Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
Het zal stil worden zonder KoosVogels en eriksd.
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Áls ze het volhouden, hè.
Ga je wat leuks doen, Monidique?
Oeh, sterkte!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
Mooi kut, ik wilde weggaan, maar nu moet ik nog even wachten totdat Nikita wij helemaal tot op het bot beledigt.
Als Nikita haar kontharen scheert....dan wellicht,quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
Mooi kut, ik wilde weggaan, maar nu moet ik nog even wachten totdat Nikita wij helemaal tot op het bot beledigt.
Halloquote:
Wat is er gebeurd ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
Het zal stil worden zonder KoosVogels en eriksd.
Is het vrouwelijk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als Nikita haar kontharen scheert....dan wellicht,
Wie het langste niet post ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben gewed en besloten niet meer te posten.
Dus het is nu meer een kwestie van wie het eerste uit de tent gelokt word?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niet meer. Maar ik ken de details niet.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het is nu meer een kwestie van wie het eerste uit de tent gelokt word?
Ik wil Koos terug.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niet meer. Maar ik ken de details niet.
Als ze beiden niet posten is het toch ook een goed compromis, kijken wie zich belangrijk genoeg vind om de weddenschap te verliezen.quote:
I'm with D_N.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze beiden niet posten is het toch ook een goed compromis, kijken wie zich belangrijk genoeg vind om de weddenschap te verliezen.
Zo hoor ik het graagquote:
Is de kroosreferentie al gepasseerd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
Ze heeft hem verweten een nazi te zijn. Kroos-Deutschland.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Is de kroosreferentie al gepasseerd?
Dit is poëzie voor mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Enerzijds wel inderdaad, maar anderzijds misschien ook niet.
Geen vuurwerk meer voor mij dusquote:Op zondag 1 januari 2012 00:39 schreef Dutchnative het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben gehad met de 'cake' Wanted van het merk Dynasty?
Bij ons was deze stevig geplaatst, maar toch ging de 'cake' een eigen weg. Godzijdank hadden we genoeg afstand genomen en konden we snel wegkomen, het vloog me letterlijk om de oren. Kreeg op een gegeven moment ook een fluittoon. Morgen misschien eens naar Schoonenberg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |