quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan je de ID van de league posten, wil weer meedoen maar kan hem niet vinden zonder ID
Ik moet minder drinkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is een beetje lastig zonder ID ja :p
Dat probleem heb ik ook! Geen idee hoe dat zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef BusterPosey het volgende:
Vorig jaar heb ik ook meegedaan in de Hoops West league, maar deze lijkt niet meer te bestaan? Althans, ik heb een invite, maar als ik daar op klik, krijg ik het volgende bericht:
There was a temporary problem with the server. Please try again shortly. (Error #115)
The league you are trying to join no longer exists. It was probably deleted by the commissioner. (Error #633)
Iedereen die nu in de standings staat zijn die ook weer aanwezig? Of moet er nog een paar worden geaccepteerd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Reanimation het volgende:
Sorry zat even paar dagen zonder internet in het buitenland..
Nu is er ruimte voor een paar deelnemers
Draft is gepland voor 21:00 op zondag 28 okt
Jup, 3 mensen zijn niet ingegaan op de invite en die heb ik dus (helaas) moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Iedereen die nu in de standings staat zijn die ook weer aanwezig? Of moet er nog een paar worden geaccepteerd?
Iemand ook verstand van een keeper league? Anders gaan we gewoon verder op de oude voet
Als we die keeper league gaan doen, dan meld ik me aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jup, 3 mensen zijn niet ingegaan op de invite en die heb ik dus (helaas) moeten verwijderen.
Keeper league, is misschien leuk om er naast te beginnen.. als experiment!
Wil ik ook wel meedoen, lijkt me wel mooi.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Als we die keeper league gaan doen, dan meld ik me aan.
Even in het kort:quote:
Ik ook...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Wil ik ook wel meedoen, lijkt me wel mooi.
Ik kan btw ook niet deze dag, dus wordt ook autodraft voor mij..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef BusterPosey het volgende:
Draft day is op mijn verjaardag, dus als we vasthouden op die datum, zal ik het waarschijnlijk met auto-draft moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |