Jij bent echt zielig.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En het eerste wat je kon bedenken was met je kop op fok duiken? Sjezus![]()
Oja, gelukkig nieuwjaar allemaal. Niet dat het wat helpt maar het staat zo burgerlijk.
Kwestie van tijd voordat het wel lukt denk ik altijd maar.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
Oke weer genoeg aandacht aan meneer azijnzuur besteed. Ook in 2012 gaat het hem niet worden.
Elke keer dat geklooi van iedereen met die telefoontjes in gezelschap vind ik ook maar niksquote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een smartfoon, tegenwoordig kan je sociaal zijn en internetten tegelijk , niet naar Youp gekeken gisteren?
2 pakjes en tot 6 uur doorgegaan en eigenlijk geen centje pijn maar ik heb het vrij rustig aan gedaan. Dat scheelt ook nogal.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Katertje vanmorgen. Ik herinner me dat ik midden in de nacht naar de badkamer strompelde met het plan om de kraan leeg te drinken, en later kotste ik mijn dekbedovertrek onder, maar toch was het minder zwaar dan anders, waarschijnlijk omdat ik niet meer rook.
Jij snapt het Friek.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben rond half drie maar naar huis gegaan. Geforceerd kutfeest blijft het ook.
Gewoon een normale zaterdagavond. Beetje meer knallen, altijd leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben rond half drie maar naar huis gegaan. Geforceerd kutfeest blijft het ook.
quote:
quote:Ja, dat leest u goed. Natuurlijk wensen wij u ook een heel voorspoedig 2012! Maar D66 kijkt verder dan 1 jaar vooruit. D66 wil dat u in 2018 ook een voorspoedig jaar heeft. Daarvoor moeten we in 2012 niet met de kaasschaaf bezuinigen, maar juist krachtig hervormen, om de economie in Nederland weer te laten groeien en mensen weer perspectief te bieden op een betere toekomst.
Iedereen weet dat we vanaf 2012 de AOW elk jaar met 2 maanden moeten verhogen. Iedereen weet dat we de hypotheekrenteaftrek geleidelijk moeten aanpassen en de huurmarkt moeten openbreken. Iedereen weet dat we door te investeren in onderwijs individu en samenleving meer kansen bieden.
En toch gebeurt dit nu niet!
D66 zal zich voor deze hervormingen ook in 2012 blijven hard maken. Met optimisme en met lef. Daar kunt u op rekenen.
Steun D66, word nu lid van D66 voor slechts 5 euro per maand.
Wij wensen u een prachtig 2018 toe!
Het D66 Champagneteam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |