Ach, ben toch wel eens benieuwd hoe de paps en mams zullen opkijken als ze plots een officieel telefoontje van Danny krijgen, met in dat gesprek alle details over wat hij zoal online heeft uitgevreten. Hij heeft al eerder aangegeven dat het niet zo boterde met z'n ouders (ik kijk er niet vreemd van op), dus deze informatie zullen ze vast en zeker boeiend vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen. Denk alleen niet dat zijn moeder bellen veel zal helpen. Misschien boeit het die ouders überhaupt niet echt wat hij op internet doet.
Hij schijnt ook camera's te hebben geïnstalleerd in onze slaapkamers.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet er niet veel van. Klopt het dat hij persoonsgegevens verzamelt?
Dat heeft hij gedaan en hij kloont ongeveer dagelijks daarnaast vele mailtjes waarin hij huilt om er weer op te mogen plus nog wat dreigementen tegen FOK! Totaal ongewenst dusquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Dan heeft hij dus vannacht Nautilus zien inbreken bij Tem.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij schijnt ook camera's te hebben geïnstalleerd in onze slaapkamers.
phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban aanlooptquote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan en hij kloont ongeveer dagelijks daarnaast vele mailtjes waarin hij huilt om er weer op te mogen plus nog wat dreigementen tegen FOK! Totaal ongewenst dus.
Nou wat voor rationele oplossing zie jij? Hij komt niet meer terug op FOK!, dat is wel duidelijk. Rationeel is dan kappen met klonen en een andere tijdsbesteding zoeken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik snap het wel allemaal, maar soms denk ik dat we in de PHP-haat andere rationele oplossingen over het hoofd zien.
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Dit soort sneuigheid zit er ook tussen...quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban aanloopt
Het is niet alleen irritant, ik vind het nogal verontrustend gestoord gedrag, "beetje steken, beetje zieken" .. het is al lang geen trollen meer. Wat beweegt die gozer om maar door te blijven gaan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik snap het wel allemaal, maar soms denk ik dat we in de PHP-haat andere rationele oplossingen over het hoofd zien.
Kans op kans op kans. Maar hij verpest alles.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is niet alleen irritant, ik vind het nogal verontrustend gestoord gedrag, "beetje steken, beetje zieken" .. het is al lang geen trollen meer. Wat beweegt die gozer om maar door te blijven gaan?
Hij maakt het er voor zichzelf ook niet beter op. Niemand vind het grappig of stoer, vélen vinden het mateloos irritant. Het is of hij het zelf niet door heeft of hij geniet er gewoon van, dat is echt niet gezond. Hij heeft ook kansen genoeg gehad imho, hij blijft het verpesten voor zichzelf en draagt daarbij niet echt mee aan een leuke sfeer.
Soms denk ik dat jij het voor het opneemt omdat je hem buiten fok spreekt. Misschien kun je hem aanspreken op zijn gedrag, denk dat dat meer oplevert dan het hier voor hem opnemenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Gewoon aantoonbaar onjuist.
Heb het idee dat je nu op msn met hem
aan het bespreken hoe je ons gaat overtuigen
Oh oh. Nu nog de illuminati en het feest is compleetquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.
Zeker , iedereen die php ooit heeft gesproken minstens een permbanquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.
Van de CV?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef betyar het volgende:
De eerste nieuwjaarsreceptie ook weer achter de rug.
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Gewoon aantoonbaar onjuist.
Heb het idee dat je nu op msn met hem
aan het bespreken hoe je ons gaat overtuigen
Maar goed , blijft staan dat je het wel altijd een goed woordje voor hem doet terwijl hij persoonlijke informatie van SC'ers opzoekt en openbaar maakt, keer op keer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oh. Nu nog de illuminati en het feest is compleet
Is zeker niet verstandig van hem geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar goed , blijft staan dat je het wel altijd een goed woordje voor hem doet terwijl hij persoonlijke informatie van SC'ers opzoekt en openbaar maakt, keer op keer.
Natuurlijk, we hebben een heel dossier van php opgebouwd. Daarin staat uitgebreid omschreven hoe hij dossiers van iedereen opbouwt.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?
Dat interesseert mij niet, hij plaatste het vaak op fok en dreigde er nog vaker mee dat te doen. Waarom zou het mij boeien of het wel of niet op zijn harde schijf staat?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De kans op recidive acht ik gewoon best hoog
Hij heeft voor zo ver ik weet alleen de Flickr pagina van Whiskers2009 gepost, zonder dat mensen zeker wisten of dat haar pagina was.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet, hij plaatste het vaak op fok en dreigde er nog vaker mee dat te doen. Waarom zou het mij boeien of het wel of niet op zijn harde schijf staat?
Akkefietje met VS vergeten?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft voor zo ver ik weet alleen de Flickr pagina van Whiskers2009 gepost, zonder dat mensen zeker wisten of dat haar pagina was.
Familie, elk jaar komen ze hier. Dit jaar was ik voor het eerst fit genoeg om alles bewust mee te maken. Het viel iedereen zelfs op.....quote:
Met familie heet het toch een borrel en geen receptie?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Familie, elk jaar komen ze hier. Dit jaar was ik voor het eerst fit genoeg om alles bewust mee te maken. Het viel iedereen zelfs op.....
Zo noemt -super- oma dat, die organiseert betaalt het elk jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Met familie heet het toch een borrel en geen receptie?
They see me trollin', they hatin'.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
Advocaat van de Duivel aan 't spelen?
Je bent gewoon serieus man............dat is geen trollen wat je doet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
They see me trollin', they hatin'.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef mlg het volgende:
Die php is me d'r eentje. Houdt zo een forum bezig. Zegt natuurlijk ook hoop over die pitloze fokkers die de hele dag op een forum zichzelf verheerlijken. Uiteraard zijn het de grootste nerds, en gros is nog links ook.
3 kloons in 24 uur tijd ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef Dutchnative het volgende:
Och gut, is er weer iets gebeurd met PHP?
Zo is dat. Sovjet-praktijken hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef mlg het volgende:
Die php is me d'r eentje. Houdt zo een forum bezig. Zegt natuurlijk ook hoop over die pitloze fokkers die de hele dag op een forum zichzelf verheerlijken. Uiteraard zijn het de grootste nerds, en gros is nog links ook.
quote:
Het is nog even wachten op de imamquote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is dat. Sovjet-praktijken hier.
Straks begint onze Cohen-aanbidceremonie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |