Tja ik heb zijn Facebookprofiel gevonden en het is zo'n typische afgekeurde grotestadsbewoner uit eind jaren veertig. Zo iemand heeft waarschijnlijk een heel groot rechtvaardigheidsgevoel maar weet dat niet effectief vorm te geven.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een frustratie toch bij het SP-electoraat.
Oh die sterft dus binnenkort wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja ik heb zijn Facebookprofiel gevonden en het is zo'n typische afgekeurde grotestadsbewoner uit eind jaren veertig. Zo iemand heeft waarschijnlijk een heel groot rechtvaardigheidsgevoel maar weet dat niet effectief vorm te geven.
Wel sneu dat ie dat dan zo gedesillusioneerd doet. En zijn vrouw zit nog in een rolstoel ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die sterft dus binnenkort wel.
Oh die heeft ook Hyves.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja ik heb zijn Facebookprofiel gevonden en het is zo'n typische afgekeurde grotestadsbewoner uit eind jaren veertig. Zo iemand heeft waarschijnlijk een heel groot rechtvaardigheidsgevoel maar weet dat niet effectief vorm te geven.
Hyves? Weet ik niet, dat heb ik niet. Het is gewoon een mannetje in Rotterdam, volgens mij geen kader ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh die heeft ook Hyves.
Daar probeerde ik nog een discussie mee te starten, maar de SP-tokkies vielen je gelijk aan
Oh, dat zit wel goed. Alleen dit account moet nog even weer verwijderd wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Disana het volgende:
Mijn persoonlijke wens is dat phpmystyle onder geen enkele naam nog op Fok! wordt toegelaten. Wat een infantiel gedoe weer.
Of is maar enorm gefrustreerd wegens het gebrek aan succes in z'n leven. De afgunst spat er van af.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
500 woorden per uur, komop, dat moet toch wel lukken?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Nog 1500 woorden, deadline morgen, bah
Uurtje werk, gewoon veel zinloze woorden toevoegen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Nog 1500 woorden, deadline morgen, bah
Ziet er wel heftig uit, de mod-omgevingquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een kansloos sneu knulletje is het ook
[ afbeelding ]
Hij zit weer in de kliko en dan wel weer een paar keer per dag een zielige mail sturen of hij heel misschien terug mag en dat hij zich dan zo voorbarig zou gedragen.
Is een query in de Url die alleen door moderators gedaan kan worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Disana het volgende:
Is dat jouw paginaopmaak of ziet een topic report er zo uit, du_ke?
Ah. Ik vroeg het omdat ik ook wel eens lees dat een TR er behoorlijk alarmerend uitzietquote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is een query in de Url die alleen door moderators gedaan kan worden.
Zo zien posts er voor een mod uit wanneer de posts verwijderd zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Disana het volgende:
Dat zijn z'n verwijderde postsquote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Disana het volgende:
Dankjewel. Het springt wel erg in het oog.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo zien posts er voor een mod uit wanneer de posts verwijderd zijn.
Ik vond de twee keer die ik zag al meer dan genoeg. Wat een kleuter, en dan ook nog alles met zo'n grijns alsof hij denkt dat de lezers hem enorm grappig vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn z'n verwijderde posts. Gewoon 5 keer achter elkaar hetzelfde berichtje plaatsen en hopen dat het dan wel blijft staan?
't is ook wel irritant als je er veel in een topic hebt staan maar 1 keer F5 en ze zijn voor mij definitief verwijderd (FA's kunnen ze wel terugzien dacht ik)quote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Het springt wel erg in het oog.
Mee eens, maar ik moet die rommel wel verwijderen elke keerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef Auti het volgende:
Gewoon geen aandacht meer schenken aan dat kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |