Same here (ligue 1) maar ik heb gewoon geduld het komt wel goed. (hoop ik)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:19 schreef bzk het volgende:
League 2: Bzk - Fuzzy wombats. Als deron williams nou is beter ging presteren.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef lordteddybeer het volgende:
League 1:
BusterPosey - Posey's Pack
emokid - Hoop Dreams
TheFastOne - BrainlessBirdies
Yellowblacks - Yellowblacks.
Reanimation -1GoldenStateWarriors
Jonkolier - Banana Pancakes
JayJay8 - Team JayJay8
Roccaborocca - Rocco's
League 2:
BusterPosey - Posey's Pack II
Sasman - Proncos
Reanimation - StephenCurry30
Omega - The Dead Weather
Bzk - Fuzzy wombats
Lordteddybeer - Unbeatable Bears
Leuk nachtje voor jou kyle lowry deed het goed met zijn assists.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef jonkolier het volgende:
Dit was nog niet gezegd, hoe haal je balk/menu weg in NBATV?
Ik zoek alles behalve die 3, maar houdt dat nog even zo denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef emokid het volgende:
Ik heb Deng niet, wél Rose, maar die ga ik niet traden. Ik zoek vooral Steals, Rebounds en Blocks.. zoals iedereen.
Ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Rienks het volgende:
[..]
Ik zoek alles behalve die 3, maar houdt dat nog even zo denk ik
Ja zeker lekker nachtje! alleen jmmr van zijn FG%! Voor iedereen nog de beste wensen voor 2012!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:18 schreef roccaborocca het volgende:
[..]
Leuk nachtje voor jou kyle lowry deed het goed met zijn assists.
Van hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ja zeker lekker nachtje! alleen jmmr van zijn FG%! Voor iedereen nog de beste wensen voor 2012!
Misschien wil je Howard ruilen voor Ginobli of Derron Williams?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ookHoward en Gordon(injury)hebben nog bijna niet gescoord
You need assist???quote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef Reanimation het volgende:
Rocco's & New York Knicks in League 1 reageer eens even op mijn trade voorstel ofzo![]()
Ben je suns - warriors aan het kijken?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Reanimation het volgende:
Je mag ook een counter offer doen he
Natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ben je suns - warriors aan het kijken?
Nice, dat kan ik helaas niet. Maar deze vroege game ben ik wel aan het kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Natuurlijkmis geen enkele Warriors game haha
Yeah, die accepteer ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef Reanimation het volgende:
Rocco's & New York Knicks in League 1 reageer eens even op mijn trade voorstel ofzo![]()
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
Kobe in de aanbieding mensen get him while he's hot.
Offer gedaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
Kobe in de aanbieding mensen get him while he's hot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |