Ja daar zat ik in, vond die invite al zo vaag dat die niet werkte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef Omega het volgende:
Ik was vorig jaar de mod van Hoops league west. Eind september was Yahoo NBA een dag in de lucht en heb ik direct via die league iedereen opnieuw een invite gestuurd, yahoo NBA ging daarna weer uit de lucht en in die league stond dat aan iedereen van vorig jaar een invite was gestuurd, ik kon ook niet opnieuw sturen. Via Yahoo help vraag gestuurd, kreeg een antwoord dat de league niet meer bestond. En inderdaad stond die ook niet meer in mijn lijst (nooit zelf gedelete).
Had het eerder even willen melden hier, maar was dat vergeten, excuses daarvoor.
Een nieuwe Hoops West is wat mij betreft nog steeds mogelijk. Ik weet niet hoeveel er nog zijn die niet in de 1e league konden. Zelf ben ik overigens fan van auction drafts, dus als daar ook animo voor is. Ik vind dat zelf erg "verslavend" en leuk.
Uiteraard, ik kan dat alleen pas instellen als het aantal teams vast is. Ik zal de league vanavond wel sluiten. Dan kan ik dat instellen. 5 Spelers per team doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef Omega het volgende:
Over de Keepers league, hoeveel keepers houden we? Lijkt me wel belangrijk dat we dat voor de draft weten. For the obvious reasons.
Dit staat er bij mij, dus pas als de teams er allemaal zijnquote:Edit Draft Order & Assign Keeper Players Set the draft position for each team in your league. Assign keeper league players for any team, in any round of the draft. Available after Finalizing the Team List, until approximately one hour prior to draft.
FG% FT% 3PM PTS REB AST STL BLK TOquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef TheGOAT het volgende:
Welke stats worden er eigenlijk meegenomen in de normale league, draft begint over een half uurtje?
Ach ja, we zullen t zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Omega het volgende:
1 punt in FT%
Volgens kenners kun je nooit winnen als je zo een categorie helemaal laatste wordt (in een 8 of 9 categorie league, weet niet welke jullie hebben).
Ik ben benieuwd of jij het tegendeel kan bewijzen.
Wel goede spelers, maar ik hoop dat je ziekteverzekering goede dekking geeftquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef TheFastOne het volgende:
Autopicker heeft het verrassend goed gedaan![]()
Durant, Curry(blijf heel), Bynum, Lin, Garnett, Chandler. Had slechter verwacht.
Was het eerste wat mij te binnen schootquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Omega het volgende:
[..]
Wel goede spelers, maar ik hoop dat je ziekteverzekering goede dekking geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |