Denk dat er wel animo voor is..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef Omega het volgende:
Ik was vorig jaar de mod van Hoops league west. Eind september was Yahoo NBA een dag in de lucht en heb ik direct via die league iedereen opnieuw een invite gestuurd, yahoo NBA ging daarna weer uit de lucht en in die league stond dat aan iedereen van vorig jaar een invite was gestuurd, ik kon ook niet opnieuw sturen. Via Yahoo help vraag gestuurd, kreeg een antwoord dat de league niet meer bestond. En inderdaad stond die ook niet meer in mijn lijst (nooit zelf gedelete).
Had het eerder even willen melden hier, maar was dat vergeten, excuses daarvoor.
Een nieuwe Hoops West is wat mij betreft nog steeds mogelijk. Ik weet niet hoeveel er nog zijn die niet in de 1e league konden. Zelf ben ik overigens fan van auction drafts, dus als daar ook animo voor is. Ik vind dat zelf erg "verslavend" en leuk.
Dat moet volgens mij nog gebeuren, maar er is nog niemand die zich op heeft geworpen als commissioner.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef Rienks het volgende:
Ik zit wel nu in de "normale" league, maar die keeper league lijkt me ook wel wat. Is dat al opgezet of moest dat nog gebeuren?
Volgens mij kan ik'm pas een keeper league maken als alle teams binnen zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Rienks het volgende:
http://basketball.fantasy(...)ue/fok_keeper_league
password: keeper
Ik heb me ingeschreven als de Seattle Supersonics, als eerbetoon aan Shawn Kempquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef Rienks het volgende:
[..]
http://basketball.fantasy(...)5680&password=keeper
Deze link zou moeten werken
Inderdaad, dit is niet ideaal!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Trouwens, de draft van de Keeper league en de normale league zijn 1 uur na elkaar, misschien niet handig omdat sommige drafts langer dan een uur duren.
De andere draft is op maandagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Omega het volgende:
Draften na het begin van het seizoen is helemaal gek. Doe het gewoon maandag, of zondag 90 minuten na de andere draft.
Ja daar zat ik in, vond die invite al zo vaag dat die niet werkte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef Omega het volgende:
Ik was vorig jaar de mod van Hoops league west. Eind september was Yahoo NBA een dag in de lucht en heb ik direct via die league iedereen opnieuw een invite gestuurd, yahoo NBA ging daarna weer uit de lucht en in die league stond dat aan iedereen van vorig jaar een invite was gestuurd, ik kon ook niet opnieuw sturen. Via Yahoo help vraag gestuurd, kreeg een antwoord dat de league niet meer bestond. En inderdaad stond die ook niet meer in mijn lijst (nooit zelf gedelete).
Had het eerder even willen melden hier, maar was dat vergeten, excuses daarvoor.
Een nieuwe Hoops West is wat mij betreft nog steeds mogelijk. Ik weet niet hoeveel er nog zijn die niet in de 1e league konden. Zelf ben ik overigens fan van auction drafts, dus als daar ook animo voor is. Ik vind dat zelf erg "verslavend" en leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |