vinden maar het is gewoon heel erg irritant allemaal.
Het lijkt me dat je wel iets moet doen als je site steeds vol wordt gebaggerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, weet je. Ik kan het inderdaad wel met hem vinden, maar uiteraard ben ik ook voor een oplossing. Zo schieten we met z'n allen niet echt op.
Daarnaast betwijfel ik of het effectief is om een ouder te bellen. Je kan zijn ouders moeilijk regels opleggen.
Laten wij niet op de zaken vooruitlopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef du_ke het volgende:
dat hij zich dan zo voorbarig zou gedragen.
Hmm, kan ik me voorstellen. Denk alleen niet dat zijn moeder bellen veel zal helpen. Misschien boeit het die ouders überhaupt niet echt wat hij op internet doet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je wel iets moet doen als je site steeds vol wordt gebaggerd.
Andere maatregelen werken niet aangezien hij toch wel blijft klonen en met zijn gewone account nooit meer terug zal komen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, weet je. Ik kan het inderdaad wel met hem vinden, maar uiteraard ben ik ook voor een oplossing. Zo schieten we met z'n allen niet echt op.
Daarnaast betwijfel ik of het effectief is om een ouder te bellen. Je kan zijn ouders moeilijk regels opleggen.
Oeps, ik ben niet zo voorbeeldig in mijn woordkeuzequote:Op zondag 1 januari 2012 19:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Laten wij niet op de zaken vooruitlopen.
Ik denk dat het wel degelijk effect kan hebben. Ouders hebben toch wel een hoop invloed vaak.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen. Denk alleen niet dat zijn moeder bellen veel zal helpen. Misschien boeit het die ouders überhaupt niet echt wat hij op internet doet.
Hij is inmiddels al 19 he?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel degelijk effect kan hebben. Ouders hebben toch wel een hoop invloed vaak.
Ik ken zijn ouders niet, dus kan ik er weinig over zeggen. Ik had op mijn kop gekregen in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen. Denk alleen niet dat zijn moeder bellen veel zal helpen. Misschien boeit het die ouders überhaupt niet echt wat hij op internet doet.
Ach, ben toch wel eens benieuwd hoe de paps en mams zullen opkijken als ze plots een officieel telefoontje van Danny krijgen, met in dat gesprek alle details over wat hij zoal online heeft uitgevreten. Hij heeft al eerder aangegeven dat het niet zo boterde met z'n ouders (ik kijk er niet vreemd van op), dus deze informatie zullen ze vast en zeker boeiend vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij schijnt ook camera's te hebben geļnstalleerd in onze slaapkamers.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet er niet veel van. Klopt het dat hij persoonsgegevens verzamelt?
Dat heeft hij gedaan en hij kloont ongeveer dagelijks daarnaast vele mailtjes waarin hij huilt om er weer op te mogen plus nog wat dreigementen tegen FOK! Totaal ongewenst dusquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Dan heeft hij dus vannacht Nautilus zien inbreken bij Tem.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij schijnt ook camera's te hebben geļnstalleerd in onze slaapkamers.
phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban aanlooptquote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan en hij kloont ongeveer dagelijks daarnaast vele mailtjes waarin hij huilt om er weer op te mogen plus nog wat dreigementen tegen FOK! Totaal ongewenst dus.
Nou wat voor rationele oplossing zie jij? Hij komt niet meer terug op FOK!, dat is wel duidelijk. Rationeel is dan kappen met klonen en een andere tijdsbesteding zoeken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik snap het wel allemaal, maar soms denk ik dat we in de PHP-haat andere rationele oplossingen over het hoofd zien.
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Dit soort sneuigheid zit er ook tussen...quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban aanloopt
Het is niet alleen irritant, ik vind het nogal verontrustend gestoord gedrag, "beetje steken, beetje zieken" .. het is al lang geen trollen meer. Wat beweegt die gozer om maar door te blijven gaan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik snap het wel allemaal, maar soms denk ik dat we in de PHP-haat andere rationele oplossingen over het hoofd zien.
Kans op kans op kans. Maar hij verpest alles.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is niet alleen irritant, ik vind het nogal verontrustend gestoord gedrag, "beetje steken, beetje zieken" .. het is al lang geen trollen meer. Wat beweegt die gozer om maar door te blijven gaan?
Hij maakt het er voor zichzelf ook niet beter op. Niemand vind het grappig of stoer, vélen vinden het mateloos irritant. Het is of hij het zelf niet door heeft of hij geniet er gewoon van, dat is echt niet gezond. Hij heeft ook kansen genoeg gehad imho, hij blijft het verpesten voor zichzelf en draagt daarbij niet echt mee aan een leuke sfeer.
Soms denk ik dat jij het voor het opneemt omdat je hem buiten fok spreekt. Misschien kun je hem aanspreken op zijn gedrag, denk dat dat meer oplevert dan het hier voor hem opnemenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Gewoon aantoonbaar onjuist.
Heb het idee dat je nu op msn met hem
aan het bespreken hoe je ons gaat overtuigen
Oh oh. Nu nog de illuminati en het feest is compleetquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.
Zeker , iedereen die php ooit heeft gesproken minstens een permbanquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.
Van de CV?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef betyar het volgende:
De eerste nieuwjaarsreceptie ook weer achter de rug.
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Gewoon aantoonbaar onjuist.
Heb het idee dat je nu op msn met hem
aan het bespreken hoe je ons gaat overtuigen
Maar goed , blijft staan dat je het wel altijd een goed woordje voor hem doet terwijl hij persoonlijke informatie van SC'ers opzoekt en openbaar maakt, keer op keer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oh. Nu nog de illuminati en het feest is compleet
Is zeker niet verstandig van hem geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar goed , blijft staan dat je het wel altijd een goed woordje voor hem doet terwijl hij persoonlijke informatie van SC'ers opzoekt en openbaar maakt, keer op keer.
Natuurlijk, we hebben een heel dossier van php opgebouwd. Daarin staat uitgebreid omschreven hoe hij dossiers van iedereen opbouwt.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?
Dat interesseert mij niet, hij plaatste het vaak op fok en dreigde er nog vaker mee dat te doen. Waarom zou het mij boeien of het wel of niet op zijn harde schijf staat?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De kans op recidive acht ik gewoon best hoog
Hij heeft voor zo ver ik weet alleen de Flickr pagina van Whiskers2009 gepost, zonder dat mensen zeker wisten of dat haar pagina was.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet, hij plaatste het vaak op fok en dreigde er nog vaker mee dat te doen. Waarom zou het mij boeien of het wel of niet op zijn harde schijf staat?
Akkefietje met VS vergeten?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft voor zo ver ik weet alleen de Flickr pagina van Whiskers2009 gepost, zonder dat mensen zeker wisten of dat haar pagina was.
Familie, elk jaar komen ze hier. Dit jaar was ik voor het eerst fit genoeg om alles bewust mee te maken. Het viel iedereen zelfs op.....quote:
Met familie heet het toch een borrel en geen receptie?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Familie, elk jaar komen ze hier. Dit jaar was ik voor het eerst fit genoeg om alles bewust mee te maken. Het viel iedereen zelfs op.....
Zo noemt -super- oma dat, die organiseert betaalt het elk jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Met familie heet het toch een borrel en geen receptie?
They see me trollin', they hatin'.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
Advocaat van de Duivel aan 't spelen?
Je bent gewoon serieus man............dat is geen trollen wat je doet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
They see me trollin', they hatin'.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef mlg het volgende:
Die php is me d'r eentje. Houdt zo een forum bezig. Zegt natuurlijk ook hoop over die pitloze fokkers die de hele dag op een forum zichzelf verheerlijken. Uiteraard zijn het de grootste nerds, en gros is nog links ook.
3 kloons in 24 uur tijd ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef Dutchnative het volgende:
Och gut, is er weer iets gebeurd met PHP?
Zo is dat. Sovjet-praktijken hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef mlg het volgende:
Die php is me d'r eentje. Houdt zo een forum bezig. Zegt natuurlijk ook hoop over die pitloze fokkers die de hele dag op een forum zichzelf verheerlijken. Uiteraard zijn het de grootste nerds, en gros is nog links ook.
quote:
Het is nog even wachten op de imamquote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is dat. Sovjet-praktijken hier.
Straks begint onze Cohen-aanbidceremonie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Zoals elk rechts persoon.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef mlg het volgende:
PHP is een kakkerlak die links niet kan verdelgen. Hij blijft maar opsteken.
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie PHP graag los van de links/rechts-discusie.
Al was hij SP stemmer, vind ik allemaal niet zo boeiend.
Geweldig. En nu?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.
Nu ben jij minderwaardig. Een tweede-rangs fokker.quote:
Het zal mij een worst wezenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Nu ben jij minderwaardig. Een tweede-rangs fokker.
Kijk. Zo hoort het.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Heeft Fok! niet sowieso een huisjurist om allerhande jurische zaken (op bijv. contractueel gebied) af te handelen? Is het niet eens een idee iemand met verstand van recht te vragen wat eraan te doen is?
Jawel hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Heeft Fok! niet sowieso een huisjurist om allerhande jurische zaken (op bijv. contractueel gebied) af te handelen? Is het niet eens een idee iemand met verstand van recht te vragen wat eraan te doen is?
Hij heeft bonje met zowel linkse als rechtse mensen hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.
Ik heb het nooit persoonlijk met hem aan de voet gehad, dus dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een aparte trouwens. Altijd meedoen met de stoere rechtse mannen, en nu het keynesianisme omarmen. Identiteitscrisis. Je vertoont puber symptomen.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
MLG probeert weer een kinderachtige links/rechts-verdeling te maken hier.
Leuk is dat, doen ze in groep 3 ook.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een aparte trouwens. Altijd meedoen met de stoere rechtse mannen
Mijn ondertitel is enkel bedoelt om de draak te steken met enkele rechtse users hierquote:, en nu het keynesianisme omarmen.
quote:Identiteitscrisis. Je vertoont puber symptomen.
Uiteraard. Op die manier kan ik me distantiėren van jullie chronische acneleijers.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
MLG probeert weer een kinderachtige links/rechts-verdeling te maken hier.
Leuk is dat, doen ze in groep 3 ook.
Het protestantisme is de enige juiste religieuze stroming.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Monetaristen en de Oostenrijkse School zijn de enige juiste economische stromingen.
Hihiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Uiteraard. Op die manier kan ik me distantiėren van jullie chronische acneleijers.
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het nooit persoonlijk met hem aan de voet gehad, dus dat zou ik niet weten.
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.
Trouwens robin, leen jij je account soms aan php uit zodat hij ermee kan posten?
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef betyar het volgende:
Mlg is blijkbaar bang voor de pubertijd puberteit en de bijbehorende puistjes en schaamhaar.
Van PHP's gedrag ookquote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgen
Van de holocaust zijn tig bewijzen,
Mevrouw Rost-van Tonningen ook nietquote:PHP is niet goed bezig geweest,
Mij nietquote:maar de vergelijking met de holocaust ontgaat me even.
Kijk, de kreet ''liever Turks dan Paaps'' is toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het protestantisme is de enige juiste religieuze stroming.
Weer zo'n joodje die zielig loopt te doen met iets wat ver achter hem ligt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.
Trouwens robin, leen jij je account soms aan php uit zodat hij ermee kan posten?
Ik hoop het nietquote:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteitquote:
Ja ik vond het zo lullig dat ze daar zo weinig voor terug hebben gekregen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk, de kreet ''liever Turks dan Paaps'' is toch nog ergens goed voor geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteit
Lees je even in voordat je je eigenwaarde uit het corrigeren van anderen moet halen
quote:Puberteit en pubertijd zijn beide correcte Nederlandse woorden, die in veel naslagwerken staan. Het zijn niet zomaar spellingvarianten; ze hebben een verschillende betekenis.
Overigens niet erg handig om nu over inlezen te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lees je even in voordat je je eigenwaarde uit het corrigeren van anderen moet halen
Dutchnative heeft gezien je link gelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.knokploeg.nl/quote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Picchia het volgende:
Uitnodigen voor de volgende meet en dan in elkaar meppen.
Het gaat erom dat je er niet direct zelf betrokken bij hoeft te zijn geweest om iets te kunnen geloven.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgen
Van de holocaust zijn tig bewijzen, PHP is niet goed bezig geweest, maar de vergelijking met de holocaust ontgaat me even.
Post-natale..quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
Maar goed welke rationele oplossing stel jij voor voor php?
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
Maar goed welke rationele oplossing stel jij voor voor php?
Op dezelfde manier als je grootouders?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |