J Smith & E Brand.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef Rienks het volgende:
Wat vinden we van de trade: A'mare Stoudemire en Tim Duncan voor Josh Smith en Elton Brand in league 2? Wie wint?
Volgens mij ben ik niet betrokken bij deze trade, hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Lekker dan, zo kan je dus elke trade niet tegenhouden. Deze trade is natuurlijk zo onesided als de pest en had nooit goed gekeurd mogen worden. Yellowblack verliest op alle categorieen behalve TO's, maar dat is 1 van je sterkere punten. Uiteindelijk win je er dus niks mee en geef je Posey's pack gewoon extra punten in alle categorieen.
Eens!quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:54 schreef Reanimation het volgende:
Die trade in League 2![]()
Beter dat die afgekeurd wordt!
Conley, Rose, Deng & Smith voor Lin, Ariza, Howard & Rondo![]()
Weinig tijd om een heel betoog te houden, maar mijns inziens zijn Conley, Rose, Deng en Smith op alle vlakken beter dan Lin, Ariza, Howard en Rondo. Hoe je de berekening ook maakt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Omega het volgende:
Graag even toelichten waarom. Alleen maar schrijven dat hij afgekeurd moet worden kan ik niet zoveel mee. En dan kunnen de betreffende managers misschien nog toelichten waarom ze het doen.
Je zou je bijna af gaan vragen waarom je die spelers dan binnen wil halenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef Rienks het volgende:
Smith is inconsistent. Deng en Rose (half geblesseerd) gaan straks ws minder minuten spelen, zeker richting de playoffs..
Ware het niet dat TO, 3PT en AST zwaarder meetellen dan bijv REB..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Omega het volgende:
Ik heb gekeken naar gemiddelde stats van het hele jaar, dus dat betekent dat Lin eigenlijk nog laag staat genoteerd.
Hoopshype krijgt
44,86% FG 72,96% FT 3,4 Drietjes 4,4 Oreb 18,2 Dreb 20,5 Ast 6,1 Stl 3,5 Blo 9,4 TO
Daan krijgt
50,37% FG 58,41% FT 0,9 Drietjes 6,4 Oreb 20,7 Dreb 18,3 Ast 5,4 Stl 3,0 Blk 10,4 To
Eigenlijk is alleen FT en drietjes een duidelijk verschil.
Nu vind ik wel dat Hoopshype een betere deal maakt dan Daan, maar als Lin zijn laatste paar wedstrijden vol houdt dan heeft Daan een betere deal gemaakt..
Ik heb nu 2 rejects, als ik 5 rejects krijg dan cancel ik de trade. Omdat niet iedereen meer actief is, wil ik niet naar 6 zoals in league 1. Maar persoonlijk vind ik deze trade niet te scheef, Hoopshype heeft inderdaad Lin op zijn top (??) verkocht.
Haha, damnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Omega het volgende:
Zwaarder? Nee hoor elke catagorie kun je 12 punten pakken. Dus geen idee hoe je dat bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |