abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118560401
Hoe werkt dit? Ik zit nu in een draft die zo begint.. Of doe ik het verkeerd?
pi_118565149
Mock draft bedoel je?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_118570716
Over de Keepers league, hoeveel keepers houden we? Lijkt me wel belangrijk dat we dat voor de draft weten. For the obvious reasons.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_118574678
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef Omega het volgende:
Over de Keepers league, hoeveel keepers houden we? Lijkt me wel belangrijk dat we dat voor de draft weten. For the obvious reasons.
Uiteraard, ik kan dat alleen pas instellen als het aantal teams vast is. Ik zal de league vanavond wel sluiten. Dan kan ik dat instellen. 5 Spelers per team doen?
pi_118576715
Ik snap nog een paar dingen niet! Kan ik met dezelfde account meedoen aan die keeperleague? Ik kan namelijk nergens weer opnieuw inschrijven onder 1 account. Weet iemand waar ik dat moet doen? En het is toch hetzelfde als een normale draft alleen tussendoor en aan het eind mag je spelers ruilen? Het is toch niet zo dat je van te voren keeper spelers hebt?
pi_118577375
Je kan bij basketball 2012 kiezen voor get another team, dan kun je invoeren de gegevens van de andere league. Je kunt in totaal 8 leagues meedoen.

Keepers is zeker anders dan de andere league. Je kiest nu niet alleen voor dit jaar maar ook voor de komende jaren. Stel de teams bestaan uit 13 spelers, en je mag er 5 houden (= keepers) dan zal ik de 5 beste spelers uit mijn team volgend jaar ook hebben.

Je kan je dus voorstellen dat Lebron en Durant volgend jaar niet in de draft zullen zitten.

Je hoeft de league niet dicht te gooien en ook het aantal deelnemers maakt op zich niet uit. Ik speel mee met diverse dynasty en keeper leagues, en er zijn erbij die 10 keepers met 13 teams hebben. Dus dan zijn de eerste 130 spelers wel verdeeld.

De draft voor volgend jaar is dan de volgorde van de eindstand van dit jaar, met de nummer laatst als eerste mag kiezen, en het is normaal gezien geen snake draft.
Je kan eventueel nog iets verzinnen als een lottery voor het opzettelijk laatste proberen te worden.
pi_118585454
Succes vanavond met de draft, ik kan er niet bij zijn vanwege werk :(
pi_118586695
quote:
Edit Draft Order & Assign Keeper Players Set the draft position for each team in your league. Assign keeper league players for any team, in any round of the draft. Available after Finalizing the Team List, until approximately one hour prior to draft.
Dit staat er bij mij, dus pas als de teams er allemaal zijn
pi_118592210
Welke stats worden er eigenlijk meegenomen in de normale league, draft begint over een half uurtje?
Only the strong survive
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:18:31 #285
155103 Reanimation
Golden State!
pi_118593364
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef TheGOAT het volgende:
Welke stats worden er eigenlijk meegenomen in de normale league, draft begint over een half uurtje?
FG% FT% 3PM PTS REB AST STL BLK TO
pi_118593826
Nog 5 minuutjes, let's get it on!
Only the strong survive
pi_118593852
Ik zit er klaar voor!
Ben nu nog bezig met een 16 player 10-roster draft, lang avondje...
pi_118599124
Dwight, Cousins, Griffin, Drummond, Favors, Sulinger, Nate, Bradley Beal, Damien Lillard, Iggy, Klay Thompson, Jared Sulinger, Brandon Knight

Niet een heel verkeerd team :Y
Only the strong survive
pi_118600123
1 punt in FT%
Volgens kenners kun je nooit winnen als je zo een categorie helemaal laatste wordt (in een 8 of 9 categorie league, weet niet welke jullie hebben).
Ik ben benieuwd of jij het tegendeel kan bewijzen.
pi_118601582
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Omega het volgende:
1 punt in FT%
Volgens kenners kun je nooit winnen als je zo een categorie helemaal laatste wordt (in een 8 of 9 categorie league, weet niet welke jullie hebben).
Ik ben benieuwd of jij het tegendeel kan bewijzen.
Ach ja, we zullen t zien :P Ik ben van mening dat als je veel assists wil hebben je bijv. ook standaard veel TO's hebt, en dan als je FT% laag is van C je vaak wel hoge FG% heb, etc. Zo is alles met elkaar verbonden, en is het heel lastig om een gebalanceerd team te krijgen.

Nu heb ik toch veel punten, veel rebounds, redelijk wat 3'tjes, goed fg% denk ik, ok assists, veel blocks, weinig steals. TO's wordt afwachten, laagste FT% (al heb ik met Knight, Lillard, Beal, Thompson, etc wel goede schutters van FT en 3'tjes. Heb die ook allemaal gepickd omdat ze veel brengen, niet alleen maar punten bijv.), Verwacht toch wel stiekem top 3 mee te kunnen doen.
Only the strong survive
pi_118602995
Autopicker heeft het verrassend goed gedaan :)
Durant, Curry(blijf heel), Bynum, Lin, Garnett, Chandler. Had slechter verwacht.
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:56:54 #292
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_118603806

Ik ga wel gewoon stijf onderaan eindigen in assists _O-
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_118604269
Autopick hier ook redelijk gegaan: Rubio bijv als laatste pick is niet verkeerd
pi_118604403
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef TheFastOne het volgende:
Autopicker heeft het verrassend goed gedaan :)
Durant, Curry(blijf heel), Bynum, Lin, Garnett, Chandler. Had slechter verwacht.
Wel goede spelers, maar ik hoop dat je ziekteverzekering goede dekking geeft ;)
pi_118604463
pi_118604895
Ik hoop morgen niet zoveel autopicks, ik lees er nu al twee.
pi_118605053
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Omega het volgende:

[..]

Wel goede spelers, maar ik hoop dat je ziekteverzekering goede dekking geeft ;)
Was het eerste wat mij te binnen schoot :'( En dan jynxed iemand me nog met z'n teamnaam m.b.t. Curry :P
pi_118605102
_O_
pi_118605249
Ik heb wat moeite die keepers aan te stellen. Ik heb nu het idee dat dat pas na de draft kan

EIDT: Ik kan het wel nu al doen, maar alleen door al te bepalen wie het worden en de draft volgorde al in te stellen. Dat lijkt me toch niet de bedoeling
pi_118605653
Nee dat lijkt me niet, maar volgens mij moet je wel instellen dat het een Keepers league is, maar nog niet hoeveel en zo.

Ik kan je helaas niet helpen want ik ben geen commish van een league.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')