Ik heb wel een PG voor je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:26 schreef Reanimation het volgende:
In League 1 (1GoldenStateWarriors)
Assists needed dus
Goed idee, en dat dan ook verwerken in de OP. Graag ook erbij vermelden of je in league 1 en/of league 2 deelneemt. Ik merk dat dit ook voor verwarring zorgt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef YellowBlacks het volgende:
Misschien kunnen we ook een lijst maken met alle deelnemers en hun team naam.
De mijne is duidelijk Yellowblacks - Yellowblacks.
Same here (ligue 1) maar ik heb gewoon geduld het komt wel goed. (hoop ik)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:19 schreef bzk het volgende:
League 2: Bzk - Fuzzy wombats. Als deron williams nou is beter ging presteren.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef lordteddybeer het volgende:
League 1:
BusterPosey - Posey's Pack
emokid - Hoop Dreams
TheFastOne - BrainlessBirdies
Yellowblacks - Yellowblacks.
Reanimation -1GoldenStateWarriors
Jonkolier - Banana Pancakes
JayJay8 - Team JayJay8
Roccaborocca - Rocco's
League 2:
BusterPosey - Posey's Pack II
Sasman - Proncos
Reanimation - StephenCurry30
Omega - The Dead Weather
Bzk - Fuzzy wombats
Lordteddybeer - Unbeatable Bears
Leuk nachtje voor jou kyle lowry deed het goed met zijn assists.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef jonkolier het volgende:
Dit was nog niet gezegd, hoe haal je balk/menu weg in NBATV?
Ik zoek alles behalve die 3, maar houdt dat nog even zo denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef emokid het volgende:
Ik heb Deng niet, wél Rose, maar die ga ik niet traden. Ik zoek vooral Steals, Rebounds en Blocks.. zoals iedereen.
Ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Rienks het volgende:
[..]
Ik zoek alles behalve die 3, maar houdt dat nog even zo denk ik
Ja zeker lekker nachtje! alleen jmmr van zijn FG%! Voor iedereen nog de beste wensen voor 2012!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:18 schreef roccaborocca het volgende:
[..]
Leuk nachtje voor jou kyle lowry deed het goed met zijn assists.
Van hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ja zeker lekker nachtje! alleen jmmr van zijn FG%! Voor iedereen nog de beste wensen voor 2012!
Misschien wil je Howard ruilen voor Ginobli of Derron Williams?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ookHoward en Gordon(injury)hebben nog bijna niet gescoord
You need assist???quote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef Reanimation het volgende:
Rocco's & New York Knicks in League 1 reageer eens even op mijn trade voorstel ofzo![]()
Ben je suns - warriors aan het kijken?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Reanimation het volgende:
Je mag ook een counter offer doen he
Natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ben je suns - warriors aan het kijken?
Nice, dat kan ik helaas niet. Maar deze vroege game ben ik wel aan het kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Natuurlijkmis geen enkele Warriors game haha
Yeah, die accepteer ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef Reanimation het volgende:
Rocco's & New York Knicks in League 1 reageer eens even op mijn trade voorstel ofzo![]()
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
Kobe in de aanbieding mensen get him while he's hot.
Offer gedaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
Kobe in de aanbieding mensen get him while he's hot.
Yo, thanks voor een nieuwe offer, maar ik zoek echt een Bryant kaliber PG. Rank 30 of hoger.. M. Ellis is aantrekkelijk maar net niet goed genoeg. De ironie is dat Kobe mijn beste speler is maar ik vertrouw zijn consistentie niet.quote:
Lol, David West voor Luol Deng? Moet wel met wat beters komen hoor, West is geen 20-10 guy meer, eerder een 15-7 ofzoquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol, David West voor Luol Deng? Moet wel met wat beters komen hoor, West is geen 20-10 guy meer, eerder een 15-7 ofzo
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ik heb een overschot aan SG/SF's, heb je er in een van hen interesse? (behalve Gordon)
Ah ok, helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:04 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik ookIk heb even naar je spelers gekeken maar ik zie niemand voor wie ik Deng kwijt wil, behalve Dwight
Maar zelfs Humpries heb ik niet nodig (als je dat al zou doen)
Ik wil graag assists.. dus als je een counter offer kunt doen, graag! Jij weet vast beter wat je wilt dan ik..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:09 schreef jonkolier het volgende:
Ey Reanimation, ik heb je trade offer gezien, maar ik zie niet wat ik er mee opschiet lol
Ik zoek blocks, en batum blockt misschien iets meer, maar speelt weer minder minuten dit seizoen.
Voor de rest lijken ze kwa stats hetzelfde, misschien dat je nog een andere trade wilt of de trade wilt aanpassen, anders cancel ik de trade aan het einde van de avond
Sorry ik ga geen counter offer doen, de reden hier van is dat ik je waarschijnlijk geen eerlijke trade zou voorstellen ik kan het altijd proberen maar dat is niet zo mijn ding.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Reanimation het volgende:
Je mag ook een counter offer doen he
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef TheGOAT het volgende:
JayJay8, heb je in league 1 proposal gedaan, als je wilt kunnen we nog verder onderhandelen over evt. spelers die ik erbij doe
Ja inderdaad apologize maar! nu sta ik maar met 4.5pt bovenaan!quote:League Notes
Due to a data provider error, statistics from Friday's Lakers/Warriors game will be applied as stat corrections at the end of the week. We apologize for any inconvenience.
Zwaar leven heb je zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ja inderdaad apologize maar! nu sta ik maar met 4.5pt bovenaan!
Dat noem ik nou eens goede marketingquote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef TheFastOne het volgende:
Nu heb ik wel Humphries in de aanbieding. Offer er maar op los
Was die kerel niet geblesseerdquote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef TheFastOne het volgende:
Nu heb ik wel Humphries in de aanbieding. Offer er maar op los
Rejected..quote:
Nog eentje gestuurd danquote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Rejected..
Wil meer hebben voor Thornton als ik m wegdoe, en hoef Odom niet:)
Paul Pierce & Gerald Wallacequote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Holliday ruil ik niet. Wil je iemand anders?
Acceptedquote:
Ik ben wel actief, maar door drukte thuis en op werk niet veel tijd om te posten op FOK! de laatste 2 weken. Ik hou mijn fantasy-teams wel goed bij, al heb ik wat pech met blessuregevallen moeten overkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef Reanimation het volgende:
Ik altijdmaar lang niet iedereen volgens mij haha!
In League 1 zijn er maar 2 managers die langer dan 3 dagen niet actief zijn geweest.. dus dat valt mee
Offer sentquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef JayJay8 het volgende:
Als iemand intresse heeft in CP3 kom maar met serieuze offers.
JayJay8 league 1
League 2 volgens mij niet al te actief. Weinig adds en drops. Geen trading blocks ingesteld etc.quote:
Same here!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Omega het volgende:
Ik ben in league 2 ook gewoon actief, bij mij is iedereen beschikbaar, zolang er maar een goed voorstel komt.
Same here.. Eindelijk Howard die een lekkere wedstrijd speelt. Qua trades is het moeilijk goede trades te doen waar je ook daadwerkelijk op vooruit gaat. Wel alweer eentje gestuurdquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben nog actiefDrop niet meer zo veel spelers maar kijk iedere dag en probeer nog wat gelukjes op te pikken als die er komen
okquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef JayJay8 het volgende:
@ YellowBlacks heb je offer gezien, moet er fftjes over nadenken
Heb ook Howardquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:00 schreef Rienks het volgende:
[..]
Same here.. Eindelijk Howard die een lekkere wedstrijd speelt. Qua trades is het moeilijk goede trades te doen waar je ook daadwerkelijk op vooruit gaat. Wel alweer eentje gestuurd
Ik heb je trouwens een mail gestuurd, maar volgens mij nog niet gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef JayJay8 het volgende:
@ YellowBlacks heb je offer gezien, moet er fftjes over nadenken
Gelezen, maar k hou CP3 toch maar zelf:)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:39 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens een mail gestuurd, maar volgens mij nog niet gelezen
En 2x je offer declined! Voor alle mensen in league 1, ik trade lowry niet! Ben een rockets fan en is mijn favoriete speler, daarbij ook nog is dat hij op dit moment de beste PG is in de league.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef TheGOAT het volgende:
Offer gestuurd naar de bananen pannenkoeken
Ook niet voor LeBron?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef jonkolier het volgende:
[..]
En 2x je offer declined! Voor alle mensen in league 1, ik trade lowry niet! Ben een rockets fan en is mijn favoriete speler, daarbij ook nog is dat hij op dit moment de beste PG is in de league.
Nee ook niet, de rest van me team is beschikbaar voor trades. Ik weet natuurlijk ook wel dat LeBron voor fantasy beter is als Lowry, maar als Lowry op dit niveau blijft doorspelen (weet zeker dat ie het kan) dan scheelt het niet super veel met LeBron. Misschien wat punten en rebounds, maar zoals je kan zien in de fantasy statistieken heb ik dit ook niet super nodig.quote:
quote:
No he isn'tquote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef jonkolier het volgende:
[..]
En 2x je offer declined! Voor alle mensen in league 1, ik trade lowry niet! Ben een rockets fan en is mijn favoriete speler, daarbij ook nog is dat hij op dit moment de beste PG is in de league.
Had hem in m'n trade zitten met...? Walker verwachtte ik veel van maar met Augustin maakt hij max. 25 min. Nu gaat hij miss wat meer maken als ze Henderson sliden naar de 3 spot, maar dan nog. Had misschien niet Walker en Matthews voor Irving moeten traden in het begin, al waren ze samen wel beter dan Irvingquote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Reanimation het volgende:
Niemand die Kemba Walker oppakt van de Waiver Wire in League 1?Dat had ik niet verwacht, now he's mine!
Met mijquote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Had hem in m'n trade zitten met...? Walker verwachtte ik veel van maar met Augustin maakt hij max. 25 min. Nu gaat hij miss wat meer maken als ze Henderson sliden naar de 3 spot, maar dan nog. Had misschien niet Walker en Matthews voor Irving moeten traden in het begin, al waren ze samen wel beter dan Irving
We zitten in het fantasy topic, en op dit moment is er geen PG die dezelfde averages haalt als Lowry. Correct me if i'm wrong.quote:
Met mij gaat alles goed hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 00:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je niet in orde maar goed, James is going nowhere.
traden tegen Michael Beasley of Lamar Odom? Half man/Half amazing league 1quote:Op maandag 16 januari 2012 20:36 schreef Reanimation het volgende:
Iemand interesse in Gerald Henderson in League 1?
Hmm, die helpen mij eigenlijk beide niet!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
traden tegen Michael Beasley of Lamar Odom? Half man/Half amazing league 1
Offer sentquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Hmm, die helpen mij eigenlijk beide niet!
Een decent PG graagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef bzk het volgende:
Reanimation, wat wil je voor deandre jordan hebben in league 2?
Wat wil je hebben voor Durant?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Mujahedine het volgende:
Aangezien mijn team zuigt, iedereen otb !!!
golden state, league 2
Computer is kapot... En heb alleen mobiel internet. Dus ik kan niks meer doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:45 schreef TheGOAT het volgende:
BrainlessBirdie, heb je paar dagen geleden trade gestuurd, ga je nog reageren ???
Iedereen OTB was mss wat overdreven.quote:
Volgens mij valt er in de league niets goed te keuren. In een andere league waar ik in speel, is dat wel het geval en krijg je er ook mail van. Bij deze trade heb ik niets voorbij zien komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:48 schreef jonkolier het volgende:
Wordt die trade goed gekeurd in league 1 ?
Lekker dan, zo kan je dus elke trade niet tegenhouden. Deze trade is natuurlijk zo onesided als de pest en had nooit goed gekeurd mogen worden. Yellowblack verliest op alle categorieen behalve TO's, maar dat is 1 van je sterkere punten. Uiteindelijk win je er dus niks mee en geef je Posey's pack gewoon extra punten in alle categorieen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij valt er in de league niets goed te keuren. In een andere league waar ik in speel, is dat wel het geval en krijg je er ook mail van. Bij deze trade heb ik niets voorbij zien komen.
J Smith & E Brand.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef Rienks het volgende:
Wat vinden we van de trade: A'mare Stoudemire en Tim Duncan voor Josh Smith en Elton Brand in league 2? Wie wint?
Volgens mij ben ik niet betrokken bij deze trade, hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Lekker dan, zo kan je dus elke trade niet tegenhouden. Deze trade is natuurlijk zo onesided als de pest en had nooit goed gekeurd mogen worden. Yellowblack verliest op alle categorieen behalve TO's, maar dat is 1 van je sterkere punten. Uiteindelijk win je er dus niks mee en geef je Posey's pack gewoon extra punten in alle categorieen.
Eens!quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:54 schreef Reanimation het volgende:
Die trade in League 2![]()
Beter dat die afgekeurd wordt!
Conley, Rose, Deng & Smith voor Lin, Ariza, Howard & Rondo![]()
Weinig tijd om een heel betoog te houden, maar mijns inziens zijn Conley, Rose, Deng en Smith op alle vlakken beter dan Lin, Ariza, Howard en Rondo. Hoe je de berekening ook maakt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Omega het volgende:
Graag even toelichten waarom. Alleen maar schrijven dat hij afgekeurd moet worden kan ik niet zoveel mee. En dan kunnen de betreffende managers misschien nog toelichten waarom ze het doen.
Je zou je bijna af gaan vragen waarom je die spelers dan binnen wil halenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef Rienks het volgende:
Smith is inconsistent. Deng en Rose (half geblesseerd) gaan straks ws minder minuten spelen, zeker richting de playoffs..
Ware het niet dat TO, 3PT en AST zwaarder meetellen dan bijv REB..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Omega het volgende:
Ik heb gekeken naar gemiddelde stats van het hele jaar, dus dat betekent dat Lin eigenlijk nog laag staat genoteerd.
Hoopshype krijgt
44,86% FG 72,96% FT 3,4 Drietjes 4,4 Oreb 18,2 Dreb 20,5 Ast 6,1 Stl 3,5 Blo 9,4 TO
Daan krijgt
50,37% FG 58,41% FT 0,9 Drietjes 6,4 Oreb 20,7 Dreb 18,3 Ast 5,4 Stl 3,0 Blk 10,4 To
Eigenlijk is alleen FT en drietjes een duidelijk verschil.
Nu vind ik wel dat Hoopshype een betere deal maakt dan Daan, maar als Lin zijn laatste paar wedstrijden vol houdt dan heeft Daan een betere deal gemaakt..
Ik heb nu 2 rejects, als ik 5 rejects krijg dan cancel ik de trade. Omdat niet iedereen meer actief is, wil ik niet naar 6 zoals in league 1. Maar persoonlijk vind ik deze trade niet te scheef, Hoopshype heeft inderdaad Lin op zijn top (??) verkocht.
Haha, damnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Omega het volgende:
Zwaarder? Nee hoor elke catagorie kun je 12 punten pakken. Dus geen idee hoe je dat bedoelt.
Mee eens, net als iemand als Manu. Maar heb zelf iemand als Rondo gedraft of Noah of Deng, wat toch vrij betrouwbare spelers zijn qua gezondheid. Maar idd Bogut ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:40 schreef Mujahedine het volgende:
Ik vind dat pech veels te veel als excuus wordt gebruikt bij blessures. Als een speler ieder jaar 80 wedstrijden speelt en nu opeens langdurig geblesseerd geraakt, dan is dat pech. Maar spelers als Zach Randolph (net) en Bogut (zeker) vallen bij mij toch in de categorie Andrew Bynum... spelers waarvan je op voorhand wel weet dat de kans reëel is dat ze tijd zullen missen. Daar moet je dan op draft day maar rekening mee houden en evt. eerder kiezen voor spelers die iets minder injury prone zijn.
Noah betrouwbaar qua gezondheid?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Mee eens, net als iemand als Manu. Maar heb zelf iemand als Rondo gedraft of Noah of Deng, wat toch vrij betrouwbare spelers zijn qua gezondheid. Maar idd Bogut ofzo
Ja heeft er meer dan ik dacht, weet dat hij toen met die planter fascilitis heeft gelopen, maar dacht dat hij verder beset sterk was, maar dat viel tegen iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Noah betrouwbaar qua gezondheid?![]()
In de vorige twee seizoenen heeft hij volgens mij redelijk wat wedstrijden gemist.
Bogut is inderdaad een ingecalculeerd risico, van Zach Randolph wist ik eigenlijk niet dat hij blessuregevoelig wasOver Al Horford nog maar te zwijgen, die staat er toch ook niet om bekend veel wedstrijden te missen gedurende een seizoen.
Ja was nog best spannend in Hoops! Ben blij dat ik toch heb kunnen repeatenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Derde, tegenvallend, stond het meerendeel van de tweede seizoenshelft steevast bovenaan
Bij mij was het precies andersom. Hoops West gewonnen (vanaf januari leidende positie niet meer afgestaan, alhoewel Unbeatable Bears nog redelijk dichtbij is gekomen op het eind), maar in de Hoops league heb ik vanaf het begin geen rol van betekenis gespeeld, o.a. door vroege blessures bij 3 van mijn top-5 picks. Bogut was ingecalculeerd risk-reward, maar Horford en Randolph stonden toch niet echt bekend om hun blessuregevoeligheid.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ja was nog best spannend in Hoops! Ben blij dat ik toch heb kunnen repeatenin Hoops West o.a. door autodraft nooit echt een shot gehad op 1e plaats.. 4e is dan nog best prima.
In:)quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef Reanimation het volgende:
Aangezien het nieuwe seizoen weer voor de deur staat, heb ik de league van vorig jaar gerenewed! Alle deelnemers van vorig jaar in de '1e' league hebben een uitnodiging gekregen. Mochten er plekken over zijn, dan is het first come first serve!
Ik geef de deelnemers van vorig jaar nog even de kans om zich aan te melden, voordat ik de link en alles hier plaats! Zal dan ook even een nieuw topic aanmakenwel zo handig, ook voor 'Fok Hoops West'
Jupquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
Ik had 'em al gerejoined, zit in de league met JayJay, up in smoke, Brainless Birdies, GSW en YellowBlacks, dan heb ik de goede toch?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan je de ID van de league posten, wil weer meedoen maar kan hem niet vinden zonder ID
Ik moet minder drinkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is een beetje lastig zonder ID ja :p
Dat probleem heb ik ook! Geen idee hoe dat zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef BusterPosey het volgende:
Vorig jaar heb ik ook meegedaan in de Hoops West league, maar deze lijkt niet meer te bestaan? Althans, ik heb een invite, maar als ik daar op klik, krijg ik het volgende bericht:
There was a temporary problem with the server. Please try again shortly. (Error #115)
The league you are trying to join no longer exists. It was probably deleted by the commissioner. (Error #633)
Iedereen die nu in de standings staat zijn die ook weer aanwezig? Of moet er nog een paar worden geaccepteerd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Reanimation het volgende:
Sorry zat even paar dagen zonder internet in het buitenland..
Nu is er ruimte voor een paar deelnemers
Draft is gepland voor 21:00 op zondag 28 okt
Jup, 3 mensen zijn niet ingegaan op de invite en die heb ik dus (helaas) moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Iedereen die nu in de standings staat zijn die ook weer aanwezig? Of moet er nog een paar worden geaccepteerd?
Iemand ook verstand van een keeper league? Anders gaan we gewoon verder op de oude voet
Als we die keeper league gaan doen, dan meld ik me aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jup, 3 mensen zijn niet ingegaan op de invite en die heb ik dus (helaas) moeten verwijderen.
Keeper league, is misschien leuk om er naast te beginnen.. als experiment!
Wil ik ook wel meedoen, lijkt me wel mooi.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Als we die keeper league gaan doen, dan meld ik me aan.
Even in het kort:quote:
Ik ook...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Wil ik ook wel meedoen, lijkt me wel mooi.
Ik kan btw ook niet deze dag, dus wordt ook autodraft voor mij..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef BusterPosey het volgende:
Draft day is op mijn verjaardag, dus als we vasthouden op die datum, zal ik het waarschijnlijk met auto-draft moeten doen.
Is dit mbt keeper league?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef BusterPosey het volgende:
Wie heeft tijd en wil de keeper-league opzetten/organiseren? Jonkolier, jij begon er over, wil dat ook zeggen dat jij de organisatie op je wil pakken?![]()
Tot nu toe aangemeld:
- jonkolier
- Reanimation
- Yellowblacks
- BusterPosey
- JayJay8
- TheGoat??
-
Omdat je wel reageerde mbt keeperleague, maar ik er niet duidelijk uit kon halen dat je geďnteresseerd was om daadwerkelijk mee te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom staan er vraagtekens achter mijn naam?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
Ik had 'em al gerejoined, zit in de league met JayJay, up in smoke, Brainless Birdies, GSW en YellowBlacks, dan heb ik de goede toch?
Ik heb dat toch al gedaan, heb paar pagina's terug gezegd dat ik me weer ingeschreven had? Van vorig jaar namelijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef TheGOAT het volgende:
Kan je dan de link van het nieuwe topic hier plaatsen of even pm-en, kijk niet zo vaak op fok, en al helemaal niet op ow, alleen bij m'n actieve topicsHeb me al aangemeld voor het nieuwe jaar, heb er weer zin in!
Ik weet niet of je met jouw post weer reageert op mijn antwoord, maar in mijn post heb ik het over de keeper-league, en niet over de standard league, waarvoor je je inderdaad al een tijdje geleden had aangemeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat toch al gedaan, heb paar pagina's terug gezegd dat ik me weer ingeschreven had? Van vorig jaar namelijk?
Lijkt mij toch voldoende informatie om te zien dat ik mij al lang en breed had aangemeldHalfManHalfAmazing is m'n naam
I approve this message!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:13 schreef TheGOAT het volgende:
Het liefste zondag of maandag, in het weekend ben ik aan het chillen met anderen meestal, er moet ook bier gedronken worden he
Haha, ik begon er inderdaad over, om te kijken over er animo voor is en of er misschien iemand is die het al eerder had gespeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef BusterPosey het volgende:
Wie heeft tijd en wil de keeper-league opzetten/organiseren? Jonkolier, jij begon er over, wil dat ook zeggen dat jij de organisatie op je wil pakken?![]()
Tot nu toe aangemeld:
- jonkolier
- Reanimation
- Yellowblacks
- BusterPosey
- JayJay8
- TheGoat??
-
Ik ga hierin mee...quote:
Thank God we can still drink beer !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Reanimation het volgende:
Nieuwe (voorlopige) draftdate/time:
Maandag 29 oktober 20:30 CET!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Reanimation het volgende:
Nieuwe (voorlopige) draftdate/time:
Maandag 29 oktober 20:30 CET!
Sorry! Heb alle deelnemers van vorig jaar een week de tijd gegeven om te reageren op de invite..quote:
Denk dat er wel animo voor is..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef Omega het volgende:
Ik was vorig jaar de mod van Hoops league west. Eind september was Yahoo NBA een dag in de lucht en heb ik direct via die league iedereen opnieuw een invite gestuurd, yahoo NBA ging daarna weer uit de lucht en in die league stond dat aan iedereen van vorig jaar een invite was gestuurd, ik kon ook niet opnieuw sturen. Via Yahoo help vraag gestuurd, kreeg een antwoord dat de league niet meer bestond. En inderdaad stond die ook niet meer in mijn lijst (nooit zelf gedelete).
Had het eerder even willen melden hier, maar was dat vergeten, excuses daarvoor.
Een nieuwe Hoops West is wat mij betreft nog steeds mogelijk. Ik weet niet hoeveel er nog zijn die niet in de 1e league konden. Zelf ben ik overigens fan van auction drafts, dus als daar ook animo voor is. Ik vind dat zelf erg "verslavend" en leuk.
Dat moet volgens mij nog gebeuren, maar er is nog niemand die zich op heeft geworpen als commissioner.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef Rienks het volgende:
Ik zit wel nu in de "normale" league, maar die keeper league lijkt me ook wel wat. Is dat al opgezet of moest dat nog gebeuren?
Volgens mij kan ik'm pas een keeper league maken als alle teams binnen zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Rienks het volgende:
http://basketball.fantasy(...)ue/fok_keeper_league
password: keeper
Ik heb me ingeschreven als de Seattle Supersonics, als eerbetoon aan Shawn Kempquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef Rienks het volgende:
[..]
http://basketball.fantasy(...)5680&password=keeper
Deze link zou moeten werken
Inderdaad, dit is niet ideaal!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Trouwens, de draft van de Keeper league en de normale league zijn 1 uur na elkaar, misschien niet handig omdat sommige drafts langer dan een uur duren.
De andere draft is op maandagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Omega het volgende:
Draften na het begin van het seizoen is helemaal gek. Doe het gewoon maandag, of zondag 90 minuten na de andere draft.
Ja daar zat ik in, vond die invite al zo vaag dat die niet werkte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef Omega het volgende:
Ik was vorig jaar de mod van Hoops league west. Eind september was Yahoo NBA een dag in de lucht en heb ik direct via die league iedereen opnieuw een invite gestuurd, yahoo NBA ging daarna weer uit de lucht en in die league stond dat aan iedereen van vorig jaar een invite was gestuurd, ik kon ook niet opnieuw sturen. Via Yahoo help vraag gestuurd, kreeg een antwoord dat de league niet meer bestond. En inderdaad stond die ook niet meer in mijn lijst (nooit zelf gedelete).
Had het eerder even willen melden hier, maar was dat vergeten, excuses daarvoor.
Een nieuwe Hoops West is wat mij betreft nog steeds mogelijk. Ik weet niet hoeveel er nog zijn die niet in de 1e league konden. Zelf ben ik overigens fan van auction drafts, dus als daar ook animo voor is. Ik vind dat zelf erg "verslavend" en leuk.
Uiteraard, ik kan dat alleen pas instellen als het aantal teams vast is. Ik zal de league vanavond wel sluiten. Dan kan ik dat instellen. 5 Spelers per team doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef Omega het volgende:
Over de Keepers league, hoeveel keepers houden we? Lijkt me wel belangrijk dat we dat voor de draft weten. For the obvious reasons.
Dit staat er bij mij, dus pas als de teams er allemaal zijnquote:Edit Draft Order & Assign Keeper Players Set the draft position for each team in your league. Assign keeper league players for any team, in any round of the draft. Available after Finalizing the Team List, until approximately one hour prior to draft.
FG% FT% 3PM PTS REB AST STL BLK TOquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef TheGOAT het volgende:
Welke stats worden er eigenlijk meegenomen in de normale league, draft begint over een half uurtje?
Ach ja, we zullen t zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Omega het volgende:
1 punt in FT%
Volgens kenners kun je nooit winnen als je zo een categorie helemaal laatste wordt (in een 8 of 9 categorie league, weet niet welke jullie hebben).
Ik ben benieuwd of jij het tegendeel kan bewijzen.
Wel goede spelers, maar ik hoop dat je ziekteverzekering goede dekking geeftquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef TheFastOne het volgende:
Autopicker heeft het verrassend goed gedaan![]()
Durant, Curry(blijf heel), Bynum, Lin, Garnett, Chandler. Had slechter verwacht.
Was het eerste wat mij te binnen schootquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Omega het volgende:
[..]
Wel goede spelers, maar ik hoop dat je ziekteverzekering goede dekking geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |