Yo, thanks voor een nieuwe offer, maar ik zoek echt een Bryant kaliber PG. Rank 30 of hoger.. M. Ellis is aantrekkelijk maar net niet goed genoeg. De ironie is dat Kobe mijn beste speler is maar ik vertrouw zijn consistentie niet.quote:
Lol, David West voor Luol Deng? Moet wel met wat beters komen hoor, West is geen 20-10 guy meer, eerder een 15-7 ofzoquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol, David West voor Luol Deng? Moet wel met wat beters komen hoor, West is geen 20-10 guy meer, eerder een 15-7 ofzo
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ik heb een overschot aan SG/SF's, heb je er in een van hen interesse? (behalve Gordon)
Ah ok, helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:04 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik ookIk heb even naar je spelers gekeken maar ik zie niemand voor wie ik Deng kwijt wil, behalve Dwight
Maar zelfs Humpries heb ik niet nodig (als je dat al zou doen)
Ik wil graag assists.. dus als je een counter offer kunt doen, graag! Jij weet vast beter wat je wilt dan ik..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:09 schreef jonkolier het volgende:
Ey Reanimation, ik heb je trade offer gezien, maar ik zie niet wat ik er mee opschiet lol
Ik zoek blocks, en batum blockt misschien iets meer, maar speelt weer minder minuten dit seizoen.
Voor de rest lijken ze kwa stats hetzelfde, misschien dat je nog een andere trade wilt of de trade wilt aanpassen, anders cancel ik de trade aan het einde van de avond
Sorry ik ga geen counter offer doen, de reden hier van is dat ik je waarschijnlijk geen eerlijke trade zou voorstellen ik kan het altijd proberen maar dat is niet zo mijn ding.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Reanimation het volgende:
Je mag ook een counter offer doen he
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef TheGOAT het volgende:
JayJay8, heb je in league 1 proposal gedaan, als je wilt kunnen we nog verder onderhandelen over evt. spelers die ik erbij doe
Ja inderdaad apologize maar! nu sta ik maar met 4.5pt bovenaan!quote:League Notes
Due to a data provider error, statistics from Friday's Lakers/Warriors game will be applied as stat corrections at the end of the week. We apologize for any inconvenience.
Zwaar leven heb je zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ja inderdaad apologize maar! nu sta ik maar met 4.5pt bovenaan!
Dat noem ik nou eens goede marketingquote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef TheFastOne het volgende:
Nu heb ik wel Humphries in de aanbieding. Offer er maar op los
Was die kerel niet geblesseerdquote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef TheFastOne het volgende:
Nu heb ik wel Humphries in de aanbieding. Offer er maar op los
Rejected..quote:
Nog eentje gestuurd danquote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Rejected..
Wil meer hebben voor Thornton als ik m wegdoe, en hoef Odom niet:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |