Is dit mbt keeper league?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef BusterPosey het volgende:
Wie heeft tijd en wil de keeper-league opzetten/organiseren? Jonkolier, jij begon er over, wil dat ook zeggen dat jij de organisatie op je wil pakken?![]()
Tot nu toe aangemeld:
- jonkolier
- Reanimation
- Yellowblacks
- BusterPosey
- JayJay8
- TheGoat??
-
Omdat je wel reageerde mbt keeperleague, maar ik er niet duidelijk uit kon halen dat je geďnteresseerd was om daadwerkelijk mee te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom staan er vraagtekens achter mijn naam?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
Ik had 'em al gerejoined, zit in de league met JayJay, up in smoke, Brainless Birdies, GSW en YellowBlacks, dan heb ik de goede toch?
Ik heb dat toch al gedaan, heb paar pagina's terug gezegd dat ik me weer ingeschreven had? Van vorig jaar namelijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef TheGOAT het volgende:
Kan je dan de link van het nieuwe topic hier plaatsen of even pm-en, kijk niet zo vaak op fok, en al helemaal niet op ow, alleen bij m'n actieve topicsHeb me al aangemeld voor het nieuwe jaar, heb er weer zin in!
Ik weet niet of je met jouw post weer reageert op mijn antwoord, maar in mijn post heb ik het over de keeper-league, en niet over de standard league, waarvoor je je inderdaad al een tijdje geleden had aangemeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat toch al gedaan, heb paar pagina's terug gezegd dat ik me weer ingeschreven had? Van vorig jaar namelijk?
Lijkt mij toch voldoende informatie om te zien dat ik mij al lang en breed had aangemeldHalfManHalfAmazing is m'n naam
I approve this message!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:13 schreef TheGOAT het volgende:
Het liefste zondag of maandag, in het weekend ben ik aan het chillen met anderen meestal, er moet ook bier gedronken worden he
Haha, ik begon er inderdaad over, om te kijken over er animo voor is en of er misschien iemand is die het al eerder had gespeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef BusterPosey het volgende:
Wie heeft tijd en wil de keeper-league opzetten/organiseren? Jonkolier, jij begon er over, wil dat ook zeggen dat jij de organisatie op je wil pakken?![]()
Tot nu toe aangemeld:
- jonkolier
- Reanimation
- Yellowblacks
- BusterPosey
- JayJay8
- TheGoat??
-
Ik ga hierin mee...quote:
Thank God we can still drink beer !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Reanimation het volgende:
Nieuwe (voorlopige) draftdate/time:
Maandag 29 oktober 20:30 CET!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Reanimation het volgende:
Nieuwe (voorlopige) draftdate/time:
Maandag 29 oktober 20:30 CET!
Sorry! Heb alle deelnemers van vorig jaar een week de tijd gegeven om te reageren op de invite..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |