We zitten in het fantasy topic, en op dit moment is er geen PG die dezelfde averages haalt als Lowry. Correct me if i'm wrong.quote:
Met mij gaat alles goed hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 00:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je niet in orde maar goed, James is going nowhere.
traden tegen Michael Beasley of Lamar Odom? Half man/Half amazing league 1quote:Op maandag 16 januari 2012 20:36 schreef Reanimation het volgende:
Iemand interesse in Gerald Henderson in League 1?
Hmm, die helpen mij eigenlijk beide niet!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
traden tegen Michael Beasley of Lamar Odom? Half man/Half amazing league 1
Offer sentquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Hmm, die helpen mij eigenlijk beide niet!
Een decent PG graagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef bzk het volgende:
Reanimation, wat wil je voor deandre jordan hebben in league 2?
Wat wil je hebben voor Durant?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Mujahedine het volgende:
Aangezien mijn team zuigt, iedereen otb !!!
golden state, league 2
Computer is kapot... En heb alleen mobiel internet. Dus ik kan niks meer doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:45 schreef TheGOAT het volgende:
BrainlessBirdie, heb je paar dagen geleden trade gestuurd, ga je nog reageren ???
Iedereen OTB was mss wat overdreven.quote:
Volgens mij valt er in de league niets goed te keuren. In een andere league waar ik in speel, is dat wel het geval en krijg je er ook mail van. Bij deze trade heb ik niets voorbij zien komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:48 schreef jonkolier het volgende:
Wordt die trade goed gekeurd in league 1 ?
Lekker dan, zo kan je dus elke trade niet tegenhouden. Deze trade is natuurlijk zo onesided als de pest en had nooit goed gekeurd mogen worden. Yellowblack verliest op alle categorieen behalve TO's, maar dat is 1 van je sterkere punten. Uiteindelijk win je er dus niks mee en geef je Posey's pack gewoon extra punten in alle categorieen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij valt er in de league niets goed te keuren. In een andere league waar ik in speel, is dat wel het geval en krijg je er ook mail van. Bij deze trade heb ik niets voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |