Ach, ben toch wel eens benieuwd hoe de paps en mams zullen opkijken als ze plots een officieel telefoontje van Danny krijgen, met in dat gesprek alle details over wat hij zoal online heeft uitgevreten. Hij heeft al eerder aangegeven dat het niet zo boterde met z'n ouders (ik kijk er niet vreemd van op), dus deze informatie zullen ze vast en zeker boeiend vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen. Denk alleen niet dat zijn moeder bellen veel zal helpen. Misschien boeit het die ouders überhaupt niet echt wat hij op internet doet.
Hij schijnt ook camera's te hebben geïnstalleerd in onze slaapkamers.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet er niet veel van. Klopt het dat hij persoonsgegevens verzamelt?
Dat heeft hij gedaan en hij kloont ongeveer dagelijks daarnaast vele mailtjes waarin hij huilt om er weer op te mogen plus nog wat dreigementen tegen FOK! Totaal ongewenst dusquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Dan heeft hij dus vannacht Nautilus zien inbreken bij Tem.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij schijnt ook camera's te hebben geïnstalleerd in onze slaapkamers.
phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban aanlooptquote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan en hij kloont ongeveer dagelijks daarnaast vele mailtjes waarin hij huilt om er weer op te mogen plus nog wat dreigementen tegen FOK! Totaal ongewenst dus.
Nou wat voor rationele oplossing zie jij? Hij komt niet meer terug op FOK!, dat is wel duidelijk. Rationeel is dan kappen met klonen en een andere tijdsbesteding zoeken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik snap het wel allemaal, maar soms denk ik dat we in de PHP-haat andere rationele oplossingen over het hoofd zien.
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Dit soort sneuigheid zit er ook tussen...quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban aanloopt
Het is niet alleen irritant, ik vind het nogal verontrustend gestoord gedrag, "beetje steken, beetje zieken" .. het is al lang geen trollen meer. Wat beweegt die gozer om maar door te blijven gaan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik snap het wel allemaal, maar soms denk ik dat we in de PHP-haat andere rationele oplossingen over het hoofd zien.
Kans op kans op kans. Maar hij verpest alles.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is niet alleen irritant, ik vind het nogal verontrustend gestoord gedrag, "beetje steken, beetje zieken" .. het is al lang geen trollen meer. Wat beweegt die gozer om maar door te blijven gaan?
Hij maakt het er voor zichzelf ook niet beter op. Niemand vind het grappig of stoer, vélen vinden het mateloos irritant. Het is of hij het zelf niet door heeft of hij geniet er gewoon van, dat is echt niet gezond. Hij heeft ook kansen genoeg gehad imho, hij blijft het verpesten voor zichzelf en draagt daarbij niet echt mee aan een leuke sfeer.
Soms denk ik dat jij het voor het opneemt omdat je hem buiten fok spreekt. Misschien kun je hem aanspreken op zijn gedrag, denk dat dat meer oplevert dan het hier voor hem opnemenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Gewoon aantoonbaar onjuist.
Heb het idee dat je nu op msn met hem
aan het bespreken hoe je ons gaat overtuigen
Oh oh. Nu nog de illuminati en het feest is compleetquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.
Zeker , iedereen die php ooit heeft gesproken minstens een permbanquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja Robin, we hebben je door. Jij zit ook in het complot.
Van de CV?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef betyar het volgende:
De eerste nieuwjaarsreceptie ook weer achter de rug.
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Gewoon aantoonbaar onjuist.
Heb het idee dat je nu op msn met hem
aan het bespreken hoe je ons gaat overtuigen
Maar goed , blijft staan dat je het wel altijd een goed woordje voor hem doet terwijl hij persoonlijke informatie van SC'ers opzoekt en openbaar maakt, keer op keer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oh. Nu nog de illuminati en het feest is compleet
Is zeker niet verstandig van hem geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar goed , blijft staan dat je het wel altijd een goed woordje voor hem doet terwijl hij persoonlijke informatie van SC'ers opzoekt en openbaar maakt, keer op keer.
Natuurlijk, we hebben een heel dossier van php opgebouwd. Daarin staat uitgebreid omschreven hoe hij dossiers van iedereen opbouwt.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?
Dat interesseert mij niet, hij plaatste het vaak op fok en dreigde er nog vaker mee dat te doen. Waarom zou het mij boeien of het wel of niet op zijn harde schijf staat?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat hij het letterlijk heeft opgeslagen allemaal dan?
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De kans op recidive acht ik gewoon best hoog
Hij heeft voor zo ver ik weet alleen de Flickr pagina van Whiskers2009 gepost, zonder dat mensen zeker wisten of dat haar pagina was.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet, hij plaatste het vaak op fok en dreigde er nog vaker mee dat te doen. Waarom zou het mij boeien of het wel of niet op zijn harde schijf staat?
Akkefietje met VS vergeten?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft voor zo ver ik weet alleen de Flickr pagina van Whiskers2009 gepost, zonder dat mensen zeker wisten of dat haar pagina was.
Familie, elk jaar komen ze hier. Dit jaar was ik voor het eerst fit genoeg om alles bewust mee te maken. Het viel iedereen zelfs op.....quote:
Met familie heet het toch een borrel en geen receptie?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Familie, elk jaar komen ze hier. Dit jaar was ik voor het eerst fit genoeg om alles bewust mee te maken. Het viel iedereen zelfs op.....
Zo noemt -super- oma dat, die organiseert betaalt het elk jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Met familie heet het toch een borrel en geen receptie?
They see me trollin', they hatin'.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
Advocaat van de Duivel aan 't spelen?
Je bent gewoon serieus man............dat is geen trollen wat je doet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
They see me trollin', they hatin'.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef mlg het volgende:
Die php is me d'r eentje. Houdt zo een forum bezig. Zegt natuurlijk ook hoop over die pitloze fokkers die de hele dag op een forum zichzelf verheerlijken. Uiteraard zijn het de grootste nerds, en gros is nog links ook.
3 kloons in 24 uur tijd ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef Dutchnative het volgende:
Och gut, is er weer iets gebeurd met PHP?
Zo is dat. Sovjet-praktijken hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef mlg het volgende:
Die php is me d'r eentje. Houdt zo een forum bezig. Zegt natuurlijk ook hoop over die pitloze fokkers die de hele dag op een forum zichzelf verheerlijken. Uiteraard zijn het de grootste nerds, en gros is nog links ook.
quote:
Het is nog even wachten op de imamquote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is dat. Sovjet-praktijken hier.
Straks begint onze Cohen-aanbidceremonie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Zoals elk rechts persoon.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef mlg het volgende:
PHP is een kakkerlak die links niet kan verdelgen. Hij blijft maar opsteken.
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie PHP graag los van de links/rechts-discusie.
Al was hij SP stemmer, vind ik allemaal niet zo boeiend.
Geweldig. En nu?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft hij nooit gegevens letterlijk verzameld.
Nu ben jij minderwaardig. Een tweede-rangs fokker.quote:
Het zal mij een worst wezenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Nu ben jij minderwaardig. Een tweede-rangs fokker.
Kijk. Zo hoort het.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Heeft Fok! niet sowieso een huisjurist om allerhande jurische zaken (op bijv. contractueel gebied) af te handelen? Is het niet eens een idee iemand met verstand van recht te vragen wat eraan te doen is?
Jawel hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel en hij heeft er mensen mee zitten chanteren, zodat hij bij andere users zijn zin kon doorzetten onder de dreiging anders persoonlijke gegevens openbaar te maken.
Heeft Fok! niet sowieso een huisjurist om allerhande jurische zaken (op bijv. contractueel gebied) af te handelen? Is het niet eens een idee iemand met verstand van recht te vragen wat eraan te doen is?
Hij heeft bonje met zowel linkse als rechtse mensen hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet boeiend wat jij boeiend vindt. Feit blijft dat zo'n klein manneke de linkse internet autisten de baas is.
Ik heb het nooit persoonlijk met hem aan de voet gehad, dus dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een aparte trouwens. Altijd meedoen met de stoere rechtse mannen, en nu het keynesianisme omarmen. Identiteitscrisis. Je vertoont puber symptomen.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
MLG probeert weer een kinderachtige links/rechts-verdeling te maken hier.
Leuk is dat, doen ze in groep 3 ook.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een aparte trouwens. Altijd meedoen met de stoere rechtse mannen
Mijn ondertitel is enkel bedoelt om de draak te steken met enkele rechtse users hierquote:, en nu het keynesianisme omarmen.
quote:Identiteitscrisis. Je vertoont puber symptomen.
Uiteraard. Op die manier kan ik me distantiëren van jullie chronische acneleijers.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
MLG probeert weer een kinderachtige links/rechts-verdeling te maken hier.
Leuk is dat, doen ze in groep 3 ook.
Het protestantisme is de enige juiste religieuze stroming.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Monetaristen en de Oostenrijkse School zijn de enige juiste economische stromingen.
Hihiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Uiteraard. Op die manier kan ik me distantiëren van jullie chronische acneleijers.
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het nooit persoonlijk met hem aan de voet gehad, dus dat zou ik niet weten.
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.
Trouwens robin, leen jij je account soms aan php uit zodat hij ermee kan posten?
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef betyar het volgende:
Mlg is blijkbaar bang voor de pubertijd puberteit en de bijbehorende puistjes en schaamhaar.
Van PHP's gedrag ookquote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgen
Van de holocaust zijn tig bewijzen,
Mevrouw Rost-van Tonningen ook nietquote:PHP is niet goed bezig geweest,
Mij nietquote:maar de vergelijking met de holocaust ontgaat me even.
Kijk, de kreet ''liever Turks dan Paaps'' is toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het protestantisme is de enige juiste religieuze stroming.
Weer zo'n joodje die zielig loopt te doen met iets wat ver achter hem ligt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de Holocaust ook niet persoonlijk meegemaakt, maar toch zegt me iets dat ie wel degelijk heeft plaatsgevonden.
Trouwens robin, leen jij je account soms aan php uit zodat hij ermee kan posten?
Ik hoop het nietquote:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteitquote:
Ja ik vond het zo lullig dat ze daar zo weinig voor terug hebben gekregen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk, de kreet ''liever Turks dan Paaps'' is toch nog ergens goed voor geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteit
Lees je even in voordat je je eigenwaarde uit het corrigeren van anderen moet halen
quote:Puberteit en pubertijd zijn beide correcte Nederlandse woorden, die in veel naslagwerken staan. Het zijn niet zomaar spellingvarianten; ze hebben een verschillende betekenis.
Overigens niet erg handig om nu over inlezen te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lees je even in voordat je je eigenwaarde uit het corrigeren van anderen moet halen
Dutchnative heeft gezien je link gelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.knokploeg.nl/quote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Picchia het volgende:
Uitnodigen voor de volgende meet en dan in elkaar meppen.
Het gaat erom dat je er niet direct zelf betrokken bij hoeft te zijn geweest om iets te kunnen geloven.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik leen mijn account nooit uit aan hem. Niet slim want dan zou ik gelijk een ban krijgen
Van de holocaust zijn tig bewijzen, PHP is niet goed bezig geweest, maar de vergelijking met de holocaust ontgaat me even.
Post-natale..quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
Maar goed welke rationele oplossing stel jij voor voor php?
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
Maar goed welke rationele oplossing stel jij voor voor php?
Op dezelfde manier als je grootouders?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, in het licht van de discussie die wij voerden over "rationele oplossingen" recentelijk verslikte ik mij even in mijn eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |