Had ik gister ook , bleghquote:Op zondag 1 januari 2012 14:05 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist pas een eerste appelbeignet gegeten.
En ik voel dat ik daar spijt van ga krijgen.
En Obama de beste president ooitquote:
Ah zo. Maar goed dat kun je nooit van te voren wetenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef Monidique het volgende:
Persoonlijk dan. De wereld gaat wel naar de knoppen. Oorlogen en crises, maar voor mij wordt het een superjaar.
Ik zie het eigenlijk niet zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:14 schreef Monidique het volgende:
http://www.clairefelicie.com/here-are-the-young-men
Idd prijs soepblikken rijzen de pan uit.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef Monidique het volgende:
Persoonlijk dan. De wereld gaat wel naar de knoppen. Oorlogen en crises, maar voor mij wordt het een superjaar.
Hehe, ja ik nu ook pas. Verdomme wat een avond cq nacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ik kom ook m'n bed uitrollen, what a night..
Gelukkig nieuwjaar allen.
En het eerste wat je kon bedenken was met je kop op fok duiken? Sjezusquote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, ja ik nu ook pas. Verdomme wat een avond cq nacht.
Fijn nieuwjaar iedereen.
Zat jij ook niet met zowel kerst als oud & nieuw 24/7 rondom fok te hangen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ook dit jaar begonnen met frisse azijndouche 3-voud ?
Ik heb een smartfoon, tegenwoordig kan je sociaal zijn en internetten tegelijk , niet naar Youp gekeken gisteren?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zat jij ook niet met zowel kerst als oud & nieuw 24/7 rondom fok te hangen?
Meet jezelf een persoonlijkheid aan en zoek een leven uit. Dan praten we verder.
Met welk apparaat je aantoont geen sociaal leven en persoonlijkheid te hebben maakt niet uit knul.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een smartfoon, tegenwoordig kan je sociaal zijn en internetten tegelijk , niet naar Youp gekeken gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |