Zoals elk rechts persoon.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef mlg het volgende:
PHP is een kakkerlak die links niet kan verdelgen. Hij blijft maar opsteken.
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie PHP graag los van de links/rechts-discusie.
Al was hij SP stemmer, vind ik allemaal niet zo boeiend.
Geweldig. En nu?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.
Nu ben jij minderwaardig. Een tweede-rangs fokker.quote:
Het zal mij een worst wezenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Nu ben jij minderwaardig. Een tweede-rangs fokker.
Kijk. Zo hoort het.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Heeft Fok! niet sowieso een huisjurist om allerhande jurische zaken (op bijv. contractueel gebied) af te handelen? Is het niet eens een idee iemand met verstand van recht te vragen wat eraan te doen is?
Jawel hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Heeft Fok! niet sowieso een huisjurist om allerhande jurische zaken (op bijv. contractueel gebied) af te handelen? Is het niet eens een idee iemand met verstand van recht te vragen wat eraan te doen is?
Hij heeft bonje met zowel linkse als rechtse mensen hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.
Ik heb het nooit persoonlijk met hem aan de voet gehad, dus dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een aparte trouwens. Altijd meedoen met de stoere rechtse mannen, en nu het keynesianisme omarmen. Identiteitscrisis. Je vertoont puber symptomen.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
MLG probeert weer een kinderachtige links/rechts-verdeling te maken hier.
Leuk is dat, doen ze in groep 3 ook.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een aparte trouwens. Altijd meedoen met de stoere rechtse mannen
Mijn ondertitel is enkel bedoelt om de draak te steken met enkele rechtse users hierquote:, en nu het keynesianisme omarmen.
quote:Identiteitscrisis. Je vertoont puber symptomen.
Uiteraard. Op die manier kan ik me distantiëren van jullie chronische acneleijers.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
MLG probeert weer een kinderachtige links/rechts-verdeling te maken hier.
Leuk is dat, doen ze in groep 3 ook.
Het protestantisme is de enige juiste religieuze stroming.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Monetaristen en de Oostenrijkse School zijn de enige juiste economische stromingen.
Hihiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Uiteraard. Op die manier kan ik me distantiëren van jullie chronische acneleijers.
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het nooit persoonlijk met hem aan de voet gehad, dus dat zou ik niet weten.
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.
Trouwens robin, leen jij je account soms aan php uit zodat hij ermee kan posten?
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef betyar het volgende:
Mlg is blijkbaar bang voor de pubertijd puberteit en de bijbehorende puistjes en schaamhaar.
Van PHP's gedrag ookquote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgen
Van de holocaust zijn tig bewijzen,
Mevrouw Rost-van Tonningen ook nietquote:PHP is niet goed bezig geweest,
Mij nietquote:maar de vergelijking met de holocaust ontgaat me even.
Kijk, de kreet ''liever Turks dan Paaps'' is toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het protestantisme is de enige juiste religieuze stroming.
Weer zo'n joodje die zielig loopt te doen met iets wat ver achter hem ligt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.
Trouwens robin, leen jij je account soms aan php uit zodat hij ermee kan posten?
Ik hoop het nietquote:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteitquote:
Ja ik vond het zo lullig dat ze daar zo weinig voor terug hebben gekregen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk, de kreet ''liever Turks dan Paaps'' is toch nog ergens goed voor geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteit
Lees je even in voordat je je eigenwaarde uit het corrigeren van anderen moet halen
quote:Puberteit en pubertijd zijn beide correcte Nederlandse woorden, die in veel naslagwerken staan. Het zijn niet zomaar spellingvarianten; ze hebben een verschillende betekenis.
Overigens niet erg handig om nu over inlezen te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lees je even in voordat je je eigenwaarde uit het corrigeren van anderen moet halen
Dutchnative heeft gezien je link gelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.knokploeg.nl/quote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Picchia het volgende:
Uitnodigen voor de volgende meet en dan in elkaar meppen.
Het gaat erom dat je er niet direct zelf betrokken bij hoeft te zijn geweest om iets te kunnen geloven.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgen
Van de holocaust zijn tig bewijzen, PHP is niet goed bezig geweest, maar de vergelijking met de holocaust ontgaat me even.
Post-natale..quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
Maar goed welke rationele oplossing stel jij voor voor php?
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
Maar goed welke rationele oplossing stel jij voor voor php?
Op dezelfde manier als je grootouders?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |