Paul Pierce & Gerald Wallacequote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Holliday ruil ik niet. Wil je iemand anders?
Acceptedquote:
Ik ben wel actief, maar door drukte thuis en op werk niet veel tijd om te posten op FOK! de laatste 2 weken. Ik hou mijn fantasy-teams wel goed bij, al heb ik wat pech met blessuregevallen moeten overkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef Reanimation het volgende:
Ik altijdmaar lang niet iedereen volgens mij haha!
In League 1 zijn er maar 2 managers die langer dan 3 dagen niet actief zijn geweest.. dus dat valt mee
Offer sentquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef JayJay8 het volgende:
Als iemand intresse heeft in CP3 kom maar met serieuze offers.
JayJay8 league 1
League 2 volgens mij niet al te actief. Weinig adds en drops. Geen trading blocks ingesteld etc.quote:
Same here!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Omega het volgende:
Ik ben in league 2 ook gewoon actief, bij mij is iedereen beschikbaar, zolang er maar een goed voorstel komt.
Same here.. Eindelijk Howard die een lekkere wedstrijd speelt. Qua trades is het moeilijk goede trades te doen waar je ook daadwerkelijk op vooruit gaat. Wel alweer eentje gestuurdquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben nog actiefDrop niet meer zo veel spelers maar kijk iedere dag en probeer nog wat gelukjes op te pikken als die er komen
okquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef JayJay8 het volgende:
@ YellowBlacks heb je offer gezien, moet er fftjes over nadenken
Heb ook Howardquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:00 schreef Rienks het volgende:
[..]
Same here.. Eindelijk Howard die een lekkere wedstrijd speelt. Qua trades is het moeilijk goede trades te doen waar je ook daadwerkelijk op vooruit gaat. Wel alweer eentje gestuurd
Ik heb je trouwens een mail gestuurd, maar volgens mij nog niet gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef JayJay8 het volgende:
@ YellowBlacks heb je offer gezien, moet er fftjes over nadenken
Gelezen, maar k hou CP3 toch maar zelf:)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:39 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens een mail gestuurd, maar volgens mij nog niet gelezen
En 2x je offer declined! Voor alle mensen in league 1, ik trade lowry niet! Ben een rockets fan en is mijn favoriete speler, daarbij ook nog is dat hij op dit moment de beste PG is in de league.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef TheGOAT het volgende:
Offer gestuurd naar de bananen pannenkoeken
Ook niet voor LeBron?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef jonkolier het volgende:
[..]
En 2x je offer declined! Voor alle mensen in league 1, ik trade lowry niet! Ben een rockets fan en is mijn favoriete speler, daarbij ook nog is dat hij op dit moment de beste PG is in de league.
Nee ook niet, de rest van me team is beschikbaar voor trades. Ik weet natuurlijk ook wel dat LeBron voor fantasy beter is als Lowry, maar als Lowry op dit niveau blijft doorspelen (weet zeker dat ie het kan) dan scheelt het niet super veel met LeBron. Misschien wat punten en rebounds, maar zoals je kan zien in de fantasy statistieken heb ik dit ook niet super nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |